Ogłoszenie z dnia 2024-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00286750/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg powiatowych oraz remontem obiektu mostowego”
– zamówienie udzielane w częściach – część I, II, III.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Stalowowolski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podleśna 15
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 156433606
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mienie@stalowowolski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stalowowolski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-90c232cd-fbc1-11ee-b81b-aebd110f52791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg powiatowych oraz remontem obiektu mostowego”– zamówienie udzielane w częściach – część I, II, III.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90c232cd-fbc1-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00359133
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027763/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg powiatowych oraz remontem obiektu mostowego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00286750
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IMP.272.2.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 336949,13 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 201499,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad remontem mostu JNI01008542 w ciągu drogi powiatowej nr 1024R ul. Czarnieckiego w Stalowej Woli”.1. Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim w zakresie części I obejmuje:
Remot mostu drogowego przez rzekę San w ciągu drogi powiatowej nr 1024R w km 2 +443. Zakres prac polega na remoncie pomostu obiektu oraz elementów jego wyposażenia, w tym wybrane elementy przyobiektowe tj: wymianie urządzeń dylatacyjnych nad podporami obiektu, remoncie płyty pomostu i izolacji płyty pomostu, wymianie wpustów mostowych i włazów rewizyjnych nad filarami mostu, remoncie kap chodnikowych i gzymsów obiektu, remoncie balustrad stalowych i słupów latarni oświetleniowych, remoncie zabezpieczenia antykorozyjnego gazociągu, nawierzchni na obiekcie, stożków nasypu, płyty pomostu, schodów na stożkach nasypu, odtworzeniu oznakowania poziomego na jezdni w obrębie mostu.
2. Szczegółowy zakres robot budowlanych będących przedmiotem nadzoru został opisany w dokumentacji projektowej, Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU), przedmiarach robót, SSTWiOR udostępnionych na stronie: ezamowinia.gov.pl w zakładce przeglądaj postepowania/konkursy.
3. Do zadań Wykonawcy (nadzoru inwestorskiego) będzie należał pełen zakres czynności określonych w art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane t.j. (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 tj.), obowiązującymi normami i innymi przepisami polskiego prawa, dokumentacją techniczną i STWiORB oraz wykonywanie innych czynności, o których mowa w niniejszym zapytaniu i umowie. Wszystkie czynności wykonywane przez Wykonawcę muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności z ustawą Prawo budowlane, ustawą z dnia 20 marca 1985 r. o drogach publicznych i Kodeksem Cywilnym.
4. Wykonawca będzie działał we współpracy z Zamawiającym i na jego rzecz przez cały okres realizacji robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru..
5. Zakres obowiązków Wykonawcy określony w Rozdziale IV pkt. 6 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 105095,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową drogi powiatowej nr 2601R ul. Komisji Edukacji Narodowej w Stalowej Woli” .1. Przebudowa drogi powiatowej klasy G na odcinku o długości 211,80 m. W ramach zamówienia w formule zaprojektuj i wybuduj należy opracować wielobranżowy projekt budowlany wraz z uzgodnieniami, dokonać zgłoszenia budowy lub uzyskać pozwolenie na budowę i na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej wykonać przebudowę drogi.
W ramach przebudowy przewiduje się: całkowitą rozbiórkę istniejącej nawierzchni asfaltowej ulicy, przebudowę chodników, budowę ścieżek rowerowych, wykonanie oznakowania i urządzeń brd, wykonanie zieleni drogowej, przebudowę istniejącej kanalizacji deszczowej, przebudowę i budowę oświetlenia ulicznego, budowę kanału technologicznego, likwidacje kolizji z istniejącymi sieciami uzbrojenia podziemnego: kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej, sieci gazowej, teletechnicznej i elektroenergetycznej. W ramach zadania przewiduje się zaprojektowanie i wykonanie przejścia dla pieszych o podwyższonym standardzie, wyposażanego w urządzenia bezpieczeństwa ruchu i oświetlonego (szczegóły przejścia dla pieszych zostaną określone w dokumentacji projektowej.
2. Szczegółowy zakres robot budowlanych będących przedmiotem nadzoru został opisany w dokumentacji projektowej, Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU), przedmiarach robót, SSTWiOR udostępnionych na stronie: ezamowinia.gov.pl w zakładce przeglądaj postepowania/konkursy.
3. Do zadań Wykonawcy (nadzoru inwestorskiego) będzie należał pełen zakres czynności określonych w art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane t.j. (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 tj.), obowiązującymi normami i innymi przepisami polskiego prawa, dokumentacją techniczną i STWiORB oraz wykonywanie innych czynności, o których mowa w niniejszym zapytaniu i umowie. Wszystkie czynności wykonywane przez Wykonawcę muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności z ustawą Prawo budowlane, ustawą z dnia 20 marca 1985 r. o drogach publicznych i Kodeksem Cywilnym.
4. Wykonawca będzie działał we współpracy z Zamawiającym i na jego rzecz przez cały okres realizacji robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru. .
5. Zakres obowiązków Wykonawcy Rozdział IV pkt. 6 SWZ.
6. Dodatkowe wymagania dla projektanta projektów branży drogowej (projektanta po stronie inspektora nadzoru) – dotyczy Części II Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową drogi powiatowej nr 2601R ul. Komisji Edukacji Narodowej w Stalowej Woli”
Projektant zobowiązany jest do systematycznej współpracy z projektantem- wykonawcą oraz sprawdzenia na bieżąco przedkładanych przez projektanta- wykonawcę poszczególnych części dokumentacji oraz sprawdzenia – zweryfikowania całości dokumentacji projektowej opracowanej przez wykonawcę – projektanta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79421100-2 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 60998,08 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową drogi powiatowej nr 1018R Agatówka –Stalowa Wola, ul. Ogrodowa w Stalowej Woli.”1. Przebudowa drogi powiatowej na odcinku od km 3+060 do km 3+538,04. Zakres prac polega na budowie chodnika z kostki brukowej na odcinku o długości ok.110 m jednostronnego, na odcinku o długości 345m obustronnego, całkowitej rozbiórce warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni i wykonaniu nowej nawierzchni na odcinku o długości 345m, wykonaniu oznakowania poziomego i pionowego oraz trawników. W ramach zadania należy wybudować kanalizację deszczową.
3. Szczegółowy zakres robot budowlanych będących przedmiotem nadzoru został opisany w dokumentacji projektowej, Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU), przedmiarach robót, SSTWiOR udostępnionych na stronie: ezamowinia.gov.pl w zakładce przeglądaj postepowania/konkursy.
4. Do zadań Wykonawcy (nadzoru inwestorskiego) będzie należał pełen zakres czynności określonych w art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane t.j. (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 tj.), obowiązującymi normami i innymi przepisami polskiego prawa, dokumentacją techniczną i STWiORB oraz wykonywanie innych czynności, o których mowa w niniejszym zapytaniu i umowie. Wszystkie czynności wykonywane przez Wykonawcę muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności z ustawą Prawo budowlane, ustawą z dnia 20 marca 1985 r. o drogach publicznych i Kodeksem Cywilnym.
5. Wykonawca będzie działał we współpracy z Zamawiającym i na jego rzecz przez cały okres realizacji robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru. .
6. Zakres obowiązków Wykonawcy Rozdział IV pkt. 6 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 35405,95 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97170,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99992,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99992,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janusz Kopczyk BKB Projekt-Nadzory i Projektowanie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 181025324
7.3.3) Ulica: Haczów 35
7.3.4) Miejscowość: Haczów
7.3.5) Kod pocztowy: 36-213
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99992,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79346,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254610,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79346,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janusz Kopczyk BKB Projekt-Nadzory i Projektowanie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 181025324
7.3.3) Ulica: Haczów 35
7.3.4) Miejscowość: Haczów
7.3.5) Kod pocztowy: 36-213
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79346,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41644,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Lach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8651403909
7.3.3) Ulica: 39A
7.3.4) Miejscowość: Szyperki
7.3.5) Kod pocztowy: 37-405
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- "Utrzymanie urządzeń ochrony środowiska na terenie Gminy Stalowa Wola"
- Modernizacja zaplecza szatniowo-sanitarnego przy PSP Nr 12 w Stalowej Woli
- Utrzymanie pasów zieleni w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Stalowa Wola oraz koszenie traw i chwastów w ciągu dróg powiatowych na terenie pozostałych gmin Powiatu Stalowowolskiego
- Usługi pielęgnacji zieleni w obiektach Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Powiatu Stalowowolskiego w technologii mas bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń
- Budowa żłobka miejskiego nr 4 - w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie gminy Rozogi
- Usługa kompleksowego prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami na terenie miasta Iława
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania związanego z utworzeniem Branżowego Centrum Umiejętności w branży hotelarsko-gastronomiczno-turystycznej w dziedzinie gastronomii i kelnerstwa
- Rozbudowa i doposażenie Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Grzędach Biebrzańskiego Parku Narodowego w formule zaprojektuj i wybuduj
- Nadzór inwestorski nad pracami budowlano-instalacyjnymi dla zadania inwestycyjnego pn. Remont i przebudowa pomieszczeń budynku G na potrzeby nowej kuchni UDSK.
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.