Ogłoszenie z dnia 2024-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00451215/01 - Wynik z dnia 2024-08-08
- 2024/BZP 00637085/01 - Wynik z dnia 2024-12-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ewaluacja Programu Wspierania Rodziny, opracowanie projektu tego Programu na kolejne lata wraz z monitoringiem realizacji celów i analizą standardów usług w placówkach wsparcia dziennego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Bankowy 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniabzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ewaluacja Programu Wspierania Rodziny, opracowanie projektu tego Programu na kolejne lata wraz z monitoringiem realizacji celów i analizą standardów usług w placówkach wsparcia dziennego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c1e88b8-2724-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00359519
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00559788/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.100 Ewaluacja Programu Wspierania Rodziny, opracowanie projektu tego Programu na kolejne lata wraz z monitoringiem realizacji celów i analizą standardów usług w placówkach wsparcia dziennego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/161587/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określone w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określone w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określone w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/AB/271/II-90/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ewaluacja Programu Wspierania Rodziny za 2022-2024 i opracowanie projektu Programu wspierania rodziny na lata 2025-2027 oraz skonsultowanie tego projektu zgodnie ze standardami.
Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określony został we wzorze umowy wraz z załącznikami, stanowiącymi Załącznik nr 1.1. do SWZ (dla Części 1),;
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie koncepcji monitoringu realizacji celów i działań zawartych w Programie wpierania rodziny na lata 2025-2027.
Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określony został we wzorze umowy wraz z załącznikami, stanowiący Załącznik nr 1.2. do SWZ (dla Części 2)
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest analiza porównawcza standardów usług świadczonych w placówkach wsparcia dziennego oraz kosztów związanych z funkcjonowaniem placówek na terenie m.st. Warszawy w latach 2022-2024 oraz opracowanie standardów organizacji i pracy placówek wsparcia dziennego na lata 2025-2027.
Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określony został we wzorach umów wraz z załącznikami, stanowiący Załącznik nr 1.3. do SWZ (dla Części 3).
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający zamierza udzielić zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, w Części nr 3 przedmiotowego postępowania, w zakresie określonym we wzorze umowy dla Części nr 3, do wysokości 55.350,00 zł brutto.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Nazwa warunku:Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej
Opis warunku:
Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna (w przypadku składania oferty na Część nr 1 zamówienia):
1.1. Wykonawcę, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej 3 usługi, których przedmiotem było badanie/ewaluacja programu społecznego z obszaru problematyki społecznej lub/i wspierania rodzin lub/i przeciwdziałania uzależnieniom, w tym co najmniej jedna usługa o wartości powyżej 50 000,00 zł brutto.
2.1. Wykonawcę, który dysponuje n.w. osobami, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia, posiadającymi odpowiednią wiedzę i kwalifikacje, wśród których będą:
a) ekspert/ka ds. programów społecznych – osoba posiadająca wykształcenie wyższe (co najmniej tytuł zawodowy magistra), która w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w realizacji – była autorem lub współautorem programu społecznego z obszaru problematyki społecznej lub/i wspierania rodzin lub/i przeciwdziałania uzależnieniom;
b) ekspert/ka ds. ewaluacji – osoba posiadająca wykształcenie wyższe (co najmniej tytuł zawodowy magistra), która w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w realizacji – była autorem lub współautorem raportów i odpowiadała za formułowanie wniosków i rekomendacji – co najmniej 3 badań ewaluacyjnych, których przedmiotem były ewaluacje programów społecznych z obszaru problematyki społecznej lub/i wspierania rodzin lub/i przeciwdziałania uzależnieniom;
c) ekspert/ka ds. badań jakościowych – osoba posiadająca wykształcenie wyższe (co najmniej tytuł zawodowy magistra), która w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert uczestniczyła w realizacji i była autorem lub współautorem raportów z co najmniej 3 badań jakościowych oraz w ramach realizacji tych usług była odpowiedzialna m.in. za przygotowanie scenariuszy, prowadzenie pogłębionych wywiadów indywidualnych (IDI) lub zogniskowanych wywiadów grupowych (FGI), a także za analizę danych jakościowych z obszaru problematyki społecznej lub/i wspierania rodzin lub/i przeciwdziałania uzależnieniom;
d) ekspert/ka ds. badań i analiz danych ilościowych – osoba posiadająca wykształcenie wyższe (co najmniej tytuł zawodowy magistra), która w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert uczestniczyła w realizacji i była autorem lub współautorem co najmniej 3 badań ilościowych, obejmujących zarówno analizy danych zastanych oraz danych wywołanych (badania sondażowe) z obszaru problematyki społecznej lub/i wspierania rodzin lub/i przeciwdziałania uzależnieniom.
e) ekspert ds. konsultacji społecznych/moderator – co najmniej jedna osoba posiadająca wykształcenie wyższe (co najmniej tytuł zawodowy magistra), która w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert prowadziła co najmniej 5 moderacji (spotkań, warsztatów konsultacyjnych) dotyczących programów społecznych z obszaru problematyki społecznej lub/i wspierania rodzin lub/i przeciwdziałania uzależnieniom.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji członków zespołu wymienionych w lit. a)-d) przez daną osobę, przy czym jedna osoba nie może pełnić więcej niż 2 funkcji. Wykazane w ofercie osoby muszą być bezpośrednio zaangażowane w realizację ewaluacji.
W przypadku składania oferty na Część 2 zamówienia:
Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna:
1.2. Wykonawcę, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej 1 usługę, której przedmiotem było badanie/ewaluacja z obszaru problematyki społecznej, której wartość wynosiła co najmniej 50.000,00 zł brutto.
2.2. Wykonawcę, który dysponuje n.w. osobami, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia, posiadającą odpowiednią wiedzę i kwalifikacje tj.:
a) ekspert/ka ds. koncepcji monitoringu – osoba posiadająca wykształcenie wyższe (co najmniej tytuł zawodowy magistra), która w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert tworzyła/wdrażała narzędzia informatyczne w obszarze problematyki społecznej przy wykorzystaniu tradycyjnych technik projektowania narzędzi informatycznych;
b) ekspert/ka ds. ewaluacji – osoba posiadająca wykształcenie wyższe (co najmniej tytuł zawodowy magistra), która w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w realizacji – była autorem lub współautorem raportów i odpowiadała za formułowanie wniosków i rekomendacji – co najmniej 3 badań / ewaluacji, których przedmiotem były programy z zakresu problematyki społecznej.
Zamawiający dopuszcza możliwości łączenia funkcji członków zespołu wymienionych w lit. a) i b). Wykazane w ofercie osoby muszą być bezpośrednio zaangażowane w realizację ewaluacji.
W przypadku składania oferty na Część 3 zamówienia:
Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu zamawiający uzna:
1.3. Wykonawcę, który w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej 1 usługę, której przedmiotem było badanie/ewaluacja realizacji zadań publicznych przez jednostki organizacyjne w sektorze publicznym w obszarze wspierania rodziny / pomocy społecznej / problematyki społecznej i / lub realizacji zadań publicznych zleconych przez administrację publiczną organizacjom pozarządowym w obszarze wspierania rodziny / pomocy społecznej/ problematyki społecznej.
2.3. Wykonawcę, który dysponuje n.w. osobami, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia, posiadającymi odpowiednią wiedzę i kwalifikacje, wśród których będą:
a) ekspert/ka ds. badania kosztów – osoba posiadająca wykształcenie wyższe (co najmniej tytuł zawodowy magistra), która w ciągu ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w realizacji – była autorem lub współautorem raportów i odpowiadała za formułowanie wniosków i rekomendacji – co najmniej 1 badania/ewaluacji kosztów realizacji zadań publicznych przez jednostki organizacyjne w sektorze publicznym lub organizacje pozarządowe (na zlecenie administracji publicznej) w obszarze wspierania rodziny / pomocy społecznej / problematyki społecznej;
b) ekspert/ka ds. badań jakościowych – osoba posiadająca wykształcenie wyższe (co najmniej tytuł zawodowy magistra), która w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składnia ofert uczestniczyła w realizacji i była autorem lub współautorem raportów z co najmniej 3 badań jakościowych w obszarze wspierania rodziny / pomocy społecznej / problematyki społecznej oraz w ramach realizacji tych usług była odpowiedzialna m.in. za przygotowanie scenariuszy, prowadzenie pogłębionych wywiadów indywidualnych (IDI) lub zogniskowanych wywiadów grupowych (FGI), a także za analizę danych jakościowych;
c) ekspert/ka ds. badań i analiz danych ilościowych – osoba posiadająca wykształcenie wyższe (co najmniej tytuł zawodowy magistra), która w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składnia ofert uczestniczyła w realizacji i była autorem lub współautorem co najmniej 3 badań ilościowych w obszarze wspierania rodziny / pomocy społecznej / problematyki społecznej obejmujących zarówno analizy danych zastanych oraz danych wywołanych (badania sondażowe).
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji członków zespołu wymienionych w lit. a)-c) przez daną osobę, przy czym jedna osoba nie może pełnić więcej niż 2 funkcji. Wykazane w ofercie osoby muszą być bezpośrednio zaangażowane w realizację ewaluacji.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, składanych na wezwanie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą podmiotowych środków dowodowych, tj.
a) wykaz osób (na spełnianie warunków udziału w postępowaniu) – sporządzony wg wzoru określonego w Załącznikach nr 6.1. – 6.3. do SWZ w zależności od części na którą/które Wykonawca składa ofertę - na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych dla poszczególnych części w pkt. 12.2. SWZ w zakresie wymaganego doświadczenia osób do realizacji zamówienia;
b) wykaz osób (do kryterium) – sporządzony wg wzoru określonego w Załącznikach nr 7.1. – 7.3. do SWZ w zależności od części na którą/które Wykonawca składa ofertę - w celu przyznania punktów za kryteria doświadczenia osób określone dla poszczególnych części w pkt. 25. SWZ.
2. Podmiotowe środki dowodowe składane na wezwanie.
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od otrzymania wezwania, aktualnych na dzień złożenia, podmiotowych środków dowodowych, o których mowa poniżej:
a) wykaz usług – sporządzony zgodnie z wzorem określonym w Załączniku nr 5.1., 5.2, 5.3. SWZ w zależności od części na którą/ które Wykonawca składa ofertę;
b) dowody, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej, są:
• referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane;
• oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
a) w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy - dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;b) w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – dokument zawierający dowody, o których mowa w pkt 18 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Określone w SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszczalne zmiany zostały określone we wzorach umów (odrębnie dla każdej części postępowania)7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-18 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-17
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja budynku Przychodni nr 1, Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Rembertów, ul. Zawiszaków 23
- Międzyrzecz, ul. Malczewskiego klatki 4 G i H - remont podestów wejściowych
- Usługa napraw, konserwacji i przeglądów samochodów służbowych należących do OR AMW Bydgoszcz, oraz wymiana i naprawa opon
- REZERWACJA POŁĄCZEŃ LOTNICZYCH ORAZ SPRZEDAŻ BILETÓW LOTNICZYCH NA PRZEWOZY PASAŻERSKIE NA TRASACH KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH W KLASIE BUSINESS I/LUB KLASIE EKONOMICZNEJ, ORAZ Z ICH DOSTARCZENIEM.
- Świadczenie usług konserwacyjno - utrzymaniowych instalacji klimatyzacji, klimatyzatorów i instalacji wentylacji mechanicznej wraz z usuwaniem awarii i wykonywaniem wszelkich niezbędnych napraw
- Sukcesywne dostawy mydła, past i kremów do rąk dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 18-tu miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "USŁUGI SPOŁECZNE DOTYCZĄCE PROWADZENIA ZAJĘĆ W RAMACH PROGRMAU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" W ROKU 2025"
- "Organizacja i przeprowadzenie superwizji grupowej dla zawodowych i niezawodowych rodzin zastępczych w ramach projektu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
- Świadczenie na terenie miasta Olsztyna usług społecznych z zakresu medycyny pracy dla funkcjonariuszy i pracowników Policji.
- Świadczenie usług medycyny pracy na rzecz Zamawiającego oraz grupowej opieki medycznej dla pracowników Zamawiającego
- Świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz dodatkowych usług terapeutów, fizjoterapeutów, psychologów, pedagogów, logopedów i innych specjalistów
- Stworzenie zespołu Specjalistów i zaplecza kadrowego oraz zapewnienie świadczenia ciągłości usług specjalistycznych dla punktu konsultacyjnego STREFA Gostynin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.