Ogłoszenie z dnia 2024-06-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00299648/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Outsorcing druku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Outsorcing druku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91abd1e4-0151-11ef-885b-8267c0608453
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00359728
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00299648
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSW/2024/IT/51
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszej zamówienia jest najem wielofunkcyjnych urządzeń drukujących, wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego oraz świadczeniem obsługi serwisowej w trakcie obowiązywania umowy dla dostarczonych urządzeń, zgodnie z ofertą złożoną przez Wykonawcę w ramach postępowania przetargowego.
2. W celu realizacji przedmiotu zamówienia wskazanego w pkt. 1, Wykonawca jest zobowiązany do:
1) udzielenia na okres równy okresowi najmu licencji na oprogramowanie do zarządzania drukiem dla wszystkich wielofunkcyjnych urządzeń drukujących, obejmującej pola eksploatacji niezbędne do korzystania z tego oprogramowania zgodnie z jego przeznaczeniem, wraz z jego instalacją na wirtualnym klastrze udostępnionym przez Zamawiającego oraz przeszkoleniem pracowników Działu Informatyki Zamawiającego z obsługi zainstalowanego oprogramowania;
2) dostawy, instalacji i konfiguracji wielofunkcyjnych urządzeń drukujących,
3) oddania wielofunkcyjnych urządzeń drukujących w najem,
4) zapewnienia obsługi serwisowej najmowanych wielofunkcyjnych urządzeń drukujących.
3. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4. Przedmiot zamówienia winien zostać zrealizowany w dwóch etapach:
1) Etap I – obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie wskazanym w pkt. 2 ppkt 1 – 2,
2) Etap II – obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie wskazanym w pkt. 2 ppkt 3 i 4.
5. Ilość stron wydruku A4 w trakcie obowiązywania umowy nie przekroczy:
1) 1 100 000 stron biało – czarnych,
2) 800 000 stron kolorowych.
6. Wydruk jednej strony formatu A3 jest równoważny dwóm stronom formatu A4.
7. Zamawiający wymaga, aby wynajmowane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wielofunkcyjne urządzenia drukujące spełniały minimalne wymagania określone w tabeli w pkt. 5 załącznika nr 1 do SWZ.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte zostały w załączniku nr 1 do specyfikacji, natomiast zasady jego realizacji we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji, które dostępne są pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 386220,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386220,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 386220,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COPY FELIX Ludwik Tuszyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9451195720
7.3.3) Ulica: Filipa Eisenberga 7
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-523
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 386220,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych - część 3 bielizna męska ochronna oraz skarpety przemysłowe".
- "Zakup usług doradztwa zawodowego" w ramach projektu FEMP.06.26-IP.01-0298/24 "Aktywne Dziś - Lepsze Jutro".
- "Rozbudowa drogi gminnej 560832K w km od 0+030,20 do km 0+225,80; od 0+225,80 do km 0+534,30 w miejscowości Wieliczka, Gmina Wieliczka" oraz budowa sieci wodociągowej
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami dróg i ulic na terenie miasta i gminy Wieliczka
- "Dostawa środków czystości - część 2 - środki czyszczące".
- "Usługi wykonania przeglądu głównego oraz remontu wentylatorów lutniowych"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług poligraficznych dla NBP w zakresie drukowania offsetowego i obróbki introligatorskiej
- Świadczenie usług realizacji wydruku dokumentów dla potrzeb Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim
- Świadczenie usług poligraficznych dla Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie
- Druk materiałów wraz z dostawą dla Zespołu Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego
- DOSTAWA MATERIAŁÓW PIŚMIENNICZO-BIUROWYCH, URZĄDZEŃ BIUROWYCH, KALENDARZY I TERMINARZY NA 2026 ROK
- "Sukcesywna usługa - wykonania druku z gotowych plików i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Ogrodu Botanicznego"
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.