eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LuzinoBUDOWA DRÓG NA TERENIE GMINY LUZINO



Ogłoszenie z dnia 2023-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA DRÓG NA TERENIE GMINY LUZINO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUZINO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675340

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ofiar Stutthofu 11

1.5.2.) Miejscowość: Luzino

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-242

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@luzino.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-luzino

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/771851

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA DRÓG NA TERENIE GMINY LUZINO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0a4e036-0441-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00359596

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060652/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa dróg na terenie gminy Luzino

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00248841

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 zamówienia, obejmuje swoim zakresem zaprojektowanie i wybudowanie:
Zadania nr 1 - Rozbudowa ulicy Księdza Machalewskiego na odcinku od ulicy Ofiar Stutthofu do włączenia w istniejącą ulicę o dł. ok. 214 m.
Zakres zadania obejmuje:
a) opracowanie, na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego i specyfikacji technicznej, wielobranżowej dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem wszystkich decyzji zezwalających na budowę,
b) budowę zaprojektowanego zadania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe odnoszące się do, co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, określone zostały w: programie funkcjonalno-użytkowym w pkt. 3, 3.1, 3.2 i 3.3 (str. 5-9), pkt. 4.1. (str. 9 – 11), pkt. 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, 4.7, 4.8, 4.9, 4.10, 4.11, 4.12, 4.13, 4.14, i 4.15 (str. 13-28), pkt. 5 (str. 29-33), rozdział B część informacyjna (str. 34-40), rys. 2.1, 2.2 i 2.3 i rozdział D – opinia geotechniczna z dokumentacją badań podłoża gruntowego, specyfikacji technicznej część nr 1 i część nr 2, stanowiących Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
Zadania nr 2 – Przebudowa i rozbudowa ulicy Strzebielińskiej oraz ulicy Zamkowej na odcinku od działki nr 1436/5 (obręb Luzino) do ul. Lęborskiej (droga wojewódzka nr 468) o dł. ok. 1589 m.
Zakres zadania obejmuje:
a) opracowanie, na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego i specyfikacji technicznej, wielobranżowej dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem wszystkich decyzji zezwalających na budowę,
b) budowę zaprojektowanego zadania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe odnoszące się do, co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, określone zostały w: programie funkcjonalno-użytkowym w pkt. 3, 3.1, 3.2 i 3.3 (str. 5-9), pkt. 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, 4.7, 4.8, 4.9, 4.10, 4.11, 4.12, 4.13, 4.14, i 4.15 (str. 11-28), pkt. 5 (str. 29-33), rozdział B część informacyjna (str. 34-40), rys. 4.1, 4.2, 4.3, 3.4 i 3.5 i rozdział D – opinia geotechniczna z dokumentacją badań podłoża gruntowego oraz specyfikacji technicznej część nr 1 i część nr 2, stanowiących Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 4654300,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 zamówienia, obejmuje swoim zakresem:
Budowa ulicy Strzebielińskiej na odcinku od ul. Modrzewiowej do działki nr 1436/5 (obręb Luzino) o dł. ok. 660 m.
Zakres zadania obejmuje budowę zaprojektowanego układu drogowego. Zamawiający posiada dokumentację projektową wraz z decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe odnoszące się do, co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, określone zostały w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, szczegółowej specyfikacji technicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 3353511,37 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3468380,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4956900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3468380,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KRUSZYWO Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: GRUPA KRUSZYWO Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 841-134-87-95

7.3.3) Ulica: Długa 4B

7.3.4) Miejscowość: Linia

7.3.5) Kod pocztowy: 84-223

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

branża sanitarna, branża elektryczna

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3468380,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.