Ogłoszenie z dnia 2023-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00296825/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-07
- 2023/BZP 00308994/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem wyposażenia kinotechnicznego, w ramach projektu pn. Wymiana projektora cyfrowego 2K na projektor cyfrowy laserowy 4K w Kinie Iskra w Augustowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ISKRA Zbigniew Rółkowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790230716
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 38
1.5.2.) Miejscowość: Augustów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kino.iskra@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kino-iskra.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9c0204bd-15d1-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Podmiot prywatny
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem wyposażenia kinotechnicznego, w ramach projektu pn. Wymiana projektora cyfrowego 2K na projektor cyfrowy laserowy 4K w Kinie Iskra w Augustowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c0204bd-15d1-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00359323
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00280553/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem wyposażenia kinotechnicznego, w ramach projektu pn. Wymiana projektora cyfrowego 2K na projektor cyfrowy laserowy 4K w Kinie Iskra w Augustowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296825
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 348900,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem wyposażenia kinotechnicznego -aparatury do projekcji cyfrowych kinowych 4K-2D.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest treści Załącznika Nr 4 do SWZ.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) Adres dostawy i montażu: Kino Iskra, ul. 3 Maja 38, 16-300 Augustów.
2) dostarczenie i rozładunek wszystkich urządzeń i osprzętu niezbędnych do wykonania instalacji,
3) montaż, uruchomienie i regulacja urządzeń,
4) Szkolenie w zakresie użytkowania systemu dla osób wyznaczonych przez Zamawiającego (do 4 osób).
5) przedłożenie kompletnej dokumentacji i certyfikatów dla wszystkich zastosowanych urządzeń, osprzętu czy innych rozwiązań systemowych, jak również dokumentacji powykonawczej celem dokonania odbioru tych prac.
6) Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia.
7) Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny na oferowany przedmiot zamówienia zgodnie z SWZ.
8) Wykonawca zobowiązany będzie wykonać prace zgodnie z normami obowiązującymi dla obiektów kinowych, w tym m.in. DCI (Digital Cinema Initiatives).
4.5.3.) Główny kod CPV: 38652000-0 - Projektory filmowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KINEKSPERT Bojakowski, Jankowski, Kostrzewa Sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 729-16-00-434
7.3.3) Ulica: Przybyszewskiego 167
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-120
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-08-18 do 2023-09-30INNE PRZETARGI Z AUGUSTOWA
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 2 w Augustowie - Różne produkty spożywcze"
- Dostawa Remdesivir na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie
- "Profilowanie z zagęszczeniem nawierzchni dróg gminnych, dróg wewnętrznych i wewnętrznych dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie Miasta Augustowa".
- "Zakup i dostawa samochodu typu furgon do Centrum Sportu i Rekreacji w Augustowie"
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sportowego sali sportowej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 przy ul. Mickiewicza 1 w Augustowie
- Przebudowa sieci wodociągowej pod Kanałem Bystrym w ul. Ob. Westerplatte oraz budowa sieci wodociągowej w ul. Woj. Polskiego w Augustowie z podziałem na etapy I i II
więcej: przetargi w Augustowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.