eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LatowiczWsparcie infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Latowicz



Ogłoszenie z dnia 2022-09-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wsparcie infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Latowicz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Latowicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582730

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 6

1.5.2.) Miejscowość: Latowicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-334

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-latowicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: latowicz.samorzady.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wsparcie infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Latowicz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6239c6ee-fdee-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00358762

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024407/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Wsparcie infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Latowicz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244619/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGOŚ.271.9B.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7308943,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa kanalizacji sanitarnej do w Wężyczynie wraz z kanałem łączącym z miejscowością Latowicz o długości ok . 5 550
m. Zadanie będzie realizowane w trybie "zaprojektuj i wybuduj". Zadaniem wykonawcy będzie, uzyskanie wszystkich
wymaganych uzgodnień, pozwoleń, decyzji, opinii itp. wynikających z przepisów obowiązującego prawa, w tym uzyskanie
ostatecznego pozwolenie na budowę. Zamawiający przekaże wykonawcy do dalszych prac:
1) wstępnie uzgodniony z właścicielami nieruchomości przebieg sieci kanalizacyjnej ,
2) mapy do celów projektowych na cały przebieg kanalizacji,
3) ostateczną decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia,
4) program funkcjonalno-użytkowy
Wykonawca zobowiązany jest dokonać uzgodnień z zamawiającym na etapie koncepcyjnym wykonania dokumentacji
projektowej
Wykonawca wykona projekt budowlany (5 egz) i wykonawczy (5egz) na cały zakres kanalizacji przedstawiony na
załączonych mapach i uzgodniony z właścicielami działek. Wykonawca wykona pozostałe opracowania projektowe tj .
specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (5 egz) oraz szczegółowe przedmiary robót ( 2egz) i
kosztorys inwestorski (2egz). Wszystkie opracowania również w wersji elektronicznej na płycie CD.
Po opracowaniu dokumentacji projektowej, przed złożeniem jej w organie administracji architektoniczno-budowlanej wraz z
wnioskiem o pozwolenie na budowę, wykonawca przedłoży całość dokumentacji zamawiającemu w wersji papierowej lub
elektronicznej i uzyska akceptację zamawiającego w kwestii zgodności z wymaganiami zawartymi w programie
funkcjonalno-użytkowym i swz. Dopiero po uzyskaniu akceptacji zamawiającego wykonawca jest uprawniony do wystąpienia
z wnioskiem o pozwolenie na budowę. Wykonawca w terminach wyznaczonych przez organ administracji dokona poprawy,
uzupełnień złożonej dokumentacji. Na podstawie opracowanej i zatwierdzonej przez zamawiającego dokumentacji
wykonawca wystąpi do Starosty Mińskiego organu administracji architektoniczno-budowlanej i uzyska ostateczne
pozwolenie na budowę. Zamawiający udzieli pełnomocnictwa projektantowi działającemu w imieniu wykonawcy.
Zamawiający wyznacza termin pośredni (kamień milowy kontraktu) - opracowanie dokumentacji projektowej , wystąpienie z
wnioskiem o pozwolenie na budowę i uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę w najpóźniej w terminie do
15.11..2022r.
Po uzyskaniu ostatecznego pozwolenia na budowę wykonawca ustanowi kierownika budowy oraz dopełni innych warunków
formalnych wynikających z treści pozwolenie na budowę i przystąpi do wykonywania robót budowlanych przy budowie
kanalizacji. Przed rozpoczęciem robót wykonawca zawiadomi nadzór budowlany o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót.
Roboty budowlane będą wykonywane zgodnie z dostarczonym przez zamawiającego programem funkcjonalno-użytkowym,
zatwierdzoną przy pozwoleniu na budowę dokumentacją projektową oraz projektem wykonawczym.
Uwaga!
Zakres kanalizacji do wybudowania został zaznaczony opisany na załączonych mapach różowa przerywaną obwolutą i
wstępnie obejmuje budowę ok. 5 550 m sieci głównej wraz z przepompowniami ,w tym:
1)Sieć grawitacyjna DN 200 L=2025m
2) Sieć tłoczna DN90-160 L=3275m
3)Sieć kanalizacji sanitarnej (kanały boczne) Ø160mm PVC o długości ok. L=250,0m
4)Przepompownie kpl. 2
5)Studnie na przewodach tłocznych rewizyjne z zaworami napowietrzająco odpowietrzającymi 5 kpl.
6)Odtworzenie nawierzchni po robotach 1 kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 4276422,76 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2 cz. - Modernizacja poprzez przebudowę i rozbudowę Stacji Uzdatniania Wody w Chyżynach Przedmiot zamówienia w zakresie Modernizacji SUW Chyżyny został szczegółowo opisany w załączonej dokumentacji
projektowej w tym projekcie wykonawczym Modernizacji SUW Chyżyny, załączonych przedmiarach robót i dokumentach
STWiORB. Dokumenty te łącznie opisują przedmiot zamówienia, tzn. wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty
budowlane wyszczególnione chociażby w jednym z tych dokumentów. W przypadku niespójności w rodzaju lub ilości robót do
wykonania wyszczególnionych w tych dokumentach, nadrzędne znaczenie ma w kolejności: 1) projekt techniczny 2) projekt
budowlany 3) SWZ 4) STWIORB, 5) przedmiary robót (materiał pomocniczy) -z za wyjątkiem prac oznaczonych *, które
wykazane w projekcie technicznym należy w trakcie wykonania uzgodnić w inspektorem nadzoru.
Uwaga
Zakres zamówienia obejmuje część robót wymienionych z załączonym projekcie budowlanym.
Zakres zamówienia obejmuje następujące roboty budowalno-montażowe:
1. Demontaż istniejącego fundamentu pod zestawem hydroforowym na hali filtrów
2. Demontaż zestawu hydroforowego
3. Rozbiórka ścianki działowej w pomieszczeniu rozdzielni elektrycznej
4. Malowanie, układanie terakoty w pomieszczeniu rozdzielni elektrycznej
5. Wykonanie nowego fundamentu pod zestaw hydroforowy
6. Montaż nowego zestawu hydroforowego z pompami płucznymi
7. Montaż mieszacza statycznego DN150mm L=1,0m przed istniejącym aeratorem
8. Wymiana rurociągów wody surowej i wykonanie „obejścia” aeratora z rur ze stali nierdzewnej *
9. Wymiana rurociągów doprowadzających powietrzne, (zmiana średnicy z DN65 na DN80mm stal nierdzewna) *
10. Zmiana lokalizacji istniejącego aeratora z filtrem nr 2A *
11. Doposażenie istniejącej technologii stacji w przepustnice, przepływomierze, mętnościomierze
12. Montaż sondy tlenowej na rurociągu wody uzdatnionej – kpl. 1
13. Montaż dmuchaw na hali filtrów – kpl. 2
14. Montaż sprężarek bezolejowych na hali filtrów – kpl. 2
15. Wykonanie nowego sterowania, zasilenia elektrycznego i nowej automatyki sterującej technologią SUW
16. Budowa zbiornika żelbetowego na wodę uzdatnioną V=200m3 wraz z instalacjami zasilającymi, poboru i spustu wody
17. Montaż sond hydrostatycznych w zbiornikach wody uzdatnionej – kpl. 2
18. Montaż przewodów elektrycznych zasilających istniejącą studnie głębinową
19. Montaż dwóch słupów oświetleniowych
20. Montaż zewnętrznych sieci technologicznych
21. Montaż zbiorników betonowych DN2500 na wody popłucznej z płukania filtrów z podłączeniem do istniejącej kanalizacji
wód popłucznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

4.5.5.) Wartość części: 3032520,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4872542,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6888000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4872542,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane IMBAU Andrzej Ługowski ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8211504664

7.3.3) Ulica: Pruszynek 49d

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4872542,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3734111,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4797000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3734111,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adimex Sp z o.o. Sp. komandytowa ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5441096345

7.3.3) Ulica: ul. Szafirowa 1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 05-077

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3734111,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.