Ogłoszenie z dnia 2022-09-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00286215/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń elektrotermicznych, grzewczych, wentylatorów, AGD dla jednostek UP oraz dostawa wraz z montażem i uruchomieniem lodówek podblatowych w DS. Eskulap, z podziałem na 5 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PRZYRODNICZY W LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001896
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Akademicka 13
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-950
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@up.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://up.lublin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uplublin.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń elektrotermicznych, grzewczych, wentylatorów, AGD dla jednostek UP oraz dostawa wraz z montażem i uruchomieniem lodówek podblatowych w DS. Eskulap, z podziałem na 5 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02474aed-116c-11ed-a35f-e2885ab918a3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00359534
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056627/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.7 Dostawa wraz z montażem mebli oraz sprzętu agd do przebudowywanych pomieszczeń w DS. Eskulap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00286215/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZ-p/TP/35/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – dostawa urządzeń elektrotermicznych, grzewczych, wentylatorów, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 39715200-9 - Urządzenia grzewcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39711300-2 - Urządzenia elektrotermiczne
39717100-2 - Wentylatory
4.5.5.) Wartość części: 14853,48 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – dostawa sprzętu AGD, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 39711110-3 - Chłodziarkozamrażarki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39711361-7 - Kuchenki elektryczne
39711362-4 - Kuchenki mikrofalowe
39711211-1 - Miksery kuchenne
39713430-6 - Odkurzacze
39713210-8 - Pralki i suszarki
4.5.5.) Wartość części: 32150,97 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – dostawa miksera planetarnego, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 39711211-1 - Miksery kuchenne
4.5.5.) Wartość części: 6600,18 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – dostawa kostkarki do lodu, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 39711300-2 - Urządzenia elektrotermiczne
4.5.5.) Wartość części: 1800,72 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – dostawa wraz z montażem i uruchomieniem lodówek podblatowych (90 szt.) do pomieszczeń mieszkalnych w DS. Eskulap przy ul. Langiewicza w Lublinie, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 39711130-9 - Chłodziarki
4.5.5.) Wartość części: 82102,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp, zgodnie z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia…”Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w części 1 kwotę brutto: 14 853,48 zł, natomiast oferta z najniższą ceną wynosiła: 25 528,65 zł brutto.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp, zgodnie z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia…” Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w części 2 kwotę brutto: 32 150,97 zł, natomiast oferta z najniższą ceną wynosiła: 44 601,03 zł brutto.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 ust. 7 ustawy Pzp, „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli… wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263”. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza poinformował Zamawiającego, że odstępuje od podpisania umowy, co jest równoznaczne z uchyleniem się od zawarcia umowy, o którym mowa w art. 255 ust. 7 ustawy Pzp.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp, zgodnie z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia…” Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w części 4 kwotę brutto: 1 800,72 zł, natomiast oferta z najniższą ceną wynosiła: 2 214,00 zł brutto.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80036,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100072,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80036,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WiMaKS Skwara Sławomir
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681277544
7.3.4) Miejscowość: Opoczno
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80036,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- RDW w Zamościu: Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Zakup i dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowogródku Pomorskim
- Dostawy odkurzaczy.
- Zakup i montaż wyposażenia do Publicznego Żłobka w Borowiu
- Dostawy sprzętu AGD
- Sukcesywne dostawy baterii, małego AGD, krzeseł i innych artykułów gospodarczych
- Dostawa oraz instalacja sprzętu i wyposażenia dla pracowni gastronomicznych (2 części) w ramach projektu "Postaw na zawodowców"
więcej: Chłodziarkozamrażarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.