Ogłoszenie z dnia 2022-09-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00259772/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie porządkowania działek na terenie Gminy Miejskiej Kraków w ramach projektu budżetu obywatelskiego pn.: „Płaszowskie bulwary wiślane”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reymonta 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 20 10 240
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zzm.krakow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi w zakresie porządkowania działek na terenie Gminy Miejskiej Kraków w ramach projektu budżetu obywatelskiego pn.: „Płaszowskie bulwary wiślane”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6de19dd-0681-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00359268
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018518/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Uporządkowanie terenu w ramach zadania pn. "Płaszowskie bulwary wiślane"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00259772/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.12.22.JN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 370370,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy usług w zakresie porządkowania działek na terenie Gminy Miejskiej Kraków w ramach projektu budżetu obywatelskiego pn.: „Płaszowskie bulwary wiślane”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.12.22.JN.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Zakres rzeczowy zadania obejmuje wykonanie na terenie działek Gminy Miejskiej Kraków wymienionych prac:
1.2.1 Powierzchniowe oczyszczanie terenu: zebranie odpadów papierowych, ze szkła, z tworzyw sztucznych i wszelkich innych zanieczyszczeń, gałęzi, konarów, zalegających na terenie, wywóz zanieczyszczeń;
1.2.2 Usunięcie gruzu, kamieni, śmieci, liści, gałęzi, konarów oraz innych zanieczyszczeń: zebranie spryzmowanych kamieni, gruzu, innych materiałów budowlanych, spryzmowanych gałęzi, konarów i innych zanieczyszczeń, wywóz pryzm;
1.2.3 Koszenie chwastów i traw: koszenie wraz z równoczesnym podkaszaniem, zagrabienie skoszonej trawy, wywóz, czynności należy prowadzić równolegle, pozyskany materiał nie może zalegać na powierzchni dłużej niż 1 dzień;
1.2.4 Wycinka samosiewów drzew i krzewów, na usunięcie których nie jest wymagane uzyskanie decyzji administracyjnej: wycinka drzewa wraz z usunięciem/frezowaniem karpy korzeniowej wraz z uzupełnieniem ziemią urodzajną dołu po usuniętym drzewie, wyrównanie powierzchni, posianie trawy; wycinka/karczowanie krzewu wraz z uzupełnieniem ziemią urodzajną dołów po usuniętych roślinach, wyrównanie powierzchni, posianie trawy. Załadunek i wywóz pozyskanego materiału;
1.2.5 Usunięcie powalonych, złamanych drzew wraz z karpiną: pocięcie powalonego lub złamanego drzewa – zdrowej grubizny (bez obecności zgnilizny, wypróchnień, murszu, widocznych żerowisk, zrakowaceń), pocięcie drewna na odcinki 1m, załadunek i wywóz z terenu. Wyfrezowanie części podziemnej drzewa wraz z pniakiem drzewa oraz z nabiegami korzeniowymi do głębokość min. 50 cm. Wybranie zrębków, zasypanie dołu ziemią urodzajną, wyrównanie terenu i posianie trawy. Dopuszcza się pozostawienie części podziemnej drzewa bez konieczności frezowania w uzgodnieniu z zamawiającym. Załadunek i wywóz pozyskanego materiału;
1.2.6 Pielęgnacja drzew i krzewów polegająca na usunięciu suchych, złamanych i krzyżujących się gałęzi wraz z wywozem pozyskanego materiału;
1.2.7 Roboty ziemne w zakresie mikroniwelacji terenu: likwidacja nadwyżek, zasypanie ubytków i zagłębień terenowych wraz z plantowaniem terenu i wysiewem nasion traw (mieszanka traw trój- lub czteroskładnikowa);
1.2.8 Nadzór przyrodniczy.
1.3 Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku nr 9 do SWZ - Standaryzacja prac.
1.4 Wykonawca prac jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania.
1.5 Wykonawca zapewni nadzór przyrodniczy nad wykonywanymi pracami obejmujący w szczególności ustalenie czy w obszarze objętym pracami znajdują się siedliska chronionych gatunków ptaków, nietoperzy, roślin, potwierdzony stosownym dokumentem (sprawozdanie, dokumentacja fotograficzna).
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/. UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ, a wraz z ofertą złożyć kosztorys ofertowy odpowiednio do treści wzoru tabelarycznego zamieszczonego w formularzu oferty.
5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 410395,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): F.H.U. „Jacek” Jacek Kutyba
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: „VIRIDI HORTOS” Agata Kutyba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792962047
7.3.3) Ulica: Stolarza 7
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-898
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JACEK KUTYBA FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "JACEK"
jakie przetargi wygrała firma
JACEK KUTYBA FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "JACEK"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II przy ul. Praskiej 25 w Krakowie w roku 2025 przez okres 6 miesięcy
- Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego w ilości 50.000 litrów dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi dostępu do podręczników w wersji online w 2025 roku dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie
- Usługa przeprowadzenia Pakietu szkoleń z języka programowania R dla pracowników AGH Środowiska w ramach projektu KOMPAS AGH - DE-dzp.272-638/24
- Podkłady w rolkach i naczynia jednorazowe z pulpy
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Orońsko
- Odbiór,transp. i zagosp. lub unieszkod. odpadów z Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Opatówku Cz.I-190805-ustabilizowane komunalne osady ściekowe,Cz.II-190801-skratki,Cz.III-190802-zawartość piaskowników
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenach wokół budynków stanowiących własność Miasta Rawa Mazowiecka
- usługa wywozu odpadów z budynków Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego
- Wykopanie, przesadzenie, nasadzenie krzewów, bylin, roślin i drzew oraz całosezonowa pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Kalwaria Zebrzydowska w roku 2025
- Odbieranie odpadów komunalnych
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.