Ogłoszenie z dnia 2024-06-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00316447/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie przeglądów wentylacji mechanicznej i klimatyzacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH W GDYNI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360995521
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Hugo Kołłątaja 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-332
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zbilk.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.gdynia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie przeglądów wentylacji mechanicznej i klimatyzacji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53d2c617-0dd2-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00359833
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050608/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wykonanie przeglądów wentylacji mechanicznej i klimatyzacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00316447
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZBILK.IOZP.MK.241.P.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dla części I zamówienie obejmuje wykonanie przeglądów systemu wentylacyjno-klimatyzacyjnego w budynkach użytkowych przy ul. Widnej 2A oraz przy ul. Widnej 2B w Gdyni. Zakres wykonanej usługi będzie dotyczył wykonania kompleksowo dwóch przeglądów półrocznych (letniego i zimowego) oraz jednego przeglądu rocznego systemu wentylacyjno-klimatyzacyjnego wraz z konserwacją (m.in. czyszczeniem, dezynfekcją, wymianą filtrów), kontrolą szczelności oraz wykonanie przeglądu serwisowego central wentylacyjnych;Ponadto w zakresie z każdej części zamówienia wchodzą:
- oznaczenie urządzeń klimatyzacyjnych podlegających ustawie z dn. 15.05.2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz.U. 2020 r. poz. 2065);
- inwentaryzacja systemu wentylacyjno-klimatyzacyjnego;
- przegląd zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 1 lit. c ustawy Prawo Budowlane oraz ustawą o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych;
- pomoc przy założeniu dla urządzeń klimatyzacyjnych kart obsługi technicznej i napraw w systemie CRO (obejmująca w szczególności udzielenie informacji potrzebnych do założenia kart).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji
42500000-1 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne
50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.5.5.) Wartość części: 196800 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dla części II zamówienie obejmuje wykonanie przeglądów systemu wentylacyjno-klimatyzacyjnego w budynku użytkowym przy ul. Śmidowicza 49 w Gdyni. Zakres wykonanej usługi będzie dotyczył wykonania kompleksowo dwóch przeglądów półrocznych (letniego i zimowego) oraz jednego przeglądu rocznego systemu wentylacyjno-klimatyzacyjnego wraz z konserwacją (m.in. czyszczeniem, dezynfekcją, wymianą filtrów), kontrolą szczelności oraz wykonanie przeglądu serwisowego central wentylacyjnych.Ponadto w zakresie z każdej części zamówienia wchodzą:
- oznaczenie urządzeń klimatyzacyjnych podlegających ustawie z dn. 15.05.2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz.U. 2020 r. poz. 2065);
- inwentaryzacja systemu wentylacyjno-klimatyzacyjnego;
- przegląd zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 1 lit. c ustawy Prawo Budowlane oraz ustawą o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych;
- pomoc przy założeniu dla urządzeń klimatyzacyjnych kart obsługi technicznej i napraw w systemie CRO (obejmująca w szczególności udzielenie informacji potrzebnych do założenia kart).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji
42500000-1 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne
50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.5.5.) Wartość części: 98400 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dla części III zamówienie obejmuje wykonanie przeglądów systemu wentylacyjno-klimatyzacyjnego w budynku użytkowym przy ul. Opata Hackiego 33 w Gdyni. Zakres wykonanej usługi będzie dotyczył wykonania kompleksowo jednego przeglądu półrocznego „zimowego” oraz jednego przeglądu rocznego systemu wentylacyjno-klimatyzacyjnego wraz z konserwacją (m.in. czyszczeniem, dezynfekcją, wymianą filtrów), kontrolą szczelności oraz wykonanie przeglądu serwisowego central wentylacyjnych;Ponadto w zakresie z każdej części zamówienia wchodzą:
- oznaczenie urządzeń klimatyzacyjnych podlegających ustawie z dn. 15.05.2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz.U. 2020 r. poz. 2065);
- inwentaryzacja systemu wentylacyjno-klimatyzacyjnego;
- przegląd zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 1 lit. c ustawy Prawo Budowlane oraz ustawą o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych;
- pomoc przy założeniu dla urządzeń klimatyzacyjnych kart obsługi technicznej i napraw w systemie CRO (obejmująca w szczególności udzielenie informacji potrzebnych do założenia kart).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji
42500000-1 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne
50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.5.5.) Wartość części: 49200 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w specyfikacji warunków zamówienia nieprecyzyjnie opisał przedmiot zamówienia. Niedoprecyzowana została ilość i rodzaj urządzeń wentylacji mechanicznej znajdujących się w budynkach na ul. Widnej 2a i 2 b oraz urządzeń wentylacji mechanicznej i klimatyzacji znajdujących się w budynkach na ul. Śmidowicza 49 i Op. Hackiego 33. Ponadto niedokładnie opisano czynności konserwacyjne urządzeń klimatyzacyjnych które wykonawca powinien wykonać w ramach zamówienia.
W związku z powyższym opis przedmiotu zamówienia mógł wprowadzić potencjalnych wykonawców w błąd co do prawidłowego sposobu obliczenia ceny oferty.
Uwzględniając zaistniały stan faktyczny należy stwierdzić, że: − postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą zidentyfikowaną na etapie badania i oceny ofert (po terminie składania ofert), tj. obciążającą postępowanie w sposób nieodwracalny ze względu na dokonanie przez Zamawiającego czynności z naruszeniem przepisu ustawy, tzn. opisanie przedmiotu zamówienia w sposób, który nie odpowiada wymaganiom przepisu art. 99 ust. 1 ustawy Pzp,
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9225 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9225 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w specyfikacji warunków zamówienia nieprecyzyjnie opisał przedmiot zamówienia. Niedoprecyzowana została ilość i rodzaj urządzeń wentylacji mechanicznej znajdujących się w budynkach na ul. Widnej 2a i 2 b oraz urządzeń wentylacji mechanicznej i klimatyzacji znajdujących się w budynkach na ul. Śmidowicza 49 i Op. Hackiego 33. Ponadto niedokładnie opisano czynności konserwacyjne urządzeń klimatyzacyjnych które wykonawca powinien wykonać w ramach zamówienia.
W związku z powyższym opis przedmiotu zamówienia mógł wprowadzić potencjalnych wykonawców w błąd co do prawidłowego sposobu obliczenia ceny oferty.
Uwzględniając zaistniały stan faktyczny należy stwierdzić, że: − postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą zidentyfikowaną na etapie badania i oceny ofert (po terminie składania ofert), tj. obciążającą postępowanie w sposób nieodwracalny ze względu na dokonanie przez Zamawiającego czynności z naruszeniem przepisu ustawy, tzn. opisanie przedmiotu zamówienia w sposób, który nie odpowiada wymaganiom przepisu art. 99 ust. 1 ustawy Pzp,
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58425 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58425 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w specyfikacji warunków zamówienia nieprecyzyjnie opisał przedmiot zamówienia. Niedoprecyzowana została ilość i rodzaj urządzeń wentylacji mechanicznej znajdujących się w budynkach na ul. Widnej 2a i 2 b oraz urządzeń wentylacji mechanicznej i klimatyzacji znajdujących się w budynkach na ul. Śmidowicza 49 i Op. Hackiego 33. Ponadto niedokładnie opisano czynności konserwacyjne urządzeń klimatyzacyjnych które wykonawca powinien wykonać w ramach zamówienia.
W związku z powyższym opis przedmiotu zamówienia mógł wprowadzić potencjalnych wykonawców w błąd co do prawidłowego sposobu obliczenia ceny oferty.
Uwzględniając zaistniały stan faktyczny należy stwierdzić, że: − postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą zidentyfikowaną na etapie badania i oceny ofert (po terminie składania ofert), tj. obciążającą postępowanie w sposób nieodwracalny ze względu na dokonanie przez Zamawiającego czynności z naruszeniem przepisu ustawy, tzn. opisanie przedmiotu zamówienia w sposób, który nie odpowiada wymaganiom przepisu art. 99 ust. 1 ustawy Pzp,
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12300 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12300 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Iluminacje świąteczne na trzech rondach dzielnicy Chwarzno - Wiczlino.
- Ochrona fizyczna ZMHT oraz ochrona fizyczna i techniczna budynków administrowanych przez ZBiLK w Gdyni.
- Dostawa sprzętu/artykułów sportowego/ych dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu
- SUKCESYWNE DOSTAWY JAJ
- Wykonanie usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego w 2025 r.
- Wykonanie dokumentacji projektowej "Przebudowy pomieszczeń WZNJ znajdujących się na poziomie 400 budynku B przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni",
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana klimatyzatora Bud 1 - sala konferencyjna oraz agregatu chłodniczego centrali wentylacyjnej na budynku Biblioteki, obsługującego Aulę im. Stasiaka.
- Przegląd urządzeń instalacji: wentylacyjnej, ciepłowniczej, chłodniczej, wodociągowej i kanalizacyjnej zamontowanych w budynkach UMWW przy al. Niepodległości 34 i ul. Kościuszki 95 w P-niu w 2025 r.
- Serwisowanie, prace naprawcze i konserwacyjne dźwigów z usługą pogotowia technicznego i dokonaniem przeglądów technicznych, w podziale na 3 części.
- Usługa bieżących napraw i konserwacji w zasobach mieszkaniowych i użytkowych stanowiących własność gminy Knurów, zarządzanych przez Miejski Zespół Gospodarki Lokalowej i Administracji w Knurowie
- Usługa przeglądów konserwacyjnych i naprawa sprzętu gastronomiczno-chłodniczego z podziałem na 2 zadania.
- Przeglądy roczne stanu technicznego obiektów budowlanych znajdujących się w administrowaniu 13. Wojskowego Oddział Gospodarczego - 108/2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.