eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Ewaluacja Programu Wspierania Rodziny, opracowanie projektu tego Programu na kolejne lata wraz z monitoringiem realizacji celów i analizą standardów usług w placówkach wsparcia dziennego



Ogłoszenie z dnia 2024-06-10

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ewaluacja Programu Wspierania Rodziny, opracowanie projektu tego Programu na kolejne lata wraz z monitoringiem realizacji celów i analizą standardów usług w placówkach wsparcia dziennego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Bankowy 3/5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniabzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ewaluacja Programu Wspierania Rodziny, opracowanie projektu tego Programu na kolejne lata wraz z monitoringiem realizacji celów i analizą standardów usług w placówkach wsparcia dziennego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c1e88b8-2724-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00359519

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00559788/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.100 Ewaluacja Programu Wspierania Rodziny, opracowanie projektu tego Programu na kolejne lata wraz z monitoringiem realizacji celów i analizą standardów usług w placówkach wsparcia dziennego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/161587/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określone w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określone w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określone w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/AB/271/II-90/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ewaluacja Programu Wspierania Rodziny za 2022-2024 i opracowanie projektu Programu wspierania rodziny na lata 2025-2027 oraz skonsultowanie tego projektu zgodnie ze standardami.

Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określony został we wzorze umowy wraz z załącznikami, stanowiącymi Załącznik nr 1.1. do SWZ (dla Części 1),;

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie koncepcji monitoringu realizacji celów i działań zawartych w Programie wpierania rodziny na lata 2025-2027.

Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określony został we wzorze umowy wraz z załącznikami, stanowiący Załącznik nr 1.2. do SWZ (dla Części 2)

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest analiza porównawcza standardów usług świadczonych w placówkach wsparcia dziennego oraz kosztów związanych z funkcjonowaniem placówek na terenie m.st. Warszawy w latach 2022-2024 oraz opracowanie standardów organizacji i pracy placówek wsparcia dziennego na lata 2025-2027.

Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określony został we wzorach umów wraz z załącznikami, stanowiący Załącznik nr 1.3. do SWZ (dla Części 3).

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający zamierza udzielić zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, w Części nr 3 przedmiotowego postępowania, w zakresie określonym we wzorze umowy dla Części nr 3, do wysokości 55.350,00 zł brutto.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Nazwa warunku:
Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej

Opis warunku:
Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna (w przypadku składania oferty na Część nr 1 zamówienia):

1.1. Wykonawcę, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej 3 usługi, których przedmiotem było badanie/ewaluacja programu społecznego z obszaru problematyki społecznej lub/i wspierania rodzin lub/i przeciwdziałania uzależnieniom, w tym co najmniej jedna usługa o wartości powyżej 50 000,00 zł brutto.

2.1. Wykonawcę, który dysponuje n.w. osobami, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia, posiadającymi odpowiednią wiedzę i kwalifikacje, wśród których będą:

a) ekspert/ka ds. programów społecznych – osoba posiadająca wykształcenie wyższe (co najmniej tytuł zawodowy magistra), która w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w realizacji – była autorem lub współautorem programu społecznego z obszaru problematyki społecznej lub/i wspierania rodzin lub/i przeciwdziałania uzależnieniom;

b) ekspert/ka ds. ewaluacji – osoba posiadająca wykształcenie wyższe (co najmniej tytuł zawodowy magistra), która w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w realizacji – była autorem lub współautorem raportów i odpowiadała za formułowanie wniosków i rekomendacji – co najmniej 3 badań ewaluacyjnych, których przedmiotem były ewaluacje programów społecznych z obszaru problematyki społecznej lub/i wspierania rodzin lub/i przeciwdziałania uzależnieniom;

c) ekspert/ka ds. badań jakościowych – osoba posiadająca wykształcenie wyższe (co najmniej tytuł zawodowy magistra), która w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert uczestniczyła w realizacji i była autorem lub współautorem raportów z co najmniej 3 badań jakościowych oraz w ramach realizacji tych usług była odpowiedzialna m.in. za przygotowanie scenariuszy, prowadzenie pogłębionych wywiadów indywidualnych (IDI) lub zogniskowanych wywiadów grupowych (FGI), a także za analizę danych jakościowych z obszaru problematyki społecznej lub/i wspierania rodzin lub/i przeciwdziałania uzależnieniom;

d) ekspert/ka ds. badań i analiz danych ilościowych – osoba posiadająca wykształcenie wyższe (co najmniej tytuł zawodowy magistra), która w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert uczestniczyła w realizacji i była autorem lub współautorem co najmniej 3 badań ilościowych, obejmujących zarówno analizy danych zastanych oraz danych wywołanych (badania sondażowe) z obszaru problematyki społecznej lub/i wspierania rodzin lub/i przeciwdziałania uzależnieniom.

e) ekspert ds. konsultacji społecznych/moderator – co najmniej jedna osoba posiadająca wykształcenie wyższe (co najmniej tytuł zawodowy magistra), która w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert prowadziła co najmniej 5 moderacji (spotkań, warsztatów konsultacyjnych) dotyczących programów społecznych z obszaru problematyki społecznej lub/i wspierania rodzin lub/i przeciwdziałania uzależnieniom.

Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji członków zespołu wymienionych w lit. a)-d) przez daną osobę, przy czym jedna osoba nie może pełnić więcej niż 2 funkcji. Wykazane w ofercie osoby muszą być bezpośrednio zaangażowane w realizację ewaluacji.

W przypadku składania oferty na Część 2 zamówienia:

Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna:

1.2. Wykonawcę, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej 1 usługę, której przedmiotem było badanie/ewaluacja z obszaru problematyki społecznej, której wartość wynosiła co najmniej 50.000,00 zł brutto.

2.2. Wykonawcę, który dysponuje n.w. osobami, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia, posiadającą odpowiednią wiedzę i kwalifikacje tj.:

a) ekspert/ka ds. koncepcji monitoringu – osoba posiadająca wykształcenie wyższe (co najmniej tytuł zawodowy magistra), która w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert tworzyła/wdrażała narzędzia informatyczne w obszarze problematyki społecznej przy wykorzystaniu tradycyjnych technik projektowania narzędzi informatycznych;

b) ekspert/ka ds. ewaluacji – osoba posiadająca wykształcenie wyższe (co najmniej tytuł zawodowy magistra), która w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w realizacji – była autorem lub współautorem raportów i odpowiadała za formułowanie wniosków i rekomendacji – co najmniej 3 badań / ewaluacji, których przedmiotem były programy z zakresu problematyki społecznej.

Zamawiający dopuszcza możliwości łączenia funkcji członków zespołu wymienionych w lit. a) i b). Wykazane w ofercie osoby muszą być bezpośrednio zaangażowane w realizację ewaluacji.

W przypadku składania oferty na Część 3 zamówienia:

Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu zamawiający uzna:

1.3. Wykonawcę, który w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej 1 usługę, której przedmiotem było badanie/ewaluacja realizacji zadań publicznych przez jednostki organizacyjne w sektorze publicznym w obszarze wspierania rodziny / pomocy społecznej / problematyki społecznej i / lub realizacji zadań publicznych zleconych przez administrację publiczną organizacjom pozarządowym w obszarze wspierania rodziny / pomocy społecznej/ problematyki społecznej.

2.3. Wykonawcę, który dysponuje n.w. osobami, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia, posiadającymi odpowiednią wiedzę i kwalifikacje, wśród których będą:

a) ekspert/ka ds. badania kosztów – osoba posiadająca wykształcenie wyższe (co najmniej tytuł zawodowy magistra), która w ciągu ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w realizacji – była autorem lub współautorem raportów i odpowiadała za formułowanie wniosków i rekomendacji – co najmniej 1 badania/ewaluacji kosztów realizacji zadań publicznych przez jednostki organizacyjne w sektorze publicznym lub organizacje pozarządowe (na zlecenie administracji publicznej) w obszarze wspierania rodziny / pomocy społecznej / problematyki społecznej;

b) ekspert/ka ds. badań jakościowych – osoba posiadająca wykształcenie wyższe (co najmniej tytuł zawodowy magistra), która w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składnia ofert uczestniczyła w realizacji i była autorem lub współautorem raportów z co najmniej 3 badań jakościowych w obszarze wspierania rodziny / pomocy społecznej / problematyki społecznej oraz w ramach realizacji tych usług była odpowiedzialna m.in. za przygotowanie scenariuszy, prowadzenie pogłębionych wywiadów indywidualnych (IDI) lub zogniskowanych wywiadów grupowych (FGI), a także za analizę danych jakościowych;

c) ekspert/ka ds. badań i analiz danych ilościowych – osoba posiadająca wykształcenie wyższe (co najmniej tytuł zawodowy magistra), która w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składnia ofert uczestniczyła w realizacji i była autorem lub współautorem co najmniej 3 badań ilościowych w obszarze wspierania rodziny / pomocy społecznej / problematyki społecznej obejmujących zarówno analizy danych zastanych oraz danych wywołanych (badania sondażowe).

Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji członków zespołu wymienionych w lit. a)-c) przez daną osobę, przy czym jedna osoba nie może pełnić więcej niż 2 funkcji. Wykazane w ofercie osoby muszą być bezpośrednio zaangażowane w realizację ewaluacji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, składanych na wezwanie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą podmiotowych środków dowodowych, tj.

a) wykaz osób (na spełnianie warunków udziału w postępowaniu) – sporządzony wg wzoru określonego w Załącznikach nr 6.1. – 6.3. do SWZ w zależności od części na którą/które Wykonawca składa ofertę - na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych dla poszczególnych części w pkt. 12.2. SWZ w zakresie wymaganego doświadczenia osób do realizacji zamówienia;

b) wykaz osób (do kryterium) – sporządzony wg wzoru określonego w Załącznikach nr 7.1. – 7.3. do SWZ w zależności od części na którą/które Wykonawca składa ofertę - w celu przyznania punktów za kryteria doświadczenia osób określone dla poszczególnych części w pkt. 25. SWZ.

2. Podmiotowe środki dowodowe składane na wezwanie.

Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od otrzymania wezwania, aktualnych na dzień złożenia, podmiotowych środków dowodowych, o których mowa poniżej:

a) wykaz usług – sporządzony zgodnie z wzorem określonym w Załączniku nr 5.1., 5.2, 5.3. SWZ w zależności od części na którą/ które Wykonawca składa ofertę;

b) dowody, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej, są:
• referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane;
• oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów.

W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy - dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;

b) w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – dokument zawierający dowody, o których mowa w pkt 18 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Określone w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczalne zmiany zostały określone we wzorach umów (odrębnie dla każdej części postępowania)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-18 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.