Ogłoszenie z dnia 2022-09-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00311742/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
- 2022/BZP 00321890/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-26
- 2022/BZP 00329043/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płocka 26
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-138
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48-22-43-12-312
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.ossas@igichp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.igichp.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://igichp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aade8b4a-1f96-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00359218
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00311742/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AP.26.54.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego: 1. Probówka 0,5 ml – 25 op.; 2. Probówka 1.5 ml – 20 op.; 3. Probówka 1.5 ml – 250 op.; 4. Probówki 0,2 ml – 1 op.; 5. Końcówka 10µl z filtrem – 250 op.; 6. Końcówka 10µl z filtrem – 250 op.; 7. Końcówka 100µl z filtrem – 250 op.; 8. Końcówka 200µl z filtrem – 200 op.; 9. Końcówka 1000µl z filtrem – 500 op.; 10. Końcówka 5000µl bez filtra – 1 op.; 11. Probówki o pojemności 15 ml – 100 op.; 12. Probówki o pojemności 50 ml – 150 op.; 13. Pipeta Pasteura 3,5 ml – 3 000 op.; 14. Pipeta Pasteura 3,5 ml – 10 000 szt.; 15. Pipeta Pasteura 3,5 ml – 10 000 szt.; 16. Pipeta Pasteura 3,5 ml – 3 000 op.; 17. Próbówki hematologiczne do pobierania krwi żylnej – 15 op.; 18. Próbówki hematologiczne do pobierania krwi żylnej – 25 op.; 19. Pipeta serologiczna 10 ml – 5 op.; 20. Probówki do głębokiego mrożenia – 400 op.; 21. Probówki do pobierania krwi – 4 op.; 22. Probówki do pobierania krwi – 4 op.; 23. Probówki zakręcane do PCR – 5 000 szt.; 24. Próbówki hematologiczne do pobierania krwi żylnej – 4 op.; 25. Zdrapywaczka typu Cell scraper lub równoważna – 5 szt.; 26. Płytka 96-dołkowa do real-time PCR – 2 op.; 27. Wieczka do płytki 96-dołkowej z pozycji 26 – 2 op.; 28. Folia adhezyjna do zamykania płytek 96-dołkowych z pozycji 26 – 1 op.; 29. Płytka 96-dołkowa do real-time PCR – 4 op.; 30. Próbówki do pobierania krwi żylnej – 10 op.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131224,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131224,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131224,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sarstedt Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 632511961
7.3.3) Ulica: Warszawska 25
7.3.4) Miejscowość: Blizne Łaszczyńskiego, Stare Babice
7.3.5) Kod pocztowy: 05-082
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131224,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynku mieszkalnego w Łasku przy ul. Topolowej z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę oraz innych decyzji, zgód, pozwoleń itp.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynku mieszkalnego w Toruniu przy ul. Trzcinowej z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę oraz innych decyzji, zgód, pozwoleń itp.
- Przebudowa części piwnic Pałacu Kazimierzowskiego związana z relokalizacją głównej rozdzielni elektrycznej, zestawu hydroforowego i węzła co
- Jonograf
- Sukcesywne dostawy papieru kserograficznego
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych_123
- Dostawa pipet oraz statywów do prowadzenia zajęć dydaktycznych
- Dostawa aparatu do kriochirurgii, urządzenia do wytwarzania i utrzymywania bezkrwawego pola operacyjnego, barwiarki natryskowej, w podziale na 3 części
- DOSTAWY SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi (I)
- Dostawa wyposażenia sprzętowego Straży Gminnej Gminy Tarnów do przeprowadzania kontroli przestrzegania przepisów ochrony środowiska
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.