Ogłoszenie z dnia 2022-09-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00307622/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-17
- 2023/BZP 00029811/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„KONSERWACJA I UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA STRZELCE KRAJEŃSKIE W 2022R ETAP II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Strzelce Krajeńskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210296452
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Piastów
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzelce@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://strzelcekrajenskie.szczecin.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwostrzelce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„KONSERWACJA I UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA STRZELCE KRAJEŃSKIE W 2022R ETAP II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ac84948-1967-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00358927
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00171224/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Strzelce Krajeńskie ETAP II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00307622/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 540941 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utrzymanie i konserwacja drogi leśnej o długości 3464 m położonej na terenie leśnictwa Złotawa o nr inwentarzowym 220-001462 wykonane poprzez prace dotyczące dostarczenia materiału na uzupełnienie wybojów na uszkodzonych odcinkach nawierzchni (kruszywem łamanym ze skały litej frakcji 0/31,5 mm), na wykonywaniu profilowania nawierzchni wraz z zagęszczeniem na ciągu głównym istniejącej nawierzchni dróg oraz przeprofilowaniu poboczy (ścięciu lub uzupełnieniu materiałem miejscowym) na terenie Nadleśnictwa Strzelce Krajeńskie - w ilości podanej w przedmiarze robót (zał. 1a), na podstawie dokumentacji technicznej (zał. 1b) i STWiOR (zał. 1c).4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 154957,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utrzymanie i konserwacja dróg leśnych w leśnictwach Złotawa, Wielisławice, Górki, Wełmin Sławno. W ramach robót utrzymaniowych na terenie Nadleśnictwa Strzelce Krajeńskie przewidziano wykonanie poniższych robót:– koryto pod wzmocnienie nawierzchni wraz z profilowaniem i zagęszczeniem o szer.3,70m pod warstwy konstrukcyjne z kruszywa łamanego (m2);
– karczowanie korzeni po wycince kolidujących drzew(szt.)(leśnictwo Wełmin;
– budowa nasypu o miąższości około 30 cm w celu wywyższenia zaniżeń w terenie w lokalizacjach wskazanych w tabelarycznym zestawieniu (m3);
– podbudowa z kruszywa łamanego C90/3 frakcji 0/63 mm gr. 20 cm i szer.3,5 m (m2);
– klinowanie nawierzchni pospółką/ miałem kamiennym gr. po zagęszczeniu 1-2 cm i szer. 3,5 m (m2);
– wykonanie poboczy - formowanie i zagęszczanie nasypów z gruntu pozyskanego z korytowania drogi o szerokości 75 cm, 0,9 m3 na mb, obustronnego pobocza(m3);
- w ilości podanej w przedmiarze robót (zał. 1d, 1e, 1f, 1g, 1h), na podstawie STWiOR (zał. 1i).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 420856,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utrzymanie i konserwacja dróg leśnych w leśnictwach Długie i Wilanów. W ramach robót utrzymaniowych na terenie Nadleśnictwa Strzelce Krajeńskie przewidziano wykonanie poniższych robót:– koryto pod wzmocnienie nawierzchni wraz z profilowaniem i zagęszczeniem o szer.3,70m pod warstwy konstrukcyjne z kruszywa łamanego (m2);
– Profilowanie pod wzmocnienie nawierzchni i zagęszczeniem przy wilgotności optymalnej o szer.3,50 m (leśnictwo Długie);
– budowa nasypu o miąższości około 30 cm w celu wywyższenia zaniżeń w terenie w lokalizacjach wskazanych w tabelarycznym zestawieniu (m3);
– podbudowa z kruszywa łamanego C90/3 frakcji 0/63 mm gr. 20 cm i szer.3,5 m (m2);
– klinowanie nawierzchni pospółką/ miałem kamiennym gr. po zagęszczeniu 1-2 cm i szer. 3,5 m (m2);
– wykonanie poboczy - formowanie i zagęszczanie nasypów z gruntu pozyskanego z korytowania drogi o szerokości 75 cm, 0,9 m3 na mb, obustronnego pobocza(m3);
- w ilości podanej w przedmiarze robót (zał. 1j, 1k,) na podstawie STWiOR (zał. 1i).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 89542,65 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154957,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154957,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154957,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Usługowo- Handlowe Tołkacz Leon
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5991012980
7.3.4) Miejscowość: Sarbiewo
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154957,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 420856,8 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 420856,8 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 420856,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Usługowo- Handlowe Tołkacz Leon
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5991012980
7.3.4) Miejscowość: Sarbiewo
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 420856,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89542,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89542,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89542,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Usługowo- Handlowe Tołkacz Leon
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5991012980
7.3.4) Miejscowość: Sarbiewo
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89542,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z STRZELEC KRAJEŃSKICH
- Wykonanie usługi odbioru z załadunkiem, transportu i zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych o kodzie 190805, higienizowanych tlenkiem wapna z Oczyszczalni Ścieków
- "Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w pełnym zakresie nad prawidłową realizacją zadań pod nazwą: "Budowa ul. Kalinowej w Strzelcach Krajeńskich"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi 675500P w miejscowości Nędzerzew
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.