Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00299767/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Szatnia na medal na stadionie miejskim w Mikstacie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Mikstat
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 17
1.5.2.) Miejscowość: Mikstat
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@mikstat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikstat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mikstat1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szatnia na medal na stadionie miejskim w Mikstacie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aceb8eba-1fbe-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00359030
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040375/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Szatnia na medal na stadionie miejskim w Mikstacie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00299767
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGP.271.5/1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach zadania pn. :
„ Szatnia na medal na stadionie miejskim w Mikstacie „
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiotowe zamówienie w terminie 90 dni od dnia podpisania umowy.
W ramach zamierzenia polegającego na wykonaniu szatni na medal na stadionie miejskim w Mikstacie należy:
- zakupić kontenery w kolorze ciemnoszarym łącznie z wyposażeniem w sanitariaty, grzejniki, bojlery, wentylatory wyciągowe, kratki wentylacyjne pod sufitem i podłogą, przyłącze wody zimnej, odpływy wody, rozdzielnice elektryczną zamontowaną w suficie oraz przyłącze elektryczne na ścianie zewnętrznej a także stolarkę otworową.( załączony rysunek)
- prawidłowo przygotować posadowienie pod kontenery aby zapewnić niezbędną wentylację podłogi i pozbycie się wilgoci.
- grunt pod posadowienie powinien być równy i stabilny z podmurówką lub ułożonymi w poziomie podkładami umożliwiającymi postawienie na nich kontenera(ów). Można zastosować bloczki betonowe, trylinkę, płyty jumbo itp. (minimalna powierzchnia stopy podparcia winna wynosić 20x20 cm. Rozmiar i głębokość fundamentu
powinien być dopasowany do miejscowych właściwości podłoża)
- pamiętać o odsunięciu do wewnątrz bloczków posadowienia od obrysu kontenera, tak żeby zapewnić swobodny odpływ wody ze znajdujących się w narożnych słupkach kontenera rur spustowych. Rodzaj posadowienia należy zawsze dopasować do lokalnych warunków gruntowych.
- wykonać przyłącze wody zimnej (przepust w podłodze, przyłącze wewnątrz kontenera . Odpływ wody rura ∅ 110 wyjście przez podłogę. Po ustawieniu kontenerów należy wykonać podłączenie instalacji wodnej przez uprawnioną do tego celu osobę.
- podłączyć do istniejącego przyłącza elektrycznego wraz. Po montażu zestawu kontenerów, należy wykonać pomiary elektryczne. Podłączenie kontenera do zewnętrznej sieci zasilenia może być przeprowadzone jedynie przez uprawnioną do tego celu osobę.
- wykonać chodnik szerokości 1,5 m wokół kontenerów tj, ok.62 m² z kostki betonowej szarej o wymiarach 10x10x8 cm wraz z obrzeżami na podbudowie betonowej C 5/6 gr 10 cm oraz podsypce cementowo-piaskowej gr 4 cm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258000,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 615000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258000,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TSG Usługi i Inwestycje Budowlane Tomasz Caliński i Grzegorz Jończak s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302084138
7.3.4) Miejscowość: Kaliszkowice Ołobockie
7.3.5) Kod pocztowy: 63-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258000,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.