eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów"Zadanie nr 1 "Budowa ulicy Rzeszowskiej w Staszowie," Zadanie nr 2 "Budowa ulicy Jagiellońskiej w Staszowie"



Ogłoszenie z dnia 2024-06-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zadanie nr 1 „Budowa ulicy Rzeszowskiej w Staszowie,” Zadanie nr 2 „Budowa ulicy Jagiellońskiej w Staszowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STASZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Opatowska 31

1.5.2.) Miejscowość: Staszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 864 83 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@staszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/staszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zadanie nr 1 „Budowa ulicy Rzeszowskiej w Staszowie,” Zadanie nr 2 „Budowa ulicy Jagiellońskiej w Staszowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-496475eb-fc8e-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00359806

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00063073/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Budowa ulicy Jagielońskiej w Staszowie

1.1.11 Budowa ulicy Rzeszowskiej w Staszowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00288623

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.15.6.2024.II

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 911951,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie nr 1 budowa drogi gminnej ul. Rzeszowskiej o długości ok 100 mb w Staszowie obejmująca:
a) wykonanie robót ziemnych, wycinkę drzew oraz krzewów,
b) budowę ulicy o szerokości 6 m oraz jednostronnego chodnika z kostki brukowej betonowej o szerokości 2,00 m na 100 mb długości,
c) wykonanie zjazdów z kostki brukowej na posesje,
d) wykonanie i umieszczenie tablicy informacyjnej o źródłach finansowania zadania, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi obowiązków informacyjnych przy zadaniach inwestycyjnych dofinansowanych ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg (dostępnymi na stronie internetowej Ministerstwa: www.gov.pl),
e) obsługę geodezyjną oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej i operatu kolaudacyjnego (w skład której wchodzą m.in. kosztorys powykonawczy, protokoły, świadectwa dopuszczenia, atesty, deklaracje, informacje o udzielonej gwarancji, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza),
f) pokrycie całości kosztów inwestycji łącznie z wykonaniem tymczasowego oznakowania,
Zamówienie jest objęte dofinansowaniem ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
2. Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono również
w projekcie umowy, odrębnym dla danego zadania, stanowiącym załącznik nr 11 SWZ.
3. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia.
Uwaga:
Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt 21 SWZ.
4. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
5. Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Uwaga:
Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem.
Szczegółowe informacje określa SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 440188,13 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie nr 2 budowa drogi gminnej ul. Jagiellońskiej o długości ok 100 mb w Staszowie obejmująca:
a) wykonanie robót ziemnych, wycinkę drzew oraz krzewów,
b) budowę ulicy o szerokości 6 m oraz jednostronnego chodnika z kostki brukowej betonowej o szerokości 2,00 m na 100 mb długości,
c) wykonanie zjazdów z kostki brukowej na posesje,
d) wykonanie i umieszczenie tablicy informacyjnej o źródłach finansowania zadania, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi obowiązków informacyjnych przy zadaniach inwestycyjnych dofinansowanych ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg (dostępnymi na stronie internetowej Ministerstwa: www.gov.pl),
e) obsługę geodezyjną oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej i operatu kolaudacyjnego (w skład której wchodzą m.in. kosztorys powykonawczy, protokoły, świadectwa dopuszczenia, atesty, deklaracje, informacje o udzielonej gwarancji, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza),
f) pokrycie całości kosztów inwestycji łącznie z wykonaniem tymczasowego oznakowania,
oraz inne konieczne roboty gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia.
Zamówienie jest objęte dofinansowaniem ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
2. Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono również
w projekcie umowy, odrębnym dla danego zadania, stanowiącym załącznik nr 11 SWZ.
3. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia.
Uwaga:
Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt 21 SWZ.
4. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
5. Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Uwaga:
Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem.
Szczegółowe informacje określa SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 471763,41 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do przedmiotowego postępowania na Zadanie nr 1 złożono następujące oferty:
1. (oferta nr 1) Zbigniew Dziuba Usługi Remontowo-Budowlane, Koniemłoty, ul. Szkolna 31,
28-200 Staszów - cena ogółem brutto: 598 264,23 zł, okres gwarancji i rękojmi: 60 miesięcy,
2. (oferta nr 2) PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE MEABUD MICHAŁ JAMROŻY, Góra 15A,
28-142 Tuczępy - cena ogółem brutto: 688 968,20 zł, okres gwarancji i rękojmi: 60 miesięcy,
3. (oferta nr 3) DTKS BUDOWNICTWO Sp. z o.o., ul. Drogowców 2, 28-200 Staszów - cena ogółem brutto: 776 365,09 zł, okres gwarancji i rękojmi: 60 miesięcy,
4. (oferta nr 4) Konsorcjum firm: Lider: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-INŻYNIERYJNE „ADMA” Sp. z o.o., ul. Tadeusza Kościuszki 64, 28-200 Staszów, Partner: Marian Adamczyk ”ADMA” Zakład Remontowo-Budowlany, ul. Tadeusza Kościuszki 64, 28-200 Staszów - cena ogółem brutto: 574 000,00 zł, okres gwarancji i rękojmi: 60 miesięcy,
5. (oferta nr 5) Krzysztof Dychała Firma Usługowo-Budowlana „KDBUD”, ul. Młyńska 12, 26-035 Raków - cena ogółem brutto: 715 238,00 zł, okres gwarancji i rękojmi: 60 miesięcy,
6. (oferta nr 6) ATB PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-INŻYNIERYJNE Sp. z o.o., ul. Tadeusza Kościuszki 68, 28-200 Staszów - cena ogółem brutto: 684 067,66 zł, okres gwarancji i rękojmi: 60 miesięcy,
7. (oferta nr 7) STAR BUDOWA INWESTYCJE Sp. z o.o., Tychów Stary 75, 27-220 Mirzec - cena ogółem brutto: 885 535,61 zł, okres gwarancji i rękojmi: 60 miesięcy.
Oferta z najniższą ceną, tj. 574 000,00 zł brutto, przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w zakresie Zadania nr 1, tj. kwotę brutto 259 998,00 zł.
Zamawiający nie mógł zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty dla Zadania nr 1.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 574000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 885535,61 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 684000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1121826,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 684000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Konsorcjum firm: Lider: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-INŻYNIERYJNE „ADMA” Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Partner: Marian Adamczyk ”ADMA” Zakład Remontowo-Budowlany

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260764463

7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki 64

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 684000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 119 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.