Ogłoszenie z dnia 2022-09-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00255428/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-14
- 2022/BZP 00276531/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Przedszkola Gminnego w Lelowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LELÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398089
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szczekocińska 18
1.5.2.) Miejscowość: Lelów
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-235
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 3550121
1.5.8.) Numer faksu: 34 3550049
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.milek@lelow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lelow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Przedszkola Gminnego w Lelowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d535d1bd-0359-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00360020
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027971/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa przedszkola Gminnego w Lelowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00255428/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIR.271.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6026817,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie pn. „Zaprojektowanie i budowa przedszkola gminnego w Lelowie wraz z zagospodarowaniem terenu oraz zaprojektowaniem niezbędnej infrastruktury technicznej oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy zaprojektowanych obiektów” obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z wykonaniem robót budowlanych w pełnym zakresie oraz jeśli dotyczy, uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń.
Zakres zamówienia:
• uzyskanie wszelkich niezbędnych do zaprojektowania robót budowlanych dokumentów oraz informacji,
• opracowanie kompletnego Projektu Budowlanego (w skład którego wchodzi Projekt Techniczny o szczegółowości na poziomie Projektu Wykonawczego) w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej (zawierający PZT w pliku dwg lub dxf),
• opracowanie Informacji Dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej edytowalnej,
• opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej edytowalnej,
• opracowanie Przedmiaru Robót w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej edytowalnej,
• opracowanie Kosztorys Inwestorskiego w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej edytowalnej, umożliwiającej otwarcie pliku w programach takich jak: Norma, Zuzia.
• uzyskanie niezbędnych decyzji, zezwoleń, opinii oraz badań w zakresie architektonicznym, konstrukcyjnym, instalacyjnym, geologicznym i wszelkich innych niezbędnych do wykonania zamierzenia inwestycyjnego, jeśli są wymagane
• uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień jeśli są wymagane przepisami prawa
• uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień z Inwestorem
• opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z aktualnym rozporządzeniem
• opracowanie kosztorysu i przedmiaru inwestorskiego
• realizację kompletnych robót budowlano-montażowych
• pełnienie nadzoru autorskiego
Dokumentacja projektowa powinna spełniać następujące warunki:
• powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Na jej podstawie realizowany będzie pełny zakres robót budowlanych niezbędnych dla użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem.
• dokumentacja musi w swojej treści określać przedmiot zamówienia, w tym w szczególności technologię robót, materiały i urządzenia, a także parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, urządzeń i wyposażenia.
• opisywać przedmiot zamówienia za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, oraz oświadczenia o wzajemnym skoordynowaniu technicznym opracowań projektowych powinny być wykonane przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności, zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy.
W ramach niniejszego zadania należy uwzględnić budowę budynku Przedszkola Gminnego dla min 4 oddziałów przedszkolnych i jednego oddziału integracyjnego oraz pomieszczeń dla personelu z wydzielonymi między innymi następującymi pomieszczeniami:
PARTER:
0.1 WIATROŁAP 7,00 m2
0.2 KORYTARZ 182,20 m2
0.3 SZATNIA 52,30 m2
0.4 TOALETA DLA NIEPEŁNOSPRAWNEGO 4,55 m2
0.5 SALA 1 PRZEDSZKOLE 25 DZIECI 67,60 m2
0.6 ŁAZIENKA DO SALI 1 12,10 m2
0.7 MAGAZYNEK DO SALI 1 4,50 m2
0.8 SALA 2 PRZEDSZKOLE 25 DZIECI 67,60 m2
0.9 ŁAZIENKA DO SALI 2 12,10 m2
0.10 MAGAZYNEK DO SALI 2 4,50 m2
0.11 SALA 3 PRZEDSZKOLE 25 DZIECI 67,60 m2
0.12 ŁAZIENKA DO SALI 3 12,10 m2
0.13 MAGAZYNEK DO SALI 3 4,50 m2
0.14 SALA 4 PRZEDSZKOLE 25 DZIECI 67,60 m2
0.15 ŁAZIENKA DO SALI 4 12,10 m2
0.16 MAGAZYNEK DO SALI 4 4,50 m2
0.17 ODDZIAŁ INTEGRACYJY 71,40 m2
0.18 SZATNIA ODDZIAŁU INTEGRACYJNEGO 17,40 m2
0.19 ŁAZIENKA 9,60 m2
0.20 JADALNIA 82,50 m2
0.21 ZMYWALNIA 5,20 m2
0.22 KUCHNIA 15,60 m2
0.23A SALA SENSORYCZNA 26,80 m2
0.23B GABINET LOGOPEDY 20,00 m2
0.24 SALA DO WYSTĘPÓW/GIMNASTYCZNA 108,00 m2
0.25 SEKRETARIAT 14,00 m2
0.26 POKÓJ DYREKTORA 10,30 m2
0.27 POM. SOCJALNE 10,30 m2
0.28 SZATNIA 10,30 m2
0.29 ŁAZIENKA 8,30 m2
0.30 ŁAZIENKA DLA DZIECI 8,25 m2
0.31 POM. GOSPODARCZO-MAGAZYNOWE 19,85 m2
0.32 POM. GOSPODARCZE 7,45 m2
0.33 MAGAZYNEK 10,66 m2
RAZEM 1039,00 m2
Zakres zamówienia w ramach zagospodarowania terenu:
• budowę ciągów pieszych oraz drogowych, w tym drogę manewrową, pożarową, dojazdy, wjazdy, parkingi z wydzielonymi miejscami postojowymi (ok. 12) w tym również dwa dla osób niepełnosprawnych oraz place, chodniki, dojścia.
• zagospodarowanie terenów zielonych poprzez humusowanie, wykonanie trawników oraz posadzenie drzew oraz krzewów;
• budowę zewnętrznego tarasu wraz zadaszeniem
• budowę zewnętrznego placu zabaw;
• budowę wiaty śmietnikowej;
• dostawę i montaż obiektów małej architektury w tym między innymi: ławek, stojaków na rowery, koszy na śmieci itp.
Ponadto w ramach zakresu zamówienia należy uwzględnić:
• budowę przyłączy:
◦ energetycznego
◦ teletechnicznego
◦ kanalizacji sanitarnej
◦ wodociągowego
• budowę wewnętrznych oraz zewnętrznych instalacji:
◦ elektroenergetycznej
◦ teletechnicznej
◦ sanitarnej
◦ wodociągowej
◦ centralnego ogrzewania (niskotemperaturowego podłogówka)
◦ wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła
◦ klimatyzacji
◦ słaboprądowych w tym okablowania i osprzętu do monitoringu, alarmu, Internetu, telefonów,
wideo-domofonów przy wejściu do obiektu połączonego z salami dydaktycznymi, instalacji przeciwpożarowej oraz nagłośnienia w salach zajęciowych.
• dostawę i montaż wyposażenia szatni w niezbędne szafki i ławki z uwzględnieniem wymaganej liczby osób - meble, wyposażenie i siedziska wkomponowane w pomieszczeniach;
• dostawę i montaż wyposażenia związanego z poszczególnymi instalacjami, takimi jak kompletna armatura, kuchnia, itp. z uwzględnieniem liczby użytkowników i obowiązujących przepisów (w tym np.
pełne wyposażenie toalet oraz toalet dla osób niepełnosprawnych, pomieszczeń technicznych i socjalnych) i inne niezbędne umeblowanie takie jak szafki lub blaty pod umywalki i zlewozmywaki ;
• dostawę i montaż wyposażenia kotłowni/maszynowni;
• montaż pozostałej niezbędnej armatury;
Dopuszcza się zmianę rozwiązań konstrukcyjnych budynku w zakresie posadowienia, elementów nośnych konstrukcji oraz ścian osłonowych w przypadku zmiany technologii na szkieletową. Wyłącza się możliwość zmiany konstrukcji dachu skośnego z drewna klejonego nad salą do występów. Wszystkie technologie muszą zapewnić założone przez Zamawiającego w PFU standardy jakościowe wykończenia i użytkowania. Dopuszcza się możliwość elewacji budynku wykonać z styropianu lub/i wełny mineralnej (wymagania ppoż). Jako wykończenie przewiduje się tynk z tynku strukturalnego, cienkowarstwowego, który wyglądem przypomina tradycyjny tynk cementowo-wapienny oraz drewnopodobne panele w różnych odcieniach drewna. Na całej elewacji, zgodnie z koncepcją architektoniczną przewiduje się montaż kolorowych pionowych lameli z alucobondu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44211000-2 - Budynki z gotowych elementów
44212320-8 - Konstrukcje różne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45262210-6 - Fundamentowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9396799,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10797797,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9396799,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGBUD-BIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732912335
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 59/65
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9396799,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu "Nie JESTEŚ sam!"- II
- Remont i zakup wyposażenia dla Lokalnego Centrum Integracyjnego w Łęgu Probostwie
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynków przy ul. Canaletta 2, ul. Kłopotowskiego 1/3 i Pl. Zamkowym 6
- PEŁNIENIE WIELOBRANŻOWEGO NADZORU AUTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. MODERNIZACJA TEATRU POLSKIEGO WE WROCŁAWIU SCENA GŁÓWNA
- "Przebudowa stawu w Godaczach, Gmina Świercze"
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej remontu budynku Basenu Miejskiego w Górze Kalwarii, ul. Pijarska 119 w ramach zadania pn.: Modernizacja budynku basenu.
więcej: Budynki z gotowych elementów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.