eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaWykonanie przeglądów wentylacji mechanicznej i klimatyzacji



Ogłoszenie z dnia 2024-06-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie przeglądów wentylacji mechanicznej i klimatyzacji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH W GDYNI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360995521

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Hugo Kołłątaja 1

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-332

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zbilk.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.gdynia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie przeglądów wentylacji mechanicznej i klimatyzacji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53d2c617-0dd2-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00359833

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050608/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wykonanie przeglądów wentylacji mechanicznej i klimatyzacji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00316447

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZBILK.IOZP.MK.241.P.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dla części I zamówienie obejmuje wykonanie przeglądów systemu wentylacyjno-klimatyzacyjnego w budynkach użytkowych przy ul. Widnej 2A oraz przy ul. Widnej 2B w Gdyni. Zakres wykonanej usługi będzie dotyczył wykonania kompleksowo dwóch przeglądów półrocznych (letniego i zimowego) oraz jednego przeglądu rocznego systemu wentylacyjno-klimatyzacyjnego wraz z konserwacją (m.in. czyszczeniem, dezynfekcją, wymianą filtrów), kontrolą szczelności oraz wykonanie przeglądu serwisowego central wentylacyjnych;
Ponadto w zakresie z każdej części zamówienia wchodzą:
- oznaczenie urządzeń klimatyzacyjnych podlegających ustawie z dn. 15.05.2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz.U. 2020 r. poz. 2065);
- inwentaryzacja systemu wentylacyjno-klimatyzacyjnego;
- przegląd zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 1 lit. c ustawy Prawo Budowlane oraz ustawą o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych;
- pomoc przy założeniu dla urządzeń klimatyzacyjnych kart obsługi technicznej i napraw w systemie CRO (obejmująca w szczególności udzielenie informacji potrzebnych do założenia kart).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji

42500000-1 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne

50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.5.5.) Wartość części: 196800 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dla części II zamówienie obejmuje wykonanie przeglądów systemu wentylacyjno-klimatyzacyjnego w budynku użytkowym przy ul. Śmidowicza 49 w Gdyni. Zakres wykonanej usługi będzie dotyczył wykonania kompleksowo dwóch przeglądów półrocznych (letniego i zimowego) oraz jednego przeglądu rocznego systemu wentylacyjno-klimatyzacyjnego wraz z konserwacją (m.in. czyszczeniem, dezynfekcją, wymianą filtrów), kontrolą szczelności oraz wykonanie przeglądu serwisowego central wentylacyjnych.
Ponadto w zakresie z każdej części zamówienia wchodzą:
- oznaczenie urządzeń klimatyzacyjnych podlegających ustawie z dn. 15.05.2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz.U. 2020 r. poz. 2065);
- inwentaryzacja systemu wentylacyjno-klimatyzacyjnego;
- przegląd zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 1 lit. c ustawy Prawo Budowlane oraz ustawą o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych;
- pomoc przy założeniu dla urządzeń klimatyzacyjnych kart obsługi technicznej i napraw w systemie CRO (obejmująca w szczególności udzielenie informacji potrzebnych do założenia kart).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji

42500000-1 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne

50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.5.5.) Wartość części: 98400 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dla części III zamówienie obejmuje wykonanie przeglądów systemu wentylacyjno-klimatyzacyjnego w budynku użytkowym przy ul. Opata Hackiego 33 w Gdyni. Zakres wykonanej usługi będzie dotyczył wykonania kompleksowo jednego przeglądu półrocznego „zimowego” oraz jednego przeglądu rocznego systemu wentylacyjno-klimatyzacyjnego wraz z konserwacją (m.in. czyszczeniem, dezynfekcją, wymianą filtrów), kontrolą szczelności oraz wykonanie przeglądu serwisowego central wentylacyjnych;
Ponadto w zakresie z każdej części zamówienia wchodzą:
- oznaczenie urządzeń klimatyzacyjnych podlegających ustawie z dn. 15.05.2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz.U. 2020 r. poz. 2065);
- inwentaryzacja systemu wentylacyjno-klimatyzacyjnego;
- przegląd zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 1 lit. c ustawy Prawo Budowlane oraz ustawą o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych;
- pomoc przy założeniu dla urządzeń klimatyzacyjnych kart obsługi technicznej i napraw w systemie CRO (obejmująca w szczególności udzielenie informacji potrzebnych do założenia kart).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji

42500000-1 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne

50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.5.5.) Wartość części: 49200 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w specyfikacji warunków zamówienia nieprecyzyjnie opisał przedmiot zamówienia. Niedoprecyzowana została ilość i rodzaj urządzeń wentylacji mechanicznej znajdujących się w budynkach na ul. Widnej 2a i 2 b oraz urządzeń wentylacji mechanicznej i klimatyzacji znajdujących się w budynkach na ul. Śmidowicza 49 i Op. Hackiego 33. Ponadto niedokładnie opisano czynności konserwacyjne urządzeń klimatyzacyjnych które wykonawca powinien wykonać w ramach zamówienia.
W związku z powyższym opis przedmiotu zamówienia mógł wprowadzić potencjalnych wykonawców w błąd co do prawidłowego sposobu obliczenia ceny oferty.
Uwzględniając zaistniały stan faktyczny należy stwierdzić, że: − postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą zidentyfikowaną na etapie badania i oceny ofert (po terminie składania ofert), tj. obciążającą postępowanie w sposób nieodwracalny ze względu na dokonanie przez Zamawiającego czynności z naruszeniem przepisu ustawy, tzn. opisanie przedmiotu zamówienia w sposób, który nie odpowiada wymaganiom przepisu art. 99 ust. 1 ustawy Pzp,

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9225 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9225 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w specyfikacji warunków zamówienia nieprecyzyjnie opisał przedmiot zamówienia. Niedoprecyzowana została ilość i rodzaj urządzeń wentylacji mechanicznej znajdujących się w budynkach na ul. Widnej 2a i 2 b oraz urządzeń wentylacji mechanicznej i klimatyzacji znajdujących się w budynkach na ul. Śmidowicza 49 i Op. Hackiego 33. Ponadto niedokładnie opisano czynności konserwacyjne urządzeń klimatyzacyjnych które wykonawca powinien wykonać w ramach zamówienia.
W związku z powyższym opis przedmiotu zamówienia mógł wprowadzić potencjalnych wykonawców w błąd co do prawidłowego sposobu obliczenia ceny oferty.
Uwzględniając zaistniały stan faktyczny należy stwierdzić, że: − postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą zidentyfikowaną na etapie badania i oceny ofert (po terminie składania ofert), tj. obciążającą postępowanie w sposób nieodwracalny ze względu na dokonanie przez Zamawiającego czynności z naruszeniem przepisu ustawy, tzn. opisanie przedmiotu zamówienia w sposób, który nie odpowiada wymaganiom przepisu art. 99 ust. 1 ustawy Pzp,

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58425 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58425 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w specyfikacji warunków zamówienia nieprecyzyjnie opisał przedmiot zamówienia. Niedoprecyzowana została ilość i rodzaj urządzeń wentylacji mechanicznej znajdujących się w budynkach na ul. Widnej 2a i 2 b oraz urządzeń wentylacji mechanicznej i klimatyzacji znajdujących się w budynkach na ul. Śmidowicza 49 i Op. Hackiego 33. Ponadto niedokładnie opisano czynności konserwacyjne urządzeń klimatyzacyjnych które wykonawca powinien wykonać w ramach zamówienia.
W związku z powyższym opis przedmiotu zamówienia mógł wprowadzić potencjalnych wykonawców w błąd co do prawidłowego sposobu obliczenia ceny oferty.
Uwzględniając zaistniały stan faktyczny należy stwierdzić, że: − postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą zidentyfikowaną na etapie badania i oceny ofert (po terminie składania ofert), tj. obciążającą postępowanie w sposób nieodwracalny ze względu na dokonanie przez Zamawiającego czynności z naruszeniem przepisu ustawy, tzn. opisanie przedmiotu zamówienia w sposób, który nie odpowiada wymaganiom przepisu art. 99 ust. 1 ustawy Pzp,

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12300 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12300 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.