Ogłoszenie z dnia 2022-09-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00316357/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-23
- 2022/BZP 00418996/01 - Wynik z dnia 2022-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych
w Jaśle przy ul. Żniwnej – Dostawa metalowych kontenerów, pojemników na odpady komunalne i regałów magazynowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jasło
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.jaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.jaslo.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,96653,cbbd365c90546687152e91515322142a.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnychw Jaśle przy ul. Żniwnej – Dostawa metalowych kontenerów, pojemników na odpady komunalne i regałów magazynowych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33bd649f-22ad-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00359780
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028413/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Wyposażenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Jaśle przy ul. Żniwnej – Dostawa metalowych kontenerów, pojemników na odpady komunalne i regałów magazynowych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00316357/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.7021.20.2022.1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część I. Dostawa metalowych kontenerów typu:1) kontener metalowy KP-7 m3, ilość – 4 szt.;
2) kontener metalowy KP-15 m3, ilość – 4 szt.;
3) kontener metalowy KP-35 m3, ilość – 10 szt.;
Szczegółowy opis kontenerów został określony w OPZ stanowiącym załączniku Nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44613800-8 - Pojemniki na tworzywa odpadowe
39141100-3 - Regały
4.5.5.) Wartość części: 299378,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Część II. Dostawa pojemników typu:1) pojemnik 120 l, ilość – 10 szt.;
2) pojemnik 240 l, ilość – 10 szt.;
3) pojemnik 1100 l, ilość – 6 szt.;
4) pojemniki na lampy fluorescencyjne i odpady zawierające rtęć, ilość - 10 szt. (5 szt. 120 cm
i 5 szt. 180 cm),
5) pojemnik o poj. 200-220 l na oleje i tłuszcze jadalne, ilość - 4 szt.;
6) pojemnik typu skrzyniopaleta plastikowa, ilość - 28 szt.
Szczegółowy opis pojemników został określony w OPZ stanowiącym załączniku Nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44613800-8 - Pojemniki na tworzywa odpadowe
39141100-3 - Regały
4.5.5.) Wartość części: 29684,28 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa regałów magazynowych typu;1) regał paletowy, ilość – 6 szt.
Szczegółowy opis regałów został określony w OPZ stanowiącym załącznik Nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44613800-8 - Pojemniki na tworzywa odpadowe
39141100-3 - Regały
4.5.5.) Wartość części: 22445,45 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę: 29 684,28 zł natomiast cena najkorzystniejsze oferty wynosiła: 59 372,10 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Remonty cząstkowe i likwidacja przełomów na drogach powiatowych
- Dostawa implantów ortopedycznych
- USŁUGA UBEZPIECZENIA AUTOBUSÓW ELEKTRYCZNYCH MIASTA JASŁA
- DOSTAWA PIECZYWA
- Dostawa odczynników do laboratorium.
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne wszystkich frakcji dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
- "DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH ORAZ WSADU DO POSIADANYCH DOZOWNIKÓW DLA "CENTRUM MEDYCZNEGO W ŁAŃCUCIE" SP. Z O. O."
- Zakup i montaż wyposażenia do Publicznego Żłobka w Borowiu
- Dostawa i montaż regałów przesuwnych, stałych i przyściennych, zakup i montaż zabudowy pomieszczeń magazynowych, zamówienie i montaż wyposażenia warsztatowego garażu w piwnicy i garażach dla WiMBP
- Sukcesywne dostawy baterii, małego AGD, krzeseł i innych artykułów gospodarczych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.