Ogłoszenie z dnia 2024-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00289579/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku biurowego przy ul. Bankowej 18 w Policach, admin. przez ZGKIM, w celu doprowadzenia go do zgodności z ppoż. wraz z robotami towarzyszącymi oraz modernizacją inst. wod.- kan.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W POLICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810543707
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bankowa 18
1.5.2.) Miejscowość: Police
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-010
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 0914311300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgkim.police.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.police.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d8922240-fc9b-11ee-885b-8267c06084531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku biurowego przy ul. Bankowej 18 w Policach, admin. przez ZGKIM, w celu doprowadzenia go do zgodności z ppoż. wraz z robotami towarzyszącymi oraz modernizacją inst. wod.- kan.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8922240-fc9b-11ee-885b-8267c0608453
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00358739
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048795/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Dostosowanie budynku przy ul. Bankowej 18 w Policach do przepisów ppoż
1.1.3 Modernizacja instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku przy ul. Bankowej 18 w Policach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00289579
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGKIM.DP.262.3.2024.WD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.
Przebudowa istniejącego budynku biurowego przy ul. Bankowej 18 w Policach, administrowanego przez
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach, w celu doprowadzenia go do zgodności
z przepisami ochrony przeciwpożarowej wraz z robotami towarzyszącymi oraz modernizacją instalacji
wodno-kanalizacyjnej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: załącznik nr 13 do SWZ, dokumentacja projektowa,
stanowiąca załącznik 12 do SWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
stanowiąca załącznik nr 5 do SWZ, oraz pomocniczo przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 6 do SWZ.
3. Wszystkie prace powinny być wykonywane zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami, o których mowa
w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.
Wszelkie wyłączenia mediów Wykonawca musi wcześniej zgłosić pisemnie Zamawiającemu i uzyskać jego
zgodę.
4. Podane w dokumentacji nazwy własne są jedynie nazwami przykładowymi. Zamawiający dołożył należytej
staranności w celu wyeliminowania z dokumentów zamówienia wszelkich nazw własnych. Jeżeli jednak
w dokumentach zamówienia znajduje się wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła
lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego
wykonawcę (nazwy własne) a zamawiający nie określił kryteriów równoważności, o których mowa w art.99
ust.6 ustawy Pzp, to należy traktować je jako niebyłe. W związku z powyższym zamawiający nie wymaga,
aby przedmiot zamówienia był realizowany z użyciem wskazanych z nazwy materiałów i produktów
równoważnych. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma na celu jedynie doprecyzowanie
poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania i ma wyłącznie charakter
przykładowy.
5. W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji
technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 oraz ust.3 ustawy
Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych
wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis rozwiązań równoważnych oraz wykazać, że spełniają
one wymagania określone przez zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują
odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych
dodaje się po ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”.
6. Dopuszcza się materiały i urządzenia równoważne w stosunku do przywołanych w dokumentacji. Materiały
i urządzenia równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane
przykładowo w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
budowlanych. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty Opis rozwiązań
równoważnych.
UWAGA. Ilekroć w przedmiarze robót określono nazwę produktu lub technologii, należy rozumieć, że mają
one wyłącznie charakter przykładowy i dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.
7. Możliwość złożenia oferty zawierającej rozwiązania równoważne względem funkcjonalnego opisu
przedmiotu zamówienia lub względem opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm:
1) w przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, wykonawca może w ofercie zaproponować rozwiązania nieodpowiadające wprost normom referencyjnym,
ale w równoważnym stopniu spełniające wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia;
2) w przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp, wykonawca może zaproponować w ofercie rozwiązania równoważne, pod warunkiem że są one zgodne z normami (Polską Normą przenoszącą normę europejską, normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącymi normy europejskie, z europejską oceną techniczną, ze wspólną specyfikacją techniczną, z normą międzynarodową lub z systemem referencji technicznych ustanowionym przez europejski organ normalizacyjny) i spełniają one wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez zamawiającego;
Dodatkowym wymaganiem, o którym stanowią przepisy art. 101 ust. 5 i 6 Pzp, jest wymaganie wykazania (udowodnienia) w ofercie, że zastosowane przez wykonawcę rozwiązania są istotnie równoważne (tj. spełniają wymagania wskazane w opisie przedmiotu zamówienia dla danego rozwiązania).
8. Przedmiary robót mają jedynie charakter pomocniczy i orientacyjny. Ilości i zakres prac nie są wiążące dla
wykonawcy i nie mogą stanowić wyłącznej podstawy do przygotowania oferty.
9. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez
Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
10. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom.
11. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Powody
niedopuszczenia składania ofert częściowych zostały opisane w Opisie przedmiotu zamówienia,
stanowiącym załącznik nr 13 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 450000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 534332,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 450000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Artur Schoen
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 810518891
7.3.3) Ulica: Brzózki 14b
7.3.4) Miejscowość: Brzózki
7.3.5) Kod pocztowy: 72-022
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY SCHOEN ARTUR JERZY
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY SCHOEN ARTUR JERZY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 450000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
INNE PRZETARGI Z POLIC
- Zakup pojazdu zeroemisyjnego (elektrycznego) w ramach modernizacji floty pojazdów obsługujących Starostwo Powiatowe w Policach
- Zakup wraz z dostawą używanej gąsienicowej układarki mas bitumicznych
- "Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego typu doka z otwartą skrzynią na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach"
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Termomodernizacja czterech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego na ORLIKU przy Zespole Szkół Ogólnokształcących na Strzemięcinie
- Rozbudowa Szpitala Powiatowego w Więcborku w aspekcie rozwoju opieki długoterminowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.