Ogłoszenie z dnia 2024-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00298065/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług hotelarskich dla Opery na Zamku w Szczecinie na potrzeby Międzynarodowych Spotkań Chóralnych w 2024 roku” PZ/1/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Opera na Zamku w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000280471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Korsarzy 34
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-540
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@opera.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.opera.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8dd8cb5f-013e-11ef-b81b-aebd110f52791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług hotelarskich dla Opery na Zamku w Szczecinie na potrzeby Międzynarodowych Spotkań Chóralnych w 2024 roku” PZ/1/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8dd8cb5f-013e-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00359226
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00294143/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług hotelarskich oraz gastronomicznych dla Opery na Zamku w Szczecinie na potrzeby Międzynarodowych Spotkań Chóralnych w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Interreg VI A Mecklemburgia pomorze Przednie/Brandenburgia/Polska 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00298065
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZ/1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 490000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 114356,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W okresie od dnia 13 czerwca 2024 r. do dnia 16 czerwca 2024 r. (trzy doby hotelowe)- 4 pokoje jednoosobowe
- 30 pokoi dwuosobowych
- śniadania i kolacje w formie bufetu (kolacja w dniu przyjazdu/śniadanie w dniu wyjazdu)
oraz
w okresie od dnia 14 czerwca 2024 r. do dnia 16 czerwca 2024 r. (dwie doby hotelowe)
- 1 pokój jednoosobowy
- 19 pokoi dwuosobowych
- śniadania i kolacje w formie bufetu (kolacja w dniu przyjazdu/śniadanie w dniu wyjazdu)
Przewidywana liczba noclegów może ulec zmianie (zmniejszeniu), co nie będzie przedmiotem roszczeń finansowych Zleceniobiorcy; Minimalna wielkość świadczenia to 1 nocleg w pokoju jednoosobowym i 1 nocleg w pokoju dwuosobowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 51250,64 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2W okresie od dnia 13 czerwca 2024 r. do dnia 16 czerwca 2024 r. (trzy doby hotelowe)
- 4 pokoi jednoosobowych
- 35 pokoi dwuosobowych
- śniadania i kolacje w formie bufetu (kolacja w dniu przyjazdu/śniadanie w dniu wyjazdu)
oraz
W okresie od dnia 15 czerwca 2024 r. do dnia 16 czerwca 2024 r. (jedna doba hotelowa)
- 1 pokój jednoosobowy
- 10 pokoi dwuosobowych
- śniadanie i kolacja w formie bufetu (kolacja w dniu przyjazdu/śniadanie w dniu wyjazdu)
Przewidywana liczba noclegów może ulec zmianie (zmniejszeniu), co nie będzie przedmiotem roszczeń finansowych Zleceniobiorcy; Minimalna wielkość świadczenia to 1 nocleg w pokoju jednoosobowym i 1 nocleg w pokoju dwuosobowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 45925,59 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W okresie od dnia 8 czerwca do dnia 9 czerwca 2024 r. (jedna doba hotelowa)- 4 pokoje jednoosobowe
- 23 pokoje dwuosobowe
- śniadania w formie bufetu
Przewidywana liczba noclegów może ulec zmianie (zmniejszeniu), co nie będzie przedmiotem roszczeń finansowych Zleceniobiorcy; Minimalna wielkość świadczenia to 1 nocleg w pokoju jednoosobowym i 1 nocleg w pokoju dwuosobowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 7180,43 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7785 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9480 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7785 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hotel G.E. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213157478
7.3.3) Ulica: ul. Towarowa 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-811
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7785 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-08 do 2024-06-09INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 4 W SZCZECINIE W PODZIALE NA CZĘŚCI
- II - Przyjęcie do oczyszczenia w oczyszczalni ścieków wód odciekowych (ściek. przemysł.) pochodzących z zamkniętego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Sierakowie gm. Police.
- "Usługa polegająca na usuwaniu z dróg wewnętrznych oraz publicznych położonych na terenie miasta Szczecina pojazdów (tj. rower, motorower, motocykl, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t...
- Wykonanie remontu 12 komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na sześć części
- Dostawy oleju napędowego grzewczego do celów opałowych dla kotłowni własnych 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie
- Świadczenie usług w zakresie stwierdzenia zgonu, ustalenia jego przyczyny oraz wystawienia karty zgonu osobom zmarłym w miejscach publicznych i niepublicznych na terenie Gminy Miasto Szczecin.
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.