Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00309879/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie i konserwacja zieleni w pasach drogowych ulic na terenie południowym w granicy administracyjnej miasta Radomia w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141100028
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Romualda Traugutta 30/30A
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: (048) 365-46-52
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzdik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-932c0737-222e-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami i komunikacją
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie i konserwacja zieleni w pasach drogowych ulic na terenie południowym w granicy administracyjnej miasta Radomia w 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-932c0737-222e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00358776
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021865/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Utrzymanie i konserwacja zieleni w pasach drogowych ulic na terenie południowym w granicy administracyjnej miasta Radomia w 2023 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00309879
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ.2603.47.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 234330 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i konserwacja zieleni w pasach drogowych ulic na terenie południowym w granicy administracyjnej miasta Radomia w 2023 roku.
Zamówienie obejmuje:
- renowację nawierzchni trawiastych - 300 m2,
- pielenie skupin krzewów - 50.000 m2,
- korowanie (zrębkowanie) miejsc nasadzeń - 100 m2,
- jednorazową pielęgnację drzewek - 200 szt.,
- uzupełnianie palików - 50 szt.,
- cięcia formujące żywopłotów i krzewów - 20.000 m2,
- zabezpieczenie zieleńców przed dewastacją - 10 szt.,
- pielęgnację zielonych dachów na wiatach przystankowych - 1 szt.,
- konserwację ekranów akustycznych typu ZIELONY - 7.785 m2,
- wysypanie terenu kamieniem ogrodowym - 1 t.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 262288,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262288,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262288,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe KALTEX Łukasz Kaleta
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Import- Export Andrzej Grygiel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292395785
7.3.3) Ulica: Liliowa 2
7.3.4) Miejscowość: Bilcza, gm. Morawica
7.3.5) Kod pocztowy: 26-026
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE "KALTEX" ŁUKASZ KALETA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE "KALTEX" ŁUKASZ KALETA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262288,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Świadczenie usług konserwacji systemów wodno-kanalizacyjnych w CIRF w Radomiu
- Dostawy środków czystości i artykułów gospodarczych
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego obejmująca sprzedaż i dystrybucję do obiektów Zamawiającego.
- Usługę wykonania worków na odzież żołnierzy 42 BLSz i jednostek z rejonu odpowiedzialności
- Rozbudowa Hali Widowiskowo-Sportowej o salę gimnastyczną z łącznikiem w trybie realizacji "zaprojektuj i wybuduj"
- Zakup sprzętu do diagnostyki patomorfologicznej - procesor tkankowy, zatapiarka, nakrywarka, mikrotomy
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zielony Tarnogaj-roboty budowl. związane z nasadzeniami na obszarze Tarnogaju z podziałem na zad.-Zad. nr 2 ul. Tarnogajska",projekt nr 7 WBO 2022 pn.:ZIELONY TARNOGAJ- # KOLEJNA ZIELEŃ
- Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją placu zabaw przy ul. Gibalskiego.
- Budowa street workout park przy ul. Rolników w Gliwicach Etap I
- Renowacja przestrzeni historycznej w Okuniewie wraz z parkiem im. Jana Olszewskiego
- Uzupełnienie nasadzeń zieleni wzdłuż inwestycji ZDM
- Usługi pielęgnacji zieleni i koszenia trawy na terenach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy, (III części)
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.