eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gościeradów Ukazowy › Przebudowa drogi leśnej nr 25 w Leśnictwie Świeciechów - etap II



Ogłoszenie z dnia 2024-06-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi leśnej nr 25 w Leśnictwie Świeciechów – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO GOŚCIERADÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830017736

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gościeradów Folwark 1D

1.5.2.) Miejscowość: Gościeradów Ukazowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-275

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: goscieradow@lublin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://goscieradow.lublin.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3d182a99-060d-11ef-b81b-aebd110f5279

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi leśnej nr 25 w Leśnictwie Świeciechów – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d182a99-060d-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00359328

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00305734/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa drogi leśnej nr 25 w Leśnictwie Świeciechów – etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306587

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1667520,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 1
Dotyczy wykonania zjazdu i przebudowy drogi gminnej działka nr 3582. W ramach projektowanej przebudowy powstanie pas jezdny o długości 0+337m, o szerokości 3,5m z obustronnymi poboczami gruntowymi (mieszanka piasek + kruszywo, minimalne zagęszczenie to Is-0,98) o szerokości 0,75m. Projektem zagospodarowania objęto istniejący ślad drogi oraz miejscami - teren znajdujący się w pobliskim sąsiedztwie ale nie przekraczający granic działki nr 3582 w przypadku korekty istniejącego przebiegu.
Prace budowlane obejmują:
- usunięcie zalegającego humusu z drogi i w bezpośrednim sąsiedztwie drogi,
- wykonanie nasypów i wykopów
- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża (istniejącej konstrukcji drogi) wraz z
korektą sytuacyjno-wysokościową,
- wykonanie stabilizacji podłoża cementem lub spoiwem hydraulicznym grubości 25cm
- wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-63mm grubości
20cm,
- wykonanie warstwy nawierzchni z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm grubości
10cm po zawałowaniu z miałowaniem (miał frakcja 0-4 do 0-8),
- wykonanie poboczy z mieszanki minerałów (piasek + kruszywo) grubości 10 cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45232452-5 - Roboty odwadniające

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 119192,68 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 2
Dotyczy przebudowy drogi leśnej nr 25 w L. Świeciechów na działkach numer 3577, 3572, 3571, 3570, 3569, 3568/1. W ramach projektowanej przebudowy powstanie pas jezdny o długości 1+946 m, o szerokości 3,5m z obustronnymi poboczami gruntowymi (mieszanka piasek + kruszywo, minimalne zagęszczenie to Is-0,98) o szerokości 0,75m, mijankami (szt.9), poszerzeniami (szt. 4), muldami odpływowo-rozsączającymi (szt. 24), wodopustami (szt. 24), remontami przepustów (szt. 15) i zjazdami na drogi boczne (szt. 17). Projektem zagospodarowania objęto istniejący ślad drogi oraz miejscami - teren znajdujący się w pobliskim sąsiedztwie w przypadku korekty istniejącego przebiegu oraz w przypadku lokalizacji mijanek i zjazdów na drogi boczne wymaganych przepisami pożarowymi.
Prace budowlane obejmują:
- wytyczenie drogi w terenie,
- usunięcie zalegającego humusu z drogi i w bezpośrednim sąsiedztwie drogi,
- karczowanie pni koparką wraz z ich wywozem i zagospodarowaniem oraz
oczyszczenie skarp, poboczy z istniejących zarośli oraz istniejącego drzewostanu
- wykonanie nasypów i wykopów wraz z wywozem nadmiaru urobku
- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża (istniejącej konstrukcji drogi) wraz z
korektą sytuacyjno-wysokościową,
- wykonanie remontu przepustów rurowych pod nawierzchnia drogi poprzez wymianę
części przelotowych Ø600 103 mb, wraz z remontem wlotów i wylotów,
- montaż wodopustów PCV wraz z prętami kotwiącymi lub ze stopką 145 mb,
- wykonanie muld odpływowo-rozsączających,
- wykonanie stabilizacji podłoża cementem lub spoiwem hydraulicznym 13264m2,
- wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-63mm grubości
20cm,
- wykonanie warstwy nawierzchni z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm grubości
10cm z miałowaniem (miał frakcji 0-4 do 0-8),
- wykonanie zjazdów na drogi boczne oraz wymaganych przepisami mijanek o
konstrukcji jak droga główna,
- wykonanie poboczy z mieszanki minerałów (piasek + kruszywo) grubości 10 cm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45232452-5 - Roboty odwadniające

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 1548327,89 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135868,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191568,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135868,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Transportowe Trans-kopDo Dominik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151943252

7.3.4) Miejscowość: Blinów Drugi

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135868,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3,75 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1851626,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1967410,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1851626,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Transportowe Trans-kopDo Dominik Łach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151943252

7.3.4) Miejscowość: Blinów Drugi

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1851626,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3,75 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.