Ogłoszenie z dnia 2022-09-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00302163/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-11
- 2022/BZP 00308250/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Doposażenie hali sportowej przy Zespole Licealno-Sportowym w Aleksandrowie Łódzkim” w ramach programu „Infrastruktura sportowa Plus” na 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zgierski
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zgierzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057661
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sadowa 6a
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 42 2888153, 42 2888154, 42 2888156;
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_wojcik@powiat.zgierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Doposażenie hali sportowej przy Zespole Licealno-Sportowym w Aleksandrowie Łódzkim” w ramach programu „Infrastruktura sportowa Plus” na 2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a133fd42-17bd-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00359844
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041150/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Doposażenie Hali Sportowej przy Zespole Licealno- Sportowym w Aleksandrowie Łódzkim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302163/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.16.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 167022,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 - Wyposażenie hali- zakup i dostawa/montaż sprzętu sportowego: bieżni treningowej mechanicznej, bieżni treningowej elektrycznej i bramy treningowej – szczegółowy opis zawiera załącznik nr 5 do SWZ.Cel zdrowotny: sprzęty służące do wzmacniania mięśni klatki piersiowej, ramion, barków, nóg oraz pleców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
37441100-2 - Bieżnie mechaniczne
37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
37441900-0 - Urządzenia do treningu urozmaiconego
4.5.5.) Wartość części: 49330,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 – Wyposażenie hali- zakup i dostawa/ montaż sprzętu (w zestawie) do badania cech motorycznych jak np.: wytrzymałość, szybkość, widzenie obwodowe, czas reakcji, koordynacja itp.- fotokomórki – szczegółowy opis zawiera załącznik nr 5 do SWZ.Cel funkcjonalny: umożliwia przeprowadzenie testów wytrzymałości szybkościowej, widzenia obwodowego, zmiany kierunku biegu, czasu reakcji, koordynacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 9600,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 - Wyposażenie hali- zakup i dostawa/ montaż platformy dynamograficznej/ dynanometrycznej – szczegółowy opis zawiera załącznik nr 5 do SWZ.Cel funkcjonalny: umożliwia ocenę kontroli nerwowo-mięśniowej, poprawę stabilności postawy statycznej i na powierzchniach niestabilnych, a także umożliwia określenie takich wartości jak: poziom siły, czas jej trwania i prędkość ruchu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
37441900-0 - Urządzenia do treningu urozmaiconego
4.5.5.) Wartość części: 34155,02 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4 – Wyposażenie hali- zakup i dostawa/ montaż sprzętu sportowego: platformy treningowej służącej do wykonywania treningu funkcjonalnego – szczegółowy opis zawiera załącznik nr 5 do SWZ.Cel funkcjonalny: umożliwia zintensyfikowanie treningu, podniesienie jego efektywności i przygotowanie do gry na najwyższym poziomie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
37441900-0 - Urządzenia do treningu urozmaiconego
4.5.5.) Wartość części: 19910,57 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5 – Wyposażenie hali- zakup i dostawa/ montaż sprzętu sportowego: trenażera do koszykówki – szczegółowy opis zawiera załącznik nr 5 do SWZ.Cel funkcjonalny: urządzenie umożliwia tworzenie niestandardowych, indywidualnych programów treningowych. Personalizacja programów polega na ustawieniu odpowiedniej dla zawodnika pozycji oraz dystansu strzelania. Funkcjonalność symulatora zapewnia doskonalenie techniki rzutu, a piłki wpadają bezpośrednio z kosza do siatki i wracają do trenującego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
37441900-0 - Urządzenia do treningu urozmaiconego
4.5.5.) Wartość części: 44525,47 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 6 – Wyposażenie hali- zakup i dostawa/ montaż sprzętu sportowego: zestawu do rywalizacji sportowej: ergometry sportowe- 2x rower powietrzny – szczegółowy opis zawiera załącznik nr 5 do SWZ.Cel zdrowotny: angażuje do pracy wszystkie mięśnie.
Cel funkcjonalny: umożliwia organizację „wyścigów” w czasie rzeczywistym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
37441900-0 - Urządzenia do treningu urozmaiconego
34430000-0 - Rowery
4.5.5.) Wartość części: 9500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że w ramach w/w zadania nr 1 złożono jedną ofertę, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy. W związku z powyższym unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 2 Ustawy, w ramach zadania nr 1, ponieważ wszystkie złożone (…) oferty podlegały odrzuceniu.
Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 262 Ustawy, niezwłocznie zawiadomi Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w tym postępowaniu, o wszczęciu kolejnego postępowania obejmującego ten sam przedmiot zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47078,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47078,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11808,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11808,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11808,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDKONSULTING BIS MARTA WYLEGALSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7792377125
7.3.3) Ulica: Jana Ludygi-Laskowskiego 23
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-407
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11808,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że w ramach w/w zadania nr 3 złożono jedną ofertę, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy. W związku z powyższym unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 2 Ustawy, w ramach zadania nr 3, ponieważ wszystkie złożone (…) oferty podlegały odrzuceniu.
Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 262 Ustawy, niezwłocznie zawiadomi Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w tym postępowaniu, o wszczęciu kolejnego postępowania obejmującego ten sam przedmiot zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16860,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16860,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że w ramach w/w zadania nr 4 złożono jedną ofertę, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy. W związku z powyższym unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 2 Ustawy, w ramach zadania nr 4, ponieważ wszystkie złożone (…) oferty podlegały odrzuceniu.
Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 262 Ustawy, niezwłocznie zawiadomi Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w tym postępowaniu, o wszczęciu kolejnego postępowania obejmującego ten sam przedmiot zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19990,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19990,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że w ramach w/w zadania nr 5 złożono jedną ofertę, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy. W związku z powyższym unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 2 Ustawy, w ramach zadania nr 5, ponieważ wszystkie złożone (…) oferty podlegały odrzuceniu.
Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 262 Ustawy, niezwłocznie zawiadomi Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w tym postępowaniu, o wszczęciu kolejnego postępowania obejmującego ten sam przedmiot zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45264,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45264,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że w ramach zadania nr 6 pn.: Wyposażenie hali- zakup i dostawa/ montaż sprzętu sportowego: zestawu do rywalizacji sportowej: ergometry sportowe- 2x rower powietrzny nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 1 Ustawy unieważnia postępowanie w ramach zadania, o którym mowa powyżej, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) termin rozpoczęcia: od dnia podpisania umowy;
2) termin dostawy - od 10 do 15 dni roboczych liczonych od daty podpisania umowy;
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Zgierz, prognozy oddziaływania na środowisko oraz opracowania ekofizjograficznego gminy Zgierz.
- ROBOTY BUDOWLANE - WYBURZENIE I SKRUSZENIE OK. 510M3 DROGI KOŁOWANIA NA LOTNISKU NOWY GLINNIK
- "Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy, przebudowy i remontu przychodni specjalistycznej wraz z zagospodarowaniem terenu WSS w Zgierzu"
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Białej poprzez budowę sali gimnastycznej z zapleczem sportowym i dydaktycznym wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i drogową - pełnienie funkcji inspektora nadzoru
- REMONT BUDYNKU W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W KUTNIE, REMONTY DWÓCH PRZEJAZDÓW KOLEJOWO - DROGOWYCH W NOWYM GLINNIKU
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie i wdrożenie systemu rowerowego w mieście Marki, wraz z instalacją oraz usługą kompleksowej eksploatacji, konserwacji i zarządzania systemem.
- Doposażenie placu zabaw przy Samorządowym Żłobku "Brzozowy gaik" w Jajkowie
- Postępowanie na dostawę testów diagnostycznych - część 2
- Dostawa odzieży sportowej i sprzętu sportowego wraz z wykonaniem nadruków w technologii trwałej, w tym sublimacji, na potrzeby Miejskiego Klubu Sportowego AVIA Świdnik Spółka z o.o. (II)
- Odbudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Komisji Edukacji Narodowej w Bardzie z Filią w Przyłęku, przy ul. Polnej 1 wraz z infrastrukturą towarzyszącą - dostawa i montaż wyposażenia.
- Modernizacja kompleksu sportowego ORLIK wraz z budową bieżni
więcej: Zestawy diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.