eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wądroże WielkieOdbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Wądroże Wielkie na lata 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Wądroże Wielkie na lata 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wądroże Wielkie

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647430

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Wądroże Wielkie

1.4.2.) Miejscowość: Wądroże Wielkie

1.4.3.) Kod pocztowy: 59-430

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@wadrozewielkie.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadrozewielkie.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00359234

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-08-18

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00347972

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, jeżeli wykaż, że:
1) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Wądroże Wielkie, w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie miasta i gminy Wądroże Wielkie, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2519 z późn. zm.).- wpis powinien obejmować wszystkie odpady określone w SWZ;
2) posiada zezwolenie na transport odpadów lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 233 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 z późn. zm.) - wpis powinien obejmować odpady określone w SIWZ;
3) posiada pozwolenie zintegrowane umożliwiające przetwarzanie odpadów objętych przedmiotem zamówienia.
2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 500.000,00 zł.
3. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że dysponuje:
1) bazą magazynowo- transportową usytuowaną w granicach Gminy Wądroże Wielkie lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Wądroże Wielkie, na terenie do którego Wykonawca posiada tytuł prawny;
2) pojazdami umożliwiającymi odbieranie odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, liczba pojazdów nie może być mniejsza niż:
a) co najmniej 1 pojazd przystosowany do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych spełniających normę emisji spalin EURO 5 lub wyższa,
b) co najmniej 1 pojazd przystosowany do odbierania segregowanych odpadów komunalnych spełniających normę emisji spalin EURO 5 lub wyższa,
c) co najmniej 1 pojazd przeznaczony do odbioru odpadów wielkogabarytowych spełniających normę emisji spalin EURO 5 lub wyższa,
d) co najmniej 1 pojazd z systemem HDS przystosowany do odbioru kontenerów (typu igloo) z odpadami komunalnymi spełniającym normę emisji spalin EURO 5 lub wyższa;
3) systemem monitorowania lokalizacji pojazdów.
4. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:
1) dysponuje co najmniej 8 osobami, w tym co najmniej 2 osobami na stanowisku kierowca z uprawnieniami do kierowania pojazdem samochodowym o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 tony (prawo jazdy kategorii C) oraz co najmniej 1 osobą koordynującą i nadzorującą usługi;
2) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jednej usługi polegającej na odbiorze odpadów komunalnych na kwotę min. 500 000,00 zł brutto.

Po zmianie:
1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, jeżeli wykaż, że:
1) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Wądroże Wielkie, w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie miasta i gminy Wądroże Wielkie, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2519 z późn. zm.).- wpis powinien obejmować wszystkie odpady określone w SWZ;
2) posiada zezwolenie na transport odpadów lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 233 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 z późn. zm.) - wpis powinien obejmować odpady określone w SIWZ.
2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 500.000,00 zł.
3. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że dysponuje:
1) bazą magazynowo- transportową usytuowaną w granicach Gminy Wądroże Wielkie lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Wądroże Wielkie, na terenie do którego Wykonawca posiada tytuł prawny;
2) pojazdami umożliwiającymi odbieranie odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, liczba pojazdów nie może być mniejsza niż:
a) co najmniej 1 pojazd przystosowany do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych spełniających normę emisji spalin EURO 5 lub wyższa,
b) co najmniej 1 pojazd przystosowany do odbierania segregowanych odpadów komunalnych spełniających normę emisji spalin EURO 5 lub wyższa,
c) co najmniej 1 pojazd przeznaczony do odbioru odpadów wielkogabarytowych spełniających normę emisji spalin EURO 5 lub wyższa,
d) co najmniej 1 pojazd z systemem HDS przystosowany do odbioru kontenerów (typu igloo) z odpadami komunalnymi spełniającym normę emisji spalin EURO 5 lub wyższa;
3) systemem monitorowania lokalizacji pojazdów.
4. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:
1) dysponuje co najmniej 8 osobami, w tym co najmniej 2 osobami na stanowisku kierowca z uprawnieniami do kierowania pojazdem samochodowym o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 tony (prawo jazdy kategorii C) oraz co najmniej 1 osobą koordynującą i nadzorującą usługi;
2) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jednej usługi polegającej na odbiorze odpadów komunalnych na kwotę min. 500 000,00 zł brutto.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej zamawiający żąda wykazu potencjału technicznego dostępnego Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, wraz z formą władania, normą emisji spalin.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający żąda wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

Po zmianie:
W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, zamawiający żąda dokumentów potwierdzających:
1) posiadanie wpisu do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Wądroże Wielkie, w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie miasta i gminy Wądroże Wielkie, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2519 z późn. zm.).- wpis powinien obejmować wszystkie odpady określone w SWZ;
2) posiadanie zezwolenia na transport odpadów lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 233 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 z późn. zm.) - wpis powinien obejmować odpady określone w SWZ.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej zamawiający żąda wykazu potencjału technicznego dostępnego Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, wraz z formą władania, normą emisji spalin.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający żąda wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-08-21 15:00

Po zmianie:
2023-08-22 15:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-08-21 15:30

Po zmianie:
2023-08-22 15:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-09-19

Po zmianie:
2023-09-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.