eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LesznoModernizacja Szko³y Podstawowej Nr 13 w Lesznie



Og³oszenie z dnia 2023-08-18


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Modernizacja Szko³y Podstawowej Nr 13 w Lesznie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Leszno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050445

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Kazimierza Karasia 15

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpw@leszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.leszno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Szko³y Podstawowej Nr 13 w Lesznie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b8e2fffe-1af8-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00359136

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00060768/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.18 Modernizacja Szko³y Podstawowej nr 13 w Lesznie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00295651

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.16.2023

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Szko³y Podstawowej Nr 13 w Lesznie przy ul. T. Rejtana 1, dzia³ka nr 26/36 obrêb 0005.AR_124 Zaborowo, jedn.ewid.306301_1, zgodnie z zakresem i zapisami wynikaj±cymi z niniejszej SWZ wraz za³±cznikami.
Na realizacjê projektu „Modernizacja Szko³y Podstawowej Nr 13 w Lesznie” Miasto Leszno uzyska³o dofinansowanie ze ¶rodków Rz±dowego Funduszu Polski £ad, Programu Inwestycji Strategicznych Nr Edycja 2/2021/3990/PolskiLad.
2. Zakres prac modernizacyjnych szko³y obejmuje m.in.:
- modernizacjê dachu hali sportowej,
- wymianê pokrycia dachowego czê¶ci budynku szko³y,
- modernizacjê instalacji o¶wietlenia wewnêtrznego znajduj±cego siê na hali -sportowej poprzez wymianê opraw i ¼róde³ ¶wiat³a na energooszczêdne (typu LED),
- monta¿ odnawialnych ¼róde³ energii tj. monta¿ baterii paneli fotowoltaicznych,
- modernizacjê sanitariatów, szatni, sali do zajêæ korekcyjnych,
wymianê stolarki drzwiowej
3. Ca³o¶æ robót bêdzie prowadzona na czynnym obiekcie szkolnym. Wykonawca zobowi±zany jest do prowadzenia robót budowlanych w sposób umo¿liwiaj±cy funkcjonowanie szko³y. Prowadzenie robót popo³udniu, w dni wolne od zajêæ, a tak¿e w weekendy winno zostaæ uzgodnione z Dyrekcj± Szko³y. Wykonawca jest zobowi±zany do utrzymywania w sta³ym porz±dku udostêpnionych na czas budowy pomieszczeñ wspólnych szko³y (np. korytarze) w sposób zapewniaj±cy prawid³owe funkcjonowanie placówki, ze szczególnym uwzglêdnieniem charakteru obiektu (szko³a) i bezpieczeñstwa uczêszczaj±cych tam uczniów. UWAGA! Zamawiaj±cy wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcê wizji lokalnej miejsca prac. W tym celu Wykonawca winien skontaktowaæ siê z Zamawiaj±cym za po¶rednictwem strony: https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno. Zamawiaj±cy w porozumieniu z Wykonawc± wyznaczy terminy i godziny oglêdzin.
UWAGA! Zamawiaj±cy informuje, i¿ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy Pzp, odrzuci ofertê Wykonawcy, je¿eli zosta³a z³o¿ona bez odbycia wizji lokalnej, w przypadku gdy Zamawiaj±cy tego wymaga³ w dokumentach zamówienia. Koszty wizji lokalnej miejsca robót poniesie Wykonawca.
4. Szczegó³owy zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w projekcie zagospodarowania terenu (projekcie architektoniczno-budowlanym) oraz projektach technicznych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót. Wymienione dokumentacje stanowi± Za³±cznik nr 8 do SWZ.
5. Projekt na wykonanie galerii inspekcyjnej w postaci pomostu roboczego z barierk± na dachu Sali zostanie opracowany przez projektanta i dostarczony Wykonawcy po rozbiórce dachu i wizji konstrukcji dachu.
6. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu robót w oparciu o projekty, przedmiary robót, STWiORB.
Dokumenty dotycz±ce przedmiotu zamówienia mo¿na pobraæ ze strony https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno.
7. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objêtych zamówieniem obowi±zywaæ bêd± zasady i wymagania okre¶lone w nastêpuj±cych dokumentach (kolejno¶æ wa¿no¶ci dokumentów):
1) Umowa wraz z za³±cznikami, SWZ oraz Oferty Wykonawcy,
2) Projekt zagospodarowania terenu (projekt architektoniczno-budowlany), projekty techniczne
3) STWiORB,
4) Obowi±zuj±ce przepisy techniczne, wiedza techniczna i normy obowi±zuj±ce w danym zakresie.
5) Przedmiar robót, z uwzglêdnieniem poni¿szych warunków do w/w dokumentów:
a) wszystkie u¿yte materia³y oraz technologie robót musz± odpowiadaæ wymaganiom stawianym w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, obowi±zuj±cych normach oraz w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (poz.1065)
b) przed wbudowaniem jakichkolwiek materia³ów Wykonawca oka¿e Inspektorom Nadzoru ¶wiadectwo dopuszczenia tego materia³u do stosowania w budownictwie i spe³nienia wymogów okre¶lonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie. Wykonawca do wykonania zamówienia bêdzie stosowa³ wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1213),
c) ewentualne materia³y porozbiórkowe, nale¿y zagospodarowaæ we w³asnym zakresie. Powy¿sze nale¿y uj±æ w cenie ofertowej w³±cznie z op³at± za wysypisko. Utylizacjê nale¿y przeprowadziæ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 699 ze zmianami) i jej koszt uwzglêdniæ w cenie ofertowej.
Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.), osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia:
− roboty budowlane,
− roboty elektryczne,
− roboty sanitarne.
Zamawiaj±cy wymaga, aby osoby, którymi Wykonawca lub Podwykonawca bêdzie siê pos³ugiwa³ przy wykonywaniu czynno¶ci wskazanych powy¿ej, by³y zatrudnione na podstawie umowy o pracê w ca³ym okresie obowi±zywania umowy.
Wykonawca w terminie do 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy zobowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie odno¶nie liczby zatrudnionych osób wykonuj±cych wskazane w ust. 10 powy¿ej czynno¶ci na rzecz Zamawiaj±cego, których ¶wiadczenie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 9 do SWZ. Niniejsze o¶wiadczenie stanowiæ bêdzie za³±cznik do umowy.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ kontroli zatrudnienia osób wykonuj±cych wskazane powy¿ej czynno¶ci przez ca³y okres realizacji wykonywanych przez nie zadañ, w szczególno¶ci poprzez wezwanie do okazania, w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego, nie d³u¿szym ni¿ 21 dni roboczych, po¶wiadczonych za zgodno¶æ z orygina³em kopii umów o pracê, zawartych przez Wykonawcê lub Podwykonawcê z pracownikami wykonuj±cymi ww. prace, zawieraj±ce informacje, w tym dane osobowe, niezbêdne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, w szczególno¶ci imiê i nazwisko zatrudnionego pracownika, datê zawarcia umowy o pracê, rodzaj umowy o pracê oraz zakres obowi±zków pracownika. Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników).
Nieprzed³o¿enie przez Wykonawcê o¶wiadczeñ i dokumentów, o których mowa w ust. 11 i ust. 12 powy¿ej, bêdzie traktowane jako niewype³nienie obowi±zku zatrudnienia pracowników ¶wiadcz±cych pracê na podstawie umowy o pracê i skutkowaæ bêdzie powiadomieniem przez Zamawiaj±cego Pañstwowej Inspekcji Pracy, celem podjêcia przez ni± stosownego postêpowania wyja¶niaj±cego w tej sprawie.
Szczegó³owe warunki rozliczania i odbioru robót zosta³y opisane we wzorze umowy - Za³±cznik nr 7 do SWZ.
Stosownie do przepisu art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilno¶ci i paliwach alternatywnych (t.j. Dz. U. 2023 poz. 875) Zamawiaj±cy wymaga, aby – w razie realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem pojazdów samochodowych w rozumieniu przepisu art. art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. 2021 poz. 450 ze zm.) - ³±czny udzia³ pojazdów elektrycznych lub pojazdów napêdzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych, u¿ywanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi³ co najmniej 10%.
Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ o¶wiadczenie dotycz±ce wykorzystania pojazdów elektrycznych lub pojazdów napêdzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych, u¿ywanych przy wykonywaniu tego zadania (Za³±cznik nr 10 do SWZ).
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Rozdziale 3 SWZ oraz dokumentacji technicznej (Za³±cznik nr 8 do SWZ).

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw s³onecznych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 5489000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 6290000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5489000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHB Tyliñski Spó³ka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972142742

7.3.3) Ulica: 1 Maja 10

7.3.4) Miejscowo¶æ: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:

Instalacje sanitarne, wentylacyjne i elektryczne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 5489000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.