eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Krajeńskie"KONSERWACJA I UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA STRZELCE KRAJEŃSKIE W 2022R ETAP II"



Ogłoszenie z dnia 2022-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„KONSERWACJA I UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA STRZELCE KRAJEŃSKIE W 2022R ETAP II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Strzelce Krajeńskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210296452

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Piastów

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzelce@szczecin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://strzelcekrajenskie.szczecin.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwostrzelce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„KONSERWACJA I UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA STRZELCE KRAJEŃSKIE W 2022R ETAP II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ac84948-1967-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00358927

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00171224/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Strzelce Krajeńskie ETAP II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00307622/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 540941 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Utrzymanie i konserwacja drogi leśnej o długości 3464 m położonej na terenie leśnictwa Złotawa o nr inwentarzowym 220-001462 wykonane poprzez prace dotyczące dostarczenia materiału na uzupełnienie wybojów na uszkodzonych odcinkach nawierzchni (kruszywem łamanym ze skały litej frakcji 0/31,5 mm), na wykonywaniu profilowania nawierzchni wraz z zagęszczeniem na ciągu głównym istniejącej nawierzchni dróg oraz przeprofilowaniu poboczy (ścięciu lub uzupełnieniu materiałem miejscowym) na terenie Nadleśnictwa Strzelce Krajeńskie - w ilości podanej w przedmiarze robót (zał. 1a), na podstawie dokumentacji technicznej (zał. 1b) i STWiOR (zał. 1c).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 154957,86 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Utrzymanie i konserwacja dróg leśnych w leśnictwach Złotawa, Wielisławice, Górki, Wełmin Sławno. W ramach robót utrzymaniowych na terenie Nadleśnictwa Strzelce Krajeńskie przewidziano wykonanie poniższych robót:
– koryto pod wzmocnienie nawierzchni wraz z profilowaniem i zagęszczeniem o szer.3,70m pod warstwy konstrukcyjne z kruszywa łamanego (m2);
– karczowanie korzeni po wycince kolidujących drzew(szt.)(leśnictwo Wełmin;
– budowa nasypu o miąższości około 30 cm w celu wywyższenia zaniżeń w terenie w lokalizacjach wskazanych w tabelarycznym zestawieniu (m3);
– podbudowa z kruszywa łamanego C90/3 frakcji 0/63 mm gr. 20 cm i szer.3,5 m (m2);
– klinowanie nawierzchni pospółką/ miałem kamiennym gr. po zagęszczeniu 1-2 cm i szer. 3,5 m (m2);
– wykonanie poboczy - formowanie i zagęszczanie nasypów z gruntu pozyskanego z korytowania drogi o szerokości 75 cm, 0,9 m3 na mb, obustronnego pobocza(m3);
- w ilości podanej w przedmiarze robót (zał. 1d, 1e, 1f, 1g, 1h), na podstawie STWiOR (zał. 1i).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 420856,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Utrzymanie i konserwacja dróg leśnych w leśnictwach Długie i Wilanów. W ramach robót utrzymaniowych na terenie Nadleśnictwa Strzelce Krajeńskie przewidziano wykonanie poniższych robót:
– koryto pod wzmocnienie nawierzchni wraz z profilowaniem i zagęszczeniem o szer.3,70m pod warstwy konstrukcyjne z kruszywa łamanego (m2);
– Profilowanie pod wzmocnienie nawierzchni i zagęszczeniem przy wilgotności optymalnej o szer.3,50 m (leśnictwo Długie);
– budowa nasypu o miąższości około 30 cm w celu wywyższenia zaniżeń w terenie w lokalizacjach wskazanych w tabelarycznym zestawieniu (m3);
– podbudowa z kruszywa łamanego C90/3 frakcji 0/63 mm gr. 20 cm i szer.3,5 m (m2);
– klinowanie nawierzchni pospółką/ miałem kamiennym gr. po zagęszczeniu 1-2 cm i szer. 3,5 m (m2);
– wykonanie poboczy - formowanie i zagęszczanie nasypów z gruntu pozyskanego z korytowania drogi o szerokości 75 cm, 0,9 m3 na mb, obustronnego pobocza(m3);
- w ilości podanej w przedmiarze robót (zał. 1j, 1k,) na podstawie STWiOR (zał. 1i).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 89542,65 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154957,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154957,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154957,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Usługowo- Handlowe Tołkacz Leon

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5991012980

7.3.4) Miejscowość: Sarbiewo

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154957,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 420856,8 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 420856,8 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 420856,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Usługowo- Handlowe Tołkacz Leon

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5991012980

7.3.4) Miejscowość: Sarbiewo

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 420856,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89542,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89542,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89542,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Usługowo- Handlowe Tołkacz Leon

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5991012980

7.3.4) Miejscowość: Sarbiewo

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89542,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.