eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynki"Termomodernizacja budynku gospodarczego wraz z budową wiaty i zagospodarowaniem terenu OSP w Krynkach"



Ogłoszenie z dnia 2023-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja budynku gospodarczego wraz z budową wiaty i zagospodarowaniem terenu OSP w Krynkach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRYNKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Krynki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659378

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Garbarska 16

1.5.2.) Miejscowość: Krynki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-120

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857228550

1.5.8.) Numer faksu: 857228070

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@krynki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krynki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1e4ebe50-15a8-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Termomodernizacja budynku gospodarczego wraz z budową wiaty i zagospodarowaniem terenu OSP w Krynkach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e4ebe50-15a8-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00359561

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020985/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Termomodernizacja budynku gospodarczego wraz z budową wiaty i zagospodarowaniem terenu OSP w Krynkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284035

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 1 zamówienia - „Termomodernizacja budynku gospodarczego”
1.1. Część 1 Zamówienia przewiduje:
1) 1) docieplenie budynku gospodarczego, z wykonaniem elewacji z tynku silikatowo-silikonowego - RAL 1014. (wymiana pokrycia dachu została wykonana w etapie I realizacji projektu ”Przebudowa budynku remizy strażackiej oraz budynku gospodarczego wraz z zagospodarowaniem terenu OSP w Krynkach”)
2) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej budynku gospodarczego,
3) odnowienie wnętrza budynku gospodarczego obejmujące wymianę posadzek,
Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót budowlanych będącymi załącznikami do SWZ.
Załączony do SWZ Przedmiar robót ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją przetargową i jej załącznikami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 123000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Część 2 zamówienia - „Budowa wiaty drewnianej z dwustronną zabudową boków”.
2.1 . Część 2 Zamówienia przewiduje:
1) Budowę wiaty drewnianej – specyfikacja produktu:
- konstrukcja z drewna litego sosnowego, struganego i szlifowanego malowanego w kolorze jasnego brązu:
- przekrój słupów minimum 16 x 16 cm, oczepów min 16 x 16 cm, krokwi 16 x 6 cm
- wysokość słupów 250 cm,
- rozstaw zewnętrzny słupów 690 x 500 cm (powierzchnia zabudowy 34,5 m2),
- wymiary zadaszenia w rzucie 890 x 700 cm,
- dach dwuspadowy, kąt nachylenia 30 stopni, odeskowany deską o grubości 17-19 cm, łączoną metodą pióro-wpust. Pokrycie dachowe jakie będzie zastosowane na przedmiotowej wiacie – blacha trapezowa – kolor brązowy, tożsama z pokryciem budynków usytuowanych na przedmiotowe działce.
- szczyty zabudowane,
- dwustronna zabudowa boków (zabudowa ściany frontowej i bocznej, w formie poziomych lameli)
- Posadowienie wiaty na istniejącej nawierzchni betonowej w kotwach przeznaczonych do stosowania na tego typu powierzchniach, przytwierdzonych za pomocą odpowiednich gwintowanych śrub z zastosowaniem kotwy chemicznej która zapewni wytrzymałość elementu kotwiącego na powstałe obciążenie.
2) wyposażenia wiaty – stoły i ławki- 4 komplety. Jeden komplet stanowi stół o wymiarach minimalnych: 180 x 77 cm wys. 76 cm oraz dwie ławki z oparciem o wymiarach dostosowanych do wymiarów stołu. Zestaw wykonany z elementów drewnianych (dopuszcza się również zastosowanie konstrukcji z elementów metalowych) - desek o grubości min.3,5 cm struganych czterostronnie szlifowanych, mocowanych wzajemnie za pomocą śrub ocynkowanych. Powierzchnia drewna powinna być zabezpieczona impregnatem koloryzującym oraz lakierem. Komplet stanowi stół i dwie ławki. Wzór poglądowy zamieszczono w załącznikach dokumentacji projektowej.
3) Dostawa i montaż napisu przestrzennego 3D „OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W KRYNKACH” grubość liter ok. 50 mm wysokość min. 30 cm, kolor czerwony – połysk – materiał odporny na warunki atmosferyczne i promieniowanie UV
Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót budowlanych będącymi załącznikami do SWZ.
Załączony do SWZ Przedmiar robót ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją przetargową i jej załącznikami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 40200 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 Zamówienia przewiduje:
1) Ułożenie kostki betonowej typu polbruk gr 6 cm na płycie żelbetowej,
2) Utwardzenia ternu od bramy wjazdowej do budynku gospodarczego
z kostki brukowej typu polbruk gr. 8 cm z wykonaniem podbudowy
i ustawieniem obrzeży,
3) Wykonanie opaski z kostki betonowej typu polbruk wokół budynku gospodarczego,
Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót budowlanych będącymi załącznikami do SWZ.
Załączony do SWZ Przedmiar robót ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją przetargową i jej załącznikami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

4.5.5.) Wartość części: 92600 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U Paweł Siliwoniuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661778422

7.3.3) Ulica: Białostocka

7.3.4) Miejscowość: Michałowo

7.3.5) Kod pocztowy: 16-050

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75030 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75030 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75030 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U Paweł Siliwoniuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661778422

7.3.3) Ulica: Białostocka

7.3.4) Miejscowość: Michałowo

7.3.5) Kod pocztowy: 16-050

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75030 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.