Ogłoszenie z dnia 2024-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00366818/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-14
- 2024/BZP 00377801/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-21
- 2024/BZP 00467637/01 - Wynik z dnia 2024-08-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa sali gimnastycznej i części socjalno-edukacyjnej wraz z wyposażeniem przy Szkole Podstawowej w Witowicach Dolnych”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁOSOSINA DOLNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892446
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 300
1.5.2.) Miejscowość: Łososina Dolna
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-314
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 184448002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lososina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lososina.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa sali gimnastycznej i części socjalno-edukacyjnej wraz z wyposażeniem przy Szkole Podstawowej w Witowicach Dolnych”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8d24b0c-2721-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00359500
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010570/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa sali gimnastycznej w Witowicach Dolnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej MarketplanetOnePlace https://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej MarketplanetOnePlace, określone w regulaminie platformy.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać darmowe konto na platformie zakupowej MarketplanetOnePlace https://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/
4. Wykonawca posiadający konto na platformie zakupowej MarketplanetOnePlacehttps://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/ ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu platformy zakupowej MarketplanetOnePlace https://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/
6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformie zakupowej MarketplanetOnePlacehttps://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/
7. Zamawiający przekazuje link do postępowania na swojej stronie internetowej www.lososina.pl oraz ID postępowania. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań na platformie zakupowej MarketplanetOnePlacehttps://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/klikając wcześniej opcję „Strefa Wykonawcy” lub ze strony głównej z zakładki postępowania.
8. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania i wycofania ofert):
8.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się
elektronicznie za pośrednictwem odpowiedniego wzoru formularza dostępnego na platformie zakupowej MarketplanetOnePlace https://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/
8.2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
8.3. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem platformy zakupowej
MarketplanetOnePlace https://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/jako załączniki.
8.4.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z
dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wszelkie informacje na temat RODO zostały zamieszczone w rozdziale 32 SWZ niniejszego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IFS.271.36.2024.SA
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa sali gimnastycznej z łącznikiem wraz z niezbędną infrastruktura techniczną, komunikacyjną, zbiornikiem szczelnym na wody opadowe i murami oporowymi przy Szkole Podstawowej im. Św. Świerada w Witowicach Dolnych na dz. nr 107/2 obręb 0012, Gmina Łososina Dolna.
Zaprojektowany budynek hali sportowej jest niepodpiwniczony i będzie połączony łącznikiem z budynkiem szkoły podstawowej. Dodatkowo zaprojektowana sala gimnastyczna posiada poddasze nieużytkowe.
Obiekt zaopatrzony będzie w instalację wody, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, energii elektrycznej, kanalizacji sanitarnej deszczowej ze zbiornikiem bezodpływowym.
Budynek przeznaczony będzie dla użytkowników szkoły podstawowej. Wejście główne zaprojektowano od strony wschodniej. Na parterze zaprojektowano strefę wejściową, szatnie z węzłami sanitarnymi, pokój nauczycieli w-f, magazyn oraz salę gimnastyczną. Na pierwszym piętrze znajdują się 2 sale lekcyjne wc damskie, wc męskie oraz wc dla niepełnosprawnych. Główne wejście do szkoły podstawowej zapewnia dostęp dla osób niepełnosprawnych poprzez istniejącą pochylnię. Główne wejście do sali gimnastycznej zaprojektowane zostało z poziomu +/- 0,00 budynku szkoły przez projektowany łącznik. W budynku znajduje się winda schodowa dla niepełnosprawnych.
Zestawienie wszystkich pomieszczeń wraz z określeniem ich powierzchni użytkowych zostało przedstawione w części rysunkowej projektu architektoniczno-budowlanego.
Obiekt budowlany (wraz z towarzyszącą architekturą ) zaprojektowano zgodnie z aktualnymi przepisami Prawa Budowlanego, w tym z przepisami techniczno- budowlanymi oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej.
Rzut budynku ma kształt prostokąta połączonego z budynkiem szkoły łącznikiem od strony krótszego boku. Dach sali gimnastycznej jest bezokapowy, dwuspadowy o kącie nachylenia 25 stopni. Zaprojektowano pokrycie dachu z blachy na rąbek w kolorze szarym. Elewacja budynku prosta, tynkowana w kolorze białym, wykończona deskami elewacyjnymi z kompozytowych elementów lamelowych. Dodatkowo otwory okienne wypełnione stolarką w kolorze żółtym z dodatkowym obramowaniem wystającym poza lico elewacji.
Inwestycja spełnia wymogi określone w miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Łososina Dolna.
Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych został określony w SWZ z załącznikami, szczególności w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
Zamawiający informuje, że:
ETAP I – wykonanie części robót budowlanych składających się na etap I, które będą zbieżne ze sporządzonym przed podpisaniem umowy harmonogramem rzeczowo-finansowym. Przy czym Zamawiający informuje, że roboty budowlane z etapu I są na kwotę nie większą niż 50% kwoty wynagrodzenia brutto za wykonanie przedmiotu umowy.
ETAP II – pozostały zakres wynikający z umowy tj. pozostałe roboty budowlane wraz uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Zamawiający informuje, że roboty budowlane z etapu II są na kwotę pozostałą do zapłaty..
4.2.6.) Główny kod CPV: 45262520-2 - Roboty murowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
45233140-2 - Roboty drogowe
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
32234000-2 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych
w dokumentach zamówienia.
a). Nazwa kryterium: „cena brutto”
Waga kryterium: 60 %
Opis sposobu obliczenia punktów:
C= C min/ C bad X 60 %
gdzie
C min cena ofertowa brutto oferty najtańszej
C bad cena ofertowa brutto oferty badanej
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone
do dwóch miejsc po przecinku.
Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
b). kryterium: „długość okresu gwarancji”
Waga kryterium: 40 %
Opis sposobu obliczenia punktów:
Najkrótszy wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji to 60 miesięcy.
Maksymalny okres gwarancji podlegający ocenie Zamawiającego wynosi 84 miesięcy.
Wykonawca może zaproponować okres gwarancji tylko w pełnych miesiącach.
Zamawiający otrzyma punkty, według następującej zasady:
- oferta z okresem od 60 do 71 miesięcy gwarancji otrzyma 20 pkt
- oferta z okresem od 72 do 83 miesięcy gwarancji otrzyma 30 pkt
- oferta z 84 miesięcznym i wyższym okresem gwarancji otrzyma 40 pkt
Podstawą oceny ofert w ramach kryterium „okres gwarancji” będzie wyrażony w miesiącach okres gwarancji jakości na roboty budowlane zadeklarowany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
UWAGA:
Oferta z okresem gwarancji poniżej 60 miesięcy otrzyma 0 pkt i zostanie i odrzucona jako niezgodna z zapisami SWZ i kryteriami oceny oferty.
Oferta z okresem gwarancji powyżej 84 miesięcy otrzyma 40 pkt. zgodnie z maksymalnym okresem gwarancji, który podlega ocenie Zamawiającego.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
Długość okresu gwarancji wpisana w formularzu ofertowym, będzie wpisana w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
Zamawiający nie dopuszcza różnych okresów gwarancji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: długość okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Warunek zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – wpis do odpowiedniego rejestru.Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowym zakresie.
2. Warunek posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – zezwolenia, licencje, koncesje lub wpis do rejestru.
Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowy zakresie.
3. Warunki dotyczące określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej.
• Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji finansowej lub ekonomicznej, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 6.000.000,00 PLN,
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający może żądać dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które wystarczający sposób potwierdzają spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
• potwierdzające określoną zdolność kredytową lub środki finansowe – potwierdzone informacją z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej , w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem w kwocie co najmniej 6 000 000,00 zł (słownie: sześć milionów złotych),
4. Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający w tym zakresie wymaga, aby:
• Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał w sposób należyty:
a. 2 roboty budowlane w zakresie budowy budynku użyteczności publicznej, zakończone uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Wartość każdej z robót budowlanych nie jest mniejsza niż 3 000 000,00 zł brutto
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej, Zamawiający żąda Wykazu robót budowlanych wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przed podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty
• Wykonawca dysponuje lub dysponował będzie osobami do pełnienia następujących funkcji:
a. Kierownika Budowy – 1 osoba posiadająca uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - bez ograniczeń –
Zamawiający wymaga aby osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadała przynajmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej ( licząc od dnia uzyskania uprawnień).
Dodatkowo Zamawiający wymaga aby osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy zrealizowała co najmniej dwa zamówienia jako kierownik budowy polegające na budowie budynku użyteczności publicznej.
b. Kierownika robót branży sanitarnej – 1 osoba posiadająca uprawnienia w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń – Zamawiający wymaga aby osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika robót posiadała przynajmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (licząc od dnia uzyskania uprawnień).
Dodatkowo Zamawiający wymaga aby osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika robót branży sanitarnej zrealizowała co najmniej dwa zamówienia jako kierownik robót branży sanitarnej polegające na budowie budynku użyteczności publicznej.
c. Kierownika robót branży elektrycznej – 1 osoba posiadająca uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń – Zamawiający wymaga aby osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika robót posiadała przynajmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (licząc od dnia uzyskania uprawnień).
Dodatkowo Zamawiający wymaga aby osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika robót branży elektrycznej zrealizowała co najmniej dwa zamówienia jako kierownik robót branży elektrycznej polegające na budowie budynku użyteczności publicznej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.
j. Dz.U.2020 poz.1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub
wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej
grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty,
oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego
wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wg. załącznika nr 9 do SWZ;
2. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu (wg. załącznika nr 10 do
SWZ),o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia
wskazanych w:
- art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
- art. 108 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie
publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
- art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenia konkurencji,
- art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
- art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
- art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie
3. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i art. 108 ust. 1 pkt. 4 Pzp sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. polisę lub inny dokum.ubezpieczenia potwierdz., że wykon. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedm. zamówienia o sumie gwarancyjnej min. 6.000 000,00 zł wraz z dowodem wpłaty jeżeli taka adnotacja nie znajduje się na polisie,
2. zdoln. kredytową lub środki finansowe – potwier. informacją z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, że Wykon. w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem, posiada środki finansowe lub zdoln. kredytową w kwocie co najmniej 6.000 000,00 zł
3. wykaz robót budowlanych wykonanych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty:
• 2 roboty budowlane w zakresie budowy budynku użyteczności publicznej, zakończone uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Wartość każdej z robót budowlanych nie jest mniejsza niż 3 000 000,00 zł brutto
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykon. warunku udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej, żądamy Wykazu robót budowlanych wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przed podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty/wzór załącznik nr 3 do SWZ/
4. wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego w zakresie kierowania robotami budowlanymi w charakterze:
a Kierownika Budowy – 1 osoba posiadająca uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - bez ograniczeń. Wymagamy aby osoba, która będzie pełniła funkcję kierown. budowy posiadała przynajmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierow.robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej ( licząc od dnia uzyskania uprawnień).
Wymagamy aby osoba, która będzie pełniła funkcję kierown.budowy zrealizowała co najmniej 2 zamówienia jako kier. budowy polegające na budowie budynku użyteczności publicznej.
b. Kierownika robót branży sanitarnej – 1 osoba posiadająca uprawnienia w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń
Wymagamy aby osoba, która będzie pełniła funkcję kierown. robót posiadała przynajmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami instalacyjn. w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylac., gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (licząc od dnia uzyskania uprawnień).
Wymagamy aby osoba, która będzie pełniła funkcję kierown. robót branży sanitarnej zrealizowała co najmniej 2 zamówienia jako kierownik robót branży sanitarnej polegające na budowie budynku użyteczności publicznej.
c. Kierownika robót branży elektrycznej – 1 osoba posiadająca uprawnienia w specjaln. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń –
Wymagamy osoby, która będzie pełniła funkcję kierown. robót posiadała przynajmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami instalac.w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (licząc od dnia uzyskania uprawnień).
Wymagamy aby osoba, która będzie pełniła funkcję kierown. robót branży elektrycznej zrealizowała co najmniej 2 zamówienia jako kierownik robót branży elektrycznej polegające na budowie budynku użyteczn. publicznej.
W celu potwier. spełniania przez Wykon. warun. udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności zawodowej, Zamaw. żąda, wykazu osób/wzór zał. nr 2 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości: 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100 ).Szczegółowe informacje na temat wadium znajdują się w rozdziale 23 SWZ niniejszego postępowania
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
E. Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne).1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki. Pełnomocnictwo, o którym mowa może wynikać albo z dokumentu pod taką sama nazwą albo z umowy podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6. Wszelka korespondencja kierowana będzie wyłącznie do podmiotu występującego jako pełnomocnik.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
• żaden z tych Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu
• warunki udziału w postępowaniu określone winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy występujący wspólnie.
8. Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składają stosowne oświadczania i dokumenty.
9. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (żaden z Wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie).
10. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
11. Dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przy czym jeżeli wadium zostanie wniesione w formie innej niż pieniądz, z treści dokumentu wadium musi wynikać, iż zabezpiecza ono ofertę złożoną przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszelkie informacje na temat zmiany umowy zostały opisane we wzorze umowy, tj. załącznik nr 4 do SWZ w paragrafie 17, 18 i 197.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-25 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: na platformie zakupowej MarketplanetOnePlace https://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-25 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
1. W przypadku podjęcia decyzji o prowadzeniu negocjacji w pierwszym kroku zamawiający poinformuje równocześnie wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty, o wykonawcach:1) których oferty nie zostały odrzucone, oraz punktacji przyznanej ofertom w każdym
kryterium oceny ofert i łącznej punktacji,
2) których oferty zostały odrzucone,- podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
Zamawiający w zaproszeniu do negocjacji wskaże miejsce, termin i sposób prowadzenia negocjacji oraz
kryteria oceny ofert, w ramach których będą prowadzone negocjacje w celu ulepszenia treści ofert.
2. Prowadzone negocjacje mają poufny charakter. Żadna ze stron nie może, bez zgody drugiej strony, ujawniać informacji technicznych i handlowych związanych z negocjacjami. Zgoda jest udzielana w odniesieniu do konkretnych informacji i przed ich ujawnieniem
3. Po zakończeniu negocjacji z wszystkimi wykonawcami, zamawiający informuje o tym fakcie uczestników negocjacji oraz zaprasza ich do składania ofert dodatkowych.
4. Zaproszenie do złożenia ofert dodatkowych będzie zawierać co najmniej:
1) nazwę oraz adres zamawiającego, numer telefonu, adres poczty elektronicznej oraz strony internetowej prowadzonego postępowania;
2) sposób i termin składania ofert dodatkowych oraz język lub języki, w jakich muszą one być sporządzone, oraz termin otwarcia tych ofert.
5. Wykonawca może złożyć ofertę dodatkową, która zawiera nowe propozycje w zakresie treści oferty podlegających ocenie w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez zamawiającego w zaproszeniu do negocjacji.
6. Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna w żadnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
7. Oferta przestaje wiązać wykonawcę w zakresie, w jakim złoży on ofertę dodatkową zawierającą korzystniejsze propozycje w ramach każdego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji.
Oferta dodatkowa, która jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, podlega odrzuceniu
INNE PRZETARGI ŁOSOSINA DOLNA
więcej: przetargi ŁOSOSINA DOLNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.