Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00347972/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-09
- 2023/BZP 00432856/01 - Wynik z dnia 2023-10-08
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Wądroże Wielkie na lata 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wądroże Wielkie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647430
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wądroże Wielkie
1.4.2.) Miejscowość: Wądroże Wielkie
1.4.3.) Kod pocztowy: 59-430
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@wadrozewielkie.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadrozewielkie.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00359234
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-08-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00347972
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, jeżeli wykaż, że:
1) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Wądroże Wielkie, w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie miasta i gminy Wądroże Wielkie, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2519 z późn. zm.).- wpis powinien obejmować wszystkie odpady określone w SWZ;
2) posiada zezwolenie na transport odpadów lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 233 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 z późn. zm.) - wpis powinien obejmować odpady określone w SIWZ;
3) posiada pozwolenie zintegrowane umożliwiające przetwarzanie odpadów objętych przedmiotem zamówienia.
2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 500.000,00 zł.
3. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że dysponuje:
1) bazą magazynowo- transportową usytuowaną w granicach Gminy Wądroże Wielkie lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Wądroże Wielkie, na terenie do którego Wykonawca posiada tytuł prawny;
2) pojazdami umożliwiającymi odbieranie odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, liczba pojazdów nie może być mniejsza niż:
a) co najmniej 1 pojazd przystosowany do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych spełniających normę emisji spalin EURO 5 lub wyższa,
b) co najmniej 1 pojazd przystosowany do odbierania segregowanych odpadów komunalnych spełniających normę emisji spalin EURO 5 lub wyższa,
c) co najmniej 1 pojazd przeznaczony do odbioru odpadów wielkogabarytowych spełniających normę emisji spalin EURO 5 lub wyższa,
d) co najmniej 1 pojazd z systemem HDS przystosowany do odbioru kontenerów (typu igloo) z odpadami komunalnymi spełniającym normę emisji spalin EURO 5 lub wyższa;
3) systemem monitorowania lokalizacji pojazdów.
4. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:
1) dysponuje co najmniej 8 osobami, w tym co najmniej 2 osobami na stanowisku kierowca z uprawnieniami do kierowania pojazdem samochodowym o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 tony (prawo jazdy kategorii C) oraz co najmniej 1 osobą koordynującą i nadzorującą usługi;
2) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jednej usługi polegającej na odbiorze odpadów komunalnych na kwotę min. 500 000,00 zł brutto.
Po zmianie:
1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, jeżeli wykaż, że:
1) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Wądroże Wielkie, w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie miasta i gminy Wądroże Wielkie, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2519 z późn. zm.).- wpis powinien obejmować wszystkie odpady określone w SWZ;
2) posiada zezwolenie na transport odpadów lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 233 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 z późn. zm.) - wpis powinien obejmować odpady określone w SIWZ.
2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 500.000,00 zł.
3. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że dysponuje:
1) bazą magazynowo- transportową usytuowaną w granicach Gminy Wądroże Wielkie lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Wądroże Wielkie, na terenie do którego Wykonawca posiada tytuł prawny;
2) pojazdami umożliwiającymi odbieranie odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, liczba pojazdów nie może być mniejsza niż:
a) co najmniej 1 pojazd przystosowany do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych spełniających normę emisji spalin EURO 5 lub wyższa,
b) co najmniej 1 pojazd przystosowany do odbierania segregowanych odpadów komunalnych spełniających normę emisji spalin EURO 5 lub wyższa,
c) co najmniej 1 pojazd przeznaczony do odbioru odpadów wielkogabarytowych spełniających normę emisji spalin EURO 5 lub wyższa,
d) co najmniej 1 pojazd z systemem HDS przystosowany do odbioru kontenerów (typu igloo) z odpadami komunalnymi spełniającym normę emisji spalin EURO 5 lub wyższa;
3) systemem monitorowania lokalizacji pojazdów.
4. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:
1) dysponuje co najmniej 8 osobami, w tym co najmniej 2 osobami na stanowisku kierowca z uprawnieniami do kierowania pojazdem samochodowym o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 tony (prawo jazdy kategorii C) oraz co najmniej 1 osobą koordynującą i nadzorującą usługi;
2) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jednej usługi polegającej na odbiorze odpadów komunalnych na kwotę min. 500 000,00 zł brutto.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej zamawiający żąda wykazu potencjału technicznego dostępnego Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, wraz z formą władania, normą emisji spalin.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający żąda wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
Po zmianie:
W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, zamawiający żąda dokumentów potwierdzających:
1) posiadanie wpisu do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Wądroże Wielkie, w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie miasta i gminy Wądroże Wielkie, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2519 z późn. zm.).- wpis powinien obejmować wszystkie odpady określone w SWZ;
2) posiadanie zezwolenia na transport odpadów lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 233 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 z późn. zm.) - wpis powinien obejmować odpady określone w SWZ.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej zamawiający żąda wykazu potencjału technicznego dostępnego Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, wraz z formą władania, normą emisji spalin.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający żąda wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-08-21 15:00
Po zmianie:
2023-08-22 15:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-08-21 15:30
Po zmianie:
2023-08-22 15:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-09-19
Po zmianie:
2023-09-20
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Orońsko
- Odbiór,transp. i zagosp. lub unieszkod. odpadów z Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Opatówku Cz.I-190805-ustabilizowane komunalne osady ściekowe,Cz.II-190801-skratki,Cz.III-190802-zawartość piaskowników
- usługa wywozu odpadów z budynków Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego
- Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów weterynaryjnych i chemicznych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi (II)
- Odbieranie odpadów komunalnych
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiocie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenów niezamieszkałych należących do Gminy Gołdap
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.