eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kocierzew PołudniowyModernizacja Szkoły Podstawowej w Kocierzewie Południowym



Ogłoszenie z dnia 2024-06-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Szkoły Podstawowej w Kocierzewie Południowym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kocierzew Południowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148288

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kocierzew Południowy 83

1.5.2.) Miejscowość: Kocierzew Południowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-414

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 468384825

1.5.8.) Numer faksu: 463894043

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kocierzew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kocierzewpoludniowy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e4686621-fe2b-11ee-b81b-aebd110f5279

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Szkoły Podstawowej w Kocierzewie Południowym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4686621-fe2b-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00358769

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011018/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja Szkoły Podstatowej w Kocierzewie Południowym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00293327

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPF.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Przedmiotem zamówienia jest remont sanitariatów w Szkole Podstawowej w Kocierzewie Południowym.
B. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
C. Zakres robót:
a. Adres inwestycji:
Szkoła Podstawowa w Kocierzewie Południowym
Kocierzew Południowy 103
99-414 Kocierzew
woj. Łódzkie
pow. łowicki
dz.ew.nr 363/2
pow. łowicki

b. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj.
 przedmiary robót - załącznik nr 4a
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 4b
 dokumentacja projektowa - załącznik nr 4c
c. Szczegółowy zakres prac:
W ramach zamówienia planuje się remont 13 sanitariatów (w tym 2 z natryskami) w Szkole Podstawowej w Kocierzewie Południowym.
W zależności od projektu poszczególnych sanitariatów, w ramach robót rozbiórkowych należy wykonać m.in.:
w zakresie robót budowlanych:
- demontaż okładzin ściennych i posadzkowych
- demontaż stolarki drzwiowej z wykuciem ościeżnic
- rozbiórkę warstw posadzkowych
- rozbiórkę ścianek działowych
- przekucia i rozkucia
- wywóz ziemi i gruzu z utylizacją.
w zakresie robót instalacyjnych sanitarnych:
- demontaż instalacji wewnętrznej wody z przyborami
- demontaż instalacji wewnętrznej kanalizacji sanitarnej z przyborami
- przekucia i rozkucia
w zakresie robót instalacyjnych elektrycznych:
- demontaż instalacji elektrycznej wewnętrznej z wyposażeniem
- przekucia i rozkucia.
W zależności od projektu poszczególnych sanitariatów, w ramach robót montażowych należy wykonać m.in.:
w zakresie robót budowlanych:
- ścianki działowe murowane gr. 12cm
- warstwy posadzkowe z izolacjami przeciwwilgociowymi i cieplnymi
- nadproża prefabrykowane
- montaż stolarki drzwiowej z ościeżnicami stalowymi regulowanymi
- uzupełnienia tynków cem. - wap. i przecierki tynków
- okładziny ścian z płytek ceramicznych do wysokości 2,1m
- gładzie gipsowe ścian na wysokości 2,1-3,0m
- sufity podwieszane kasetonowe z wypełnieniem kasetonami gipsowymi
- okładziny podłogowe z płytek gress
- ścianki natryskowe z płyt HPL 12mm i obudowy pionów
- malowanie ścian
- malowanie rur
- montaż wyposażenia (pojemniki na mydło, pojemniki na ręczniki jednorazowe,
pojemniki na papier, suszarki do rąk, kosze na śmieci, szczotki WC, lustra nad
umywalki.
Uwaga: Zamawiający wymaga aby wyżej wymienione wyposażenie było wykonane ze stali nierdzewnej.
w zakresie robót instalacyjnych sanitarnych:
- montaż instalacji wewnętrznej wody z przyborami
- montaż instalacji wewnętrznej kanalizacji sanitarnej z przyborami
- montaż systemu wentylacji kanałowej
- wymianę grzejników z cz. przebudową instalacji
w zakresie robót instalacyjnych elektrycznych:
- montaż instalacji elektrycznej wewnętrznej oświetlenia podstawowego z czujnikami ruchu, instalacji oświetlenia awaryjnego i instancji gniazd wtykowych
- montaż wyposażenia (oprawy Led, czujniki ruchu, oprawy awaryjne, gniazda 230V) - pomiary elektryczne.

UWAGA: Roboty budowlane wykonywane będą na terenie szkoły podstawowej do której uczęszczają dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym oraz swoją pracę wykonują nauczyciele i pracownicy obsługi. W związku z powyższym Wykonawca musi tak zaplanować roboty budowlane aby nie narażać na niebezpieczeństwo społeczności szkolnej. Dodatkowo należy tak zaplanować prace, aby w trakcie trwania roku szkolnego część sanitariatów była dostępna dla korzystających.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71321300-7 - Usługi konsultacyjne w zakresie hydrauliki

39370000-6 - Instalacje wodne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1270930,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1495803,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1270930,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONTIA ANNA PIECHOTA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385588472

7.3.3) Ulica: Leśnej Polanki 18

7.3.4) Miejscowość: Skierniewice

7.3.5) Kod pocztowy: 96-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty sanitarne i elektryczne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1270930,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

brak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.