Ogłoszenie z dnia 2023-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00249767/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-06
- 2023/BZP 00255704/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-12
- 2023/BZP 00261985/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-15
- 2023/BZP 00266451/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wywóz i przekazywanie do instalacji odbierającej odpadów pobadawczych, gruzu i odpadów komunalnych z nieruchomości ITB w Warszawie oraz odśnieżanie tych nieruchomości
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Techniki Budowlanej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000063650
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Filtrowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-611
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@itb.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.itb.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://itb.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Prowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wywóz i przekazywanie do instalacji odbierającej odpadów pobadawczych, gruzu i odpadów komunalnych z nieruchomości ITB w Warszawie oraz odśnieżanie tych nieruchomości2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62ad3f31-045b-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00359446
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00249767
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TO.260.21TA.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 410000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest świadczenie kompleksowej usługi obejmującej wywóz i przekazanie do instalacji odbierającej odpadów pobadawczych i gruzu z miejsc ich składowania na terenie Instytutu Techniki Budowlanej w Warszawie przy ul. Filtrowej 1 i ul. Ksawerów 21, określanych kodami zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów, (Dz. U. z 2020 poz. 10) oraz odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo-solną terenu tych nieruchomości. Przedmiot zamówienia – kody odpadów:15 01 01; 15 01 02; 15 01 06; 15 01 07; 17 01 01; 17 01 03;17 01 07;17 02 01; 17 02 02; 17 02 03; 17 04 05; 17 04 07; 17 09 04, 02 01 03.”
Zamawiający w§ 2 ust. 3 IPU dla części I dodaje nw. kody:
• 15 01 01 – Opakowania z papieru i tektury;
• 15 01 02 – Opakowania z tworzyw sztucznych;
• 15 01 06 – Zmieszane odpady opakowaniowe.
• 17 01 03- Odpady innych materiałów ceramicznych elementów wyposażenia,
• 17 02 01 drewno,
• 17 02 02 szkło,
• 17 02 03 tworzywa sztuczne,
• 17 04 05 żelazo i stal,
• 17 04 07 mieszaniny metali.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 367200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych (segregowanych i zmieszanych) z terenu nieruchomości niezamieszkałych położonych na terenie Warszawy przy ul Filtrowej 1 i ul. Ksawerów 21 o następujących frakcjach:papier, szkło, metale i tworzywa sztuczne oraz pojemniki na odpady ulegające biodegradacji
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 70000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176688,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 339562,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176688,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BYŚ - Wojciech Byśkiniewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 118-009-43-15
7.3.3) Ulica: ul. Arkuszowa 43
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-934
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 367200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34214,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52306,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47755,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BYŚ WOJCIECH BYŚKINIEWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 118-009-43-15
7.3.3) Ulica: ul. Arkuszowa 43
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-934
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont 6 pustostanów lokali mieszkalnych administrowany przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- Dostawa - Sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomościach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
- Budowa zbiornika przeciwpowodziowego w Piaskach o pow. 96,95 ha"- usługi geodezyjne, wycena i wykup gruntów pod inwestycję
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Roboty utrzymaniowe na terenie ZZ Przemyśl IV - roboty
- Dostarczanie obiadów do Środowiskowego Domu Samopomocy typu BD przy ul. Korotyńskiego 13 w Warszawie w 2025 roku
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 35.2025 Modernizacja i przebudowa budynku na cele dydaktyczno-naukowe Filii w Wałbrzychu Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 10 tj.odpady palne (paliwo alternatywne) po przetworzeniu zmieszanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01, pochodzących z ZZO Nowy Dwór Sp. z o. o.
- Wywóz i przekazywanie do instalacji odbierającej odpadów pobadawczych, gruzu i odpadów komunalnych (segregowanych i zmieszanych) z nieruchomości Instytutu Techniki Budowlanej w Warszawie
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 10 tj. odpady palne (paliwo alternatywne), pochodzących z Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.
- Utrzymanie cmentarzy, miejsc pamięci oraz wybranych terenów zielonych i rekreacyjno - wypoczynkowych na terenie gminy Wolsztyn w okresie do 31 marca 2026 roku.
- "Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. "
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.