Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00242574/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad modernizacją i rozbudową Systemu Pasażerskiej Informacji Przystankowej w Ostrowie Wielkopolskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO OSTRÓW WIELKOPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Powstańców Wielkopolskich 18
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umostrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umostrow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-415f50be-ff9c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad modernizacją i rozbudową Systemu Pasażerskiej Informacji Przystankowej w Ostrowie Wielkopolskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-415f50be-ff9c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00359122
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049030/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Nadzór nad Modernizacją i rozbudową Systemu Pasażerskiej Informacji Przystankowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa oraz modernizacja infrastruktury transportowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00242574
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRM.RZP.271.19.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 18000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad modernizacją i rozbudową Systemu Pasażerskiej Informacji Przystankowej w Ostrowie Wielkopolskim, realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rozwój publicznego transportu niskoemisyjnego – budowa i modernizacja infrastruktury przystankowej”.
2. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim opisane są w następujących dokumentach:
1) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik 10,
2) warunki techniczne – załącznik nr 11,
3) projekt budowlano-wykonawczy B1 - Paderewskiego – załącznik nr 12,
4) projekt budowlano-wykonawczy B2 - Śmigielskiego – załącznik nr 13,
5) projekt budowlano-wykonawczy B3 - Kordeckiego – załącznik nr 14,
6) projekt budowlano-wykonawczy B4 - Poznańska – załącznik nr 15,
7) projekt budowlano-wykonawczy B5 - Krotoszyńska – załącznik nr 16,
8) projekt budowlano-wykonawczy M1 - Raszkowska 4 – załącznik nr 17,
9) projekt budowlano-wykonawczy M2 - Raszkowska 6_4 – załącznik nr 18,
10) projekt budowlano-wykonawczy M3 - Konopnickiej 11_1 – załącznik nr 19,
11) projekt budowlano-wykonawczy M4 - Konopnickiej 94_3 – załącznik nr 20,
12) projekt budowlano-wykonawczy M5 - Głogowska – załącznik nr 21,
13) projekt budowlano-wykonawczy M6 - Wrocławska – załącznik nr 22,
14) przedmiar robót – załącznik nr 23.
3. INNE WYMAGANIA I UWAGI.
1) Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski.
2) Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części ze względu na potrzebę kompleksowej realizacji całości zadania, a przedmiot zamówienia może być wykonany w całości przez MŚP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15990 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15990 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Inwestycji Budownictwa Ogólnego Zbigniew Tomicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6221050436
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZAKŁAD INWESTYCJI BUDOWNICTWA OGÓLNEGO" TOMICKI ZBIGNIEW
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD INWESTYCJI BUDOWNICTWA OGÓLNEGO" TOMICKI ZBIGNIEW
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15990 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) za rozpoczęcie usługi uważa się dzień podpisania protokołu przekazania terenu budowy,
2) teren budowy zostanie przekazany w dniu podpisania umowy,
3) za zakończenie usługi uważa się dzień podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót. W przypadku przedłużającej się procedury odbiorowej termin określony w ust. 1 ulega przedłużeniu do czasu podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót.
4) zamawiający przystąpi do odbioru końcowego w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia zakończenia robót przez wykonawcę robót budowlanych.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Realizacja szkoleń i kursów z zakresu weterynarii w ramach projektu ,,Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Ostrowskim'' z podziałem na zadania
- Modernizacja sali gimnastycznej
- Oczyszczanie ręczne wybranych chodników i jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu ostrowskiego
- Przebudowa drogi nr 5328P Uciechów - Raczyce na odc. dł. ok. 1000m
- Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja konstrukcji dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Ostrowie Wielkopolskim"
- Modernizacja pomieszczeń budynku Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektu architektoniczno-budowlanego, zagospodarowania terenu oraz drogi dojazdowej dla inwestycji pn. "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Grunwaldzkiej 65 w Świnoujściu
- "Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu wraz ze świadczeniem usług nadzoru inwestorskiego przy przygotowaniu i realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Wsparcie małej (...) - część nazwy
- Rozbiórka reaktora biologicznego i osadnika wtórnego oczyszczalni ścieków w Paczkowie
- Pełnienie nadzoru Inwestorskiego dla realizacji inwestycji pn. Przebudowa i rozbudowa szpitala na potrzeby Centralnego Bloku Operacyjnego w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
- Inwestor zstępczy w robotach budowlanych
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej na zadanie pn. Budowa sali gimnastycznej przy LO w Koronowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.