Ogłoszenie z dnia 2022-09-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00249811/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Karniewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378143
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pułtuska 3
1.5.2.) Miejscowość: Karniewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-425
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@karniewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.karniewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
hhtp://karniewo.biuletyn.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe311c45-01ab-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00359644
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041131/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynkach użyteczności publicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00249811/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIPP.271.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1219512,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej .
Zadanie obejmuje kompleksowe wybudowanie systemu instalacji modułów fotowoltaicznych , wytwarzających energię elektryczną, zainstalowanych na budynkach użyteczności publicznej stanowiących własność Gminy Karniewo: świetlica wiejska w miejscowości Byszewo Wygoda, świetlica wiejska w miejscowości Chełchy Klimki, świetlica wiejska w miejscowości Chełchy Kmiece, świetlica wiejska w miejscowości Czarnostów, Urząd Gminy w miejscowości Karniewo, świetlica wiejska w miejscowości Karniewo, Izba Regionalna Oficyna w Karniewie, Gminny Stadion w Karniewie, Szkoła Podstawowa w Karniewie, Szkoła Podstawowa w Karniewie Hala Sportowa, Gminny Ośrodek Zdrowia w Karniewie, świetlica wiejska w miejscowości Leśniewo, świetlica wiejska w miejscowości Łukowo, świetlica wiejska w miejscowości Malechy, świetlica wiejska w miejscowości Obiecanowo, budynek po byłej szkole w miejscowości Romanowo, świetlica wiejska w miejscowości Słoniawy, świetlica wiejska w miejscowości Szwelice, świetlica wiejska w miejscowości Tłucznice, świetlica wiejska w miejscowości Wólka Łukowska, świetlica wiejska w miejscowości Zakrzewo, świetlica wiejska w miejscowości Zaręby, świetlica wiejska w miejscowości Żabin Karniewski.
W ramach przedmiotu zamówienia w zakresie wykonawstwa , wykonawca wykona prace budowlane obejmujące wskazane adresy inwestycji:
- wybudowanie systemu instalacji modułów fotowoltaicznych o przybliżonej mocy wg załączonego wykazu,
- wykonanie niezbędnych konstrukcji dla instalacji modułów PV,
-wykonanie przejść przez przegrody (strop, dach, ściany) dla kabli elektrycznych i ich zabezpieczenie,
- położenie okablowania do podłączenia paneli PV,
- zamontowanie falowników /inwerterów dla obsługi paneli PV,
- podłączenia falowników /inwerterów modułów PV do systemu elektroenergetycznego inwestora,
- wykonanie systemu wizualizacji i pomiarów wyprodukowanej energii i zaoszczędzonych emisji Co2 z poszczególnych paneli PV umożliwiającego odczyt we wskazanych przez inwestora miejscach + oprogramowanie systemu ( np. . komputer lub panel informacyjny w Urzędzie Gminy oraz na urządzeniach przenośnych – smartfonach).
W ramach przedmiotu zamówienia w zakresie opracowania dokumentacji powykonawczej, wykonawca sporządzi projekty techniczno –budowlane obejmujące : projekt techniczny powykonawczy z uzgodnieniem przez rzeczoznawcę do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych (2 egz. W formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej)
Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony projekcie budowlanym, programie funkcjonalno - użytkowym i przedmiarach robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71314100-3 - Usługi elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1361468,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1361468,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1361468,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekoenergia Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591953988
7.3.3) Ulica: Olszewskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-663
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1361468,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżąca obsługa techniczna nieruchomości Książnicy Pomorskiej im. Stanisława Staszica w Szczecinie
- WYKONANIE USŁUG ELEKTRYCZNYCH W OBIEKTACH UZ II
- Wymiana uszkodzonych elementów komory technicznej fontann na Placu Kościuszki w miejscowości Tomaszów Mazowiecki (2)
- PROJEKTY BUDOWLANE I WYKONAWCZE NA BUDOWĘ : DRÓG, OŚWIETLENIA, UZBROJENIA WOD-KAN., CMENTARZA, DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ, SZKÓŁ, OBIEKTÓW SPORTOWYCH.
więcej: Usługi elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.