Ogłoszenie z dnia 2022-09-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00292797/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-04
- 2023/BZP 00477233/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy materiałów medycznych jednorazowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://clo.com.pl/zamowienia_klasyczne/clo-zp-50-2022/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy materiałów medycznych jednorazowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8403852e-13cd-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00359005
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017955/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.16 Materiały medyczne jednorazowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00292797/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CLO/ZP/50/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 91848,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1 Materiał medyczny jednorazowy:1. Strzykawka insulinowa 1 ml/100 U ml w zestawie z zdejmowaną igłą 13 -16 mm sterylna. Łączna liczba sztuk 200. Opakowanie zbiorcze 100 sztuk. Dopuszcza się opakowanie z mniejszą liczbą sztuk, pod warunkiem, że łączna liczba będzie wynosić 200 sztuk. W takim przypadku należy podać liczbę sztuk w opakowaniu oraz odpowiednio przeliczyć liczbę opakowań.
Ilość: 2 opakowania.
2. Strzykawka 3-częściowa 2 ml, kontrastujący tłok, czytelna skala co 0,1 ml, stożek luer. Sterylna, op. folia/papier. Łączna liczba sztuk 12 000. Opakowanie zbiorcze 100 sztuk. Dopuszcza się opakowanie z mniejszą liczbą sztuk, pod warunkiem, że łączna liczba będzie wynosić 12 000 sztuk W takim przypadku należy podać liczbę sztuk w opakowaniu oraz odpowiednio przeliczyć liczbę opakowań.
Ilość: 120 opakowań.
3. Strzykawka 3-częściowa 5 ml, kontrastujący tłok, czytelna skala co 0,2 ml, stożek luer. Sterylna, op. folia/papier. Łączna liczba sztuk 15 000. Opakowanie zbiorcze 100 sztuk. Dopuszcza się opakowanie z mniejszą liczbą sztuk, pod warunkiem, że łączna liczba będzie wynosić 15 000 sztuk. W takim przypadku należy podać liczbę sztuk w opakowaniu oraz odpowiednio przeliczyć liczbę opakowań.
Ilość: 150 opakowań.
4. Strzykawka 3-częściowa 10 ml, kontrastujący tłok, czytelna skala co 0,2 ml, stożek luer. Sterylna, op. folia/papier. Łączna liczba sztuk 25 000. Opakowanie zbiorcze 100 sztuk. Dopuszcza się opakowanie z mniejszą liczbą sztuk, pod warunkiem, że łączna liczba będzie wynosić 25 000 sztuk. W takim przypadku należy podać liczbę sztuk w opakowaniu oraz odpowiednio przeliczyć liczbę opakowań.
Ilość: 250 opakowań.
5. Strzykawka 3-częściowa 20 ml, kontrastujący tłok, czytelna skala co 0,5 ml, stożek luer. Sterylna, op. folia/papier. Łączna liczba sztuk 20 000. Opakowanie zbiorcze 100 sztuk. Dopuszcza się opakowanie z mniejszą liczbą sztuk, pod warunkiem, że łączna liczba będzie wynosić 20 000 sztuk. W takim przypadku należy podać liczbę sztuk w opakowaniu oraz odpowiednio przeliczyć liczbę opakowań.
Ilość: 200 opakowań.
6. Strzykawka trzyczęściowa jednorazowego użytku z końcówką do cewników JANETA – 50 ml (sterylna).
Ilość: 1 500 sztuk.
7. Strzykawka JANET 100 ml sterylna, ze skalą, z dodatkową końcówką wielkości 2 - 3 cm ściętą pod kątem 45 st., wyposażona w dodatkową końcówkę w kształcie stożka.
Ilość: 500 sztuk.
8. Strzykawka trzyczęściowa z gumowym tłokiem Luer Lock do leków światłoczułych, bursztynowa, jednorazowego użytku, przystosowana do pomp infuzyjnych typu Agilia 50 ml lub 50/60 ml.
Ilość: 800 sztuk.
9. Strzykawka trzyczęściowa z gumowym tłokiem Luer Lock, jednorazowego użytku, przystosowana do pomp infuzyjnych typu Agilia z rozszerzona skalą 50/60 ml.
Ilość: 15 000 sztuk
10. Kranik trójdrożny, sterylny, transparentny, wyjścia zabezpieczone koreczkiem.
Ilość: 6 000 sztuk
11. Przedłużacz do pomp strzykawkowych 150 cm, średnica wewnętrzna drenu nie większa niż 1,25 mm.
Ilość: 4 000 sztuk
12. Przedłużacz do pomp strzykawkowych 150 cm bursztynowy.
Ilość: 300 sztuk
13. Przyrząd do wielokrotnego pobierania leku z butelki zakończony portem bezigłowym z końcówką luer-lock.
Ilość: 500 sztuk
Wszystkie produkty objęte Pakietem 1 muszą być wyrobami medycznymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 53043,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2 Materiał medyczny jednorazowy:1. Zamknięty bezigłowy łącznik dostępu naczyniowego, część zewnętrzna (robocza) nie dłuższy niż 25mm, zewnętrznie wykonany z przeźroczystego materiału, kompatybilny z końcówką luer i luer-lock, o przepływie grawitacyjnym minimum 350 ml/min, możliwość podłączenia u pacjenta przez 7 dni lub minimum 100 aktywacji. Zastawka w postaci silikonowej podzielnej membrany, możliwa do dezynfekcji, wnętrze pozbawione części mechanicznych, prosty tor przepływu. Dostosowany do użytku z płynami infuzyjnymi, krwią i tłuszczami. Przestrzeń martwa max. 0,10 ml. Sterylny, jednorazowy, pakowany pojedynczo.
Ilość: 4 000 sztuk.
Produkt objęty Pakietem 2 musi być wyrobem medycznym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 10800 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3 Materiał medyczny jednorazowy:1. Strzykawka heparynizowana do pobierania krwi do gazometrii o pojemności do 1 ml, sterylna pakowana pojedynczo.
Ilość: 5 000 sztuk.
2. Strzykawko-probówka do aspiracyjno-próżniowego pobierania krwi w systemie zamkniętym na badania biochemiczne o pojemność 4,0 - 5,0 ml z aktywatorem wykrzepiania, o średnicy 13 mm, wysokość 75 mm, bez etykiety.
Ilość: 8 000 sztuk.
3. Strzykawko-probówka do aspiracyjno-próżniowego pobierania krwi w systemie zamkniętym na badania biochemiczne o pojemność 2,0 - 3,0 ml z aktywatorem wykrzepiania, o średnicy 13 mm.
Ilość: 4 000 sztuk.
4. Strzykawko-probówka do aspiracyjno-próżniowego pobierania krwi w systemie zamkniętym na badania hematologiczne o pojemność 2,0 – 3,0 ml o średnicy 13 mm.
Ilość: 7 000 sztuk.
5. Strzykawko-probówka do aspiracyjno-próżniowego pobierania krwi w systemie zamkniętym na badania wskaźników krzepnięcia o pojemność 2,0 – 3,0 ml o średnicy 11 mm.
Ilość: 5 000 sztuk.
6. Strzykawko-probówka do aspiracyjno-próżniowego pobierania krwi w systemie zamkniętym na badania OB o pojemności 3,0 - 4,0 ml (wersja logarytmiczna).
Ilość: 50 sztuk.
7. Strzykawko-probówka do pseudotrombocytopenii z jonami magnezu, o pojemności 2-3 ml.
Ilość: 50 sztuk.
8. Strzykawko-probówka do aspiracyjno-próżniowego pobierania krwi w systemie zamkniętym na badania oznaczenia glukoz o pojemność 2,0 – 3,0 ml o średnicy 13 mm, wysokość 75 mm.
Ilość: 300 sztuk.
9. Igła systemowa bezpieczna jednorazowego użytku długość do 25 mm, średnica 0,8.
Ilość: 100 sztuk.
10. Igła systemowa bezpieczna jednorazowego użytku długość od 25 do 40 mm, średnica 0,8.
Ilość: 600 sztuk.
11. Igła systemowa bezpieczna jednorazowego użytku długość do 25 mm, średnica 0,9.
Ilość: 400 sztuk.
12. Igła systemowa bezpieczna jednorazowego użytku długość od 25 do 40 mm, średnica 0,9.
Ilość: 300 sztuk.
13. Igła systemowa typu motylek bezpieczna jednorazowego użytku do trudnych pobrań w zamkniętym systemie, długość drenu 80 mm, średnica 0,8 mm.
Ilość: 2 400 sztuk.
14. Igła systemowa typu motylek bezpieczna jednorazowego użytku do trudnych pobrań w zamkniętym systemie, długość drenu 80 mm, średnica 0,9 mm.
Ilość: 3 200 sztuk.
15. Igła systemowa typu motylek bezpieczna jednorazowego użytku do trudnych pobrań krwi na posiew w zamkniętym systemie, długość drenu 200 mm, średnica 0,8 mm.
Ilość: 240 sztuk.
16. Łącznik do końcówek typu Luer (Multi-Adapter).
Ilość: 2 000 sztuk.
17. Łącznik do podawania leków (Adapter membranowy).
Ilość 480 sztuk.
18. Staza jednorazowa bez lateksu, papierowa.
Ilość: 2 000 sztuk
* Zamawiający wymaga, aby produkty w pozycji 1-17 były wzajemnie kompatybilne.
Wszystkie produkty objęte Pakietem 3 muszą być wyrobami medycznymi, z wyłączeniem poz. 18.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 35352,72 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45318,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48999,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45318,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.3) Ulica: Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45318,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-06 do 2023-09-05Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5313,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19872,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5313,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.3) Ulica: Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5313,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-06 do 2023-09-05Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32757,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32757,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32757,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sarstedt spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7870001085
7.3.3) Ulica: Warszawska 25 Blizne Łaszczyńskiego
7.3.4) Miejscowość: Stare Babice
7.3.5) Kod pocztowy: 05-082
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32757,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-06 do 2023-09-05INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich na rok 2025"
- Usługi zbierania, transportu i utylizacji odpadów medycznych wytwarzanych w obiektach Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Likwidacja dzikiego wysypiska oraz oczyszczenie terenu będącego własnością Gminy Siemianowice Śląskie przy ul. Chemicznej
- Usługi wykonania jednorazowego przeglądu technicznego systemów zabezpieczenia technicznego wraz z wymianą niesprawnych elementów systemu.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Siemianowicach Śląskich w 2025 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJĄCEGO KALPROTEKTYNĘ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
- Różne wyroby medyczne oraz obłożenia chirurgiczne
- Sukcesywna dostawa resuscytatorów dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.