Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00237021/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-29
- 2023/BZP 00256873/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa organizacja i obsługa konferencji promującej Projekt „WROTA STATYSTYKI” dla maksymalnie 150 osób w Warszawie wraz z transmisją on–line.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Urząd Statystyczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331501
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 208
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-925
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.brzychcy@stat.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stat.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://zamowienia-gus.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa organizacja i obsługa konferencji promującej Projekt „WROTA STATYSTYKI” dla maksymalnie 150 osób w Warszawie wraz z transmisją on–line.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f088ed5b-fac5-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00358934
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00124937/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Promocja projektu WROTA STATYSTYKI
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków projektu „WROTA STATYSTYKI” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa (POPC) – Działanie nr 2.3 „Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego” Poddziałanie nr 2.3.1. „Cyfrowe udostępnienie informacji sektora publicznego ze źródeł administracyjnych i zasobów nauki”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00237021
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 14/DK/ST/WS/TP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 110875,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Kompleksowa organizacja i obsługa konferencji promującej Projekt „WROTA STATYSTYKI” dla maksymalnie 150 osób w Warszawie wraz z transmisją on–line.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące Zadania:
1) Zadanie I: Zapewnienie miejsca i sal, w których odbywać się będzie konferencja, w tym:
a) zapewnienie sali konferencyjnej dla maksymalnie 150 uczestników w dniu konferencji;
b) zapewnienie sali technicznej dla co najmniej 8 osób w dniu konferencji;
c) zapewnienie dostępu do sal, wskazanych pod lit a) i b), w dniu poprzedzającym konferencję od godz. 14.30 do godz. 18:30 oraz aranżacja ww. przestrzeni zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym,
d) zapewnienie przestrzeni dla zorganizowania serwisu kawowego i obiadu,
e) zapewnienie, przed salą konferencyjną, przestrzeni z dostępem do sieci internetowej i elektrycznej oraz 3 stoisk z możliwością ustawienia na w/w stanowiskach laptopów, z zastrzeżeniem, że zapewniona przestrzeń musi być wystarczająca dla ustawienia przy stoiskach roll-upów zapewnionych przez Zamawiającego,
f) zapewnienia zaplecza higieniczno – sanitarnego;
2) Zadanie II - Zapewnienie obsługi konferencji, w tym:
a) zapewnienie obsługi organizacyjnej konferencji, w tym:
i. opracowanie, dostarczenie, konfekcjonowanie i dystrybucja materiałów konferencyjnych i promocyjnych,
ii. zapewnienie przestrzeni do zorganizowania recepcji konferencji,
iii. obsługa recepcji konferencji,
iv. zapewnienie oznakowania miejsca organizacji konferencji;
b) zapewnienie obsługi promocyjnej konferencji, w tym:
i. zapewnienie nagrania audio-video konferencji oraz przygotowanie 2 minutowego filmu podsumowującego konferencję,
ii. zapewnienie transmisji online konferencji na kanale Youtube GUS,
iii. zapewnienie serwisu fotograficznego,
iv. zapewnienie profesjonalnego konferansjera w czasie trwania konferencji,
v. posprzątanie przestrzeni po konferencji i odwiezienie sprzętu/przedmiotów Zamawiającego do siedziby Zamawiającego;
3) Zadanie III: Zapewnienie serwisu kawowego oraz obiadu w dniu konferencji, w tym:
a) zapewnienie ciągłego serwisu kawowego, przez cały czas trwania konferencji, dla maksymalnie 150 uczestników konferencji,
b) zapewnienie obiadu dla maksymalnie 150 uczestników konferencji.
3. Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa „Opis przedmiotu zamówienia”, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ oraz umowa, której wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79951000-5 - Usługi w zakresie organizowania seminariów
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
55511000-5 - Usługi bufetowe oraz usługi kawiarniane dla ograniczonej grupy klientów
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
79810000-5 - Usługi drukowania
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
79961000-8 - Usługi fotograficzne
79992000-4 - Usługi recepcyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87496,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136603,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87496,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „KDK” S półką z o graniczoną o dpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5262837167
7.3.3) Ulica: ul. Mokotowska 1 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-561
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wynajem sal
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87496,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-118.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont 6 pustostanów lokali mieszkalnych administrowany przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- Dostawa - Sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomościach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
- Budowa zbiornika przeciwpowodziowego w Piaskach o pow. 96,95 ha"- usługi geodezyjne, wycena i wykup gruntów pod inwestycję
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Roboty utrzymaniowe na terenie ZZ Przemyśl IV - roboty
- Dostarczanie obiadów do Środowiskowego Domu Samopomocy typu BD przy ul. Korotyńskiego 13 w Warszawie w 2025 roku
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa organizacja wydarzenia pod roboczą nazwą: Festiwal Muzycznych Influencerów"
- Usługa druku i oprawy 5 tomików poetyckich, cz. 2.
- Usługa druku i oprawy 2 tytułów książek w miękkiej oprawie, cz. 1.
- Organizacja i obsługa logistyczna szkoleń wyjazdowych dla beneficjentów i potencjalnych beneficjentów NFOŚiGW, w tym m.in. FEnIKS, FEPW, FM, KPO i LIFE oraz instytucji współpracujących
- Skład, korekta tekstu, projekt graficzny okładki, druk oraz dostawa broszury i e-broszury na potrzeby realizacji operacji: "Innowacyjne wykorzystanie produktów pszczelich" w ramach KSOW+
- "Zaprojektowanie, wykonanie strony internetowej dla Muzeum Narodowego w Kielcach wraz z podległymi oddziałami muzeum"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.