eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rutki-Kossaki"Przebudowa obiektów sportowych przy Szkole Podstawowej w Rutkach-Kossakach"



Ogłoszenie z dnia 2022-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Przebudowa obiektów sportowych przy Szkole Podstawowej w Rutkach-Kossakach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rutki

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670284

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 7

1.4.2.) Miejscowość: Rutki-Kossaki

1.4.3.) Kod pocztowy: 18-312

1.4.4.) Województwo: podlaskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.4.7.) Numer telefonu: 862763161

1.4.8.) Numer faksu: 862763160

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminarutki.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.rutki.wrotapodlasia.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00358925

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-09-22

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00309093/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
a) Część 1 – Remont budynku hali sportowej

Obiekt składa się z sali sportowej, 2 przebieralni, 2 natrysków oraz sali pomocniczej.
Przedmiotem zamówienia jest, wykonanie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi uzgodnieniami i pozwoleniami oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie:
- konserwacji oraz robotach naprawczych istniejących urządzeń i elementów wentylacji mechanicznej;
- termomodernizacji elewacji;
- wymiany stolarki okiennej i drzwiowej (zewnętrznej i wewnętrznej);
- wymiany orynnowania i rur spustowych;
- wymiany tynków;
- wymiany wykończenia ścian i podłóg,
- renowacji nawierzchni sportowej,
- wymiany oświetlenia,
- wymiany instalacji co,
- wymiana armatury,
- wymiany instalacji elektrycznej,
- wymiany instalacji wodno-kanalizacyjnej.
Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia stałego nadzoru nad realizowaną inwestycją przez niżej wymienione osoby:
- kierownik robót sanitarnych – posiadający odpowiednie uprawnienia co najmniej w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- kierownik robót elektrycznych – posiadający odpowiednie uprawnienia co najmniej w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych,
- kierownik robót budowlanych – posiadający odpowiednie uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Przez „uprawnienia” rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w zakresie odpowiednim do realizacji przedmiotu zamówienia, wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane i aktów wykonawczych do tej ustawy lub uprawnienia budowlane wydane według wcześniejszych przepisów lub uprawnienia równoważne według przepisów kraju ich uzyskania. Zamawiający dopuszcza także odpowiadające im uprawnienia nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646).

Po zmianie:
a) Część 1 – Przebudowa budynku hali sportowej

Przedmiotem zamówienia jest, wykonanie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi uzgodnieniami i pozwoleniami oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie:
- termomodernizacja elewacji,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej (zewnętrznej i wewnętrznej);
- wymiana orynnowania, rur spustowych i obróbek blacharskich,
- wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej,
- wymianę instalacji co,
- wymiana instalacji wentylacji mechanicznej,
- wymianę oświetlenia na energooszczędne,
- remont instalacji elektrycznej (wymiana włączników i gniazd),
- wymiana nagłośnienia,
- aranżacja wnętrza sali gimnastycznej,
- przebudowa istniejących węzłów sanitarnych, szatni, ciągów komunikacyjnych,
- renowacja nawierzchni sportowych.
Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia stałego nadzoru nad realizowaną inwestycją przez niżej wymienione osoby:
- kierownik robót sanitarnych – posiadający odpowiednie uprawnienia co najmniej w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- kierownik robót elektrycznych – posiadający odpowiednie uprawnienia co najmniej w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych,
- kierownik robót budowlanych – posiadający odpowiednie uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Przez „uprawnienia” rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w zakresie odpowiednim do realizacji przedmiotu zamówienia, wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane i aktów wykonawczych do tej ustawy lub uprawnienia budowlane wydane według wcześniejszych przepisów lub uprawnienia równoważne według przepisów kraju ich uzyskania. Zamawiający dopuszcza także odpowiadające im uprawnienia nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646).

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
b) Część 2 – Przebudowa boisk sportowych

Przedmiotem zamówienia jest, wykonanie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi uzgodnieniami i pozwoleniami oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie:
- przebudowy boiska nr 1 uwzględniającej poszerzenie płyty boiska do wymiarów min 95 m x 55 m z wymianą istniejącej naturalnej nawierzchni z trawy na trawę syntetyczną, rozbiórki części istniejącej bieżni, budowy bieżni o nawierzchni tartanowej na odcinku poszerzenia płyty boiska, wymiany nawierzchni na pozostałym odcinku bieżni, montażu zadaszonych wiat z ławkami dla zawodników rezerwowych wraz z likwidacją części istniejącej skarpy w celu dostosowania terenu do montażu ławek, budowy muru oporowego,
- wymianę istniejącej nawierzchni boiska nr 2 na tartanową nawierzchnię sportową wraz z warstwami podbudowy oraz zastąpienie istniejących obszarów zielonych przy boisku nawierzchnią tartanową, wymianę istniejącego wygrodzenia boiska z siatki stalowej na siatkę z polipropylenu.
Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia stałego nadzoru nad realizowaną inwestycją przez niżej wymienione osoby:
- kierownik robót budowlanych – posiadający odpowiednie uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Przez „uprawnienia” rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w zakresie odpowiednim do realizacji przedmiotu zamówienia, wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane i aktów wykonawczych do tej ustawy lub uprawnienia budowlane wydane według wcześniejszych przepisów lub uprawnienia równoważne według przepisów kraju ich uzyskania. Zamawiający dopuszcza także odpowiadające im uprawnienia nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646).

Po zmianie:
b) Część 2 – Przebudowa boisk sportowych

Przedmiotem zamówienia jest, wykonanie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi uzgodnieniami i pozwoleniami oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie:
- przebudowy boiska nr 1, zakres robót obejmuje m.in.: przebudowę boiska uwzględniającą poszerzenie płyty boiska do wymiarów min 95 m x 55 m wraz z wymianą istniejącej naturalnej nawierzchni z trawy na trawę syntetyczną 50-60mm (atest Fifa-trawa europejska), rozbiórkę części istniejącej bieżni na odcinku około 150 m, budowę bieżni o nawierzchni tartanowej na odcinku poszerzenia płyty boiska oraz na łukach, wymianę nawierzchni na pozostałym odcinku bieżni, montaż zadaszonych wiat z ławkami dla zawodników rezerwowych wraz z likwidacją części istniejącej skarpy w celu dostosowania terenu do montażu ławek,
- przebudowy boiska nr 2, zakres robót obejmuje m.in.: wymianę istniejącej nawierzchni boiska na tartanową nawierzchnie sportową wraz warstwami podbudowy oraz zastąpienie istniejących obszarów zielonych przy boisku nawierzchnią tartanową, wymianę istniejącego wygrodzenia boiska z siatki stalowej na siatkę z polipropylenu uwzględniającą: demontaż istniejącej siatki stalowej, malowanie istniejących słupków ogrodzenia.

Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia stałego nadzoru nad realizowaną inwestycją przez niżej wymienione osoby:
- kierownik robót budowlanych – posiadający odpowiednie uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Przez „uprawnienia” rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w zakresie odpowiednim do realizacji przedmiotu zamówienia, wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane i aktów wykonawczych do tej ustawy lub uprawnienia budowlane wydane według wcześniejszych przepisów lub uprawnienia równoważne według przepisów kraju ich uzyskania. Zamawiający dopuszcza także odpowiadające im uprawnienia nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

Przed zmianą:
1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
a) dla części 1 - 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych);
b) dla części 2 - 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 3.11.2022 r.
3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku Bank Spółdzielczy w Zambrowie Oddział Rutki, numer rachunku 59 8775 0009 0020 0200 0710 0095 z dopiskiem „Wadium – Przebudowa obiektów sportowych przy Szkole Podstawowej w Rutkach-Kossakach – Część …..”. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Rutki,
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

Po zmianie:
1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
a) dla części 1 - 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych);
b) dla części 2 - 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 5.11.2022 r.
3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku Bank Spółdzielczy w Zambrowie Oddział Rutki, numer rachunku 59 8775 0009 0020 0200 0710 0095 z dopiskiem „Wadium – Przebudowa obiektów sportowych przy Szkole Podstawowej w Rutkach-Kossakach – Część …..”. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Rutki,
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-10-05 10:00

Po zmianie:
2022-10-07 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-10-05 10:30

Po zmianie:
2022-10-07 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-11-03

Po zmianie:
2022-11-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.