eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chmielnik"Kompleksowa renowacja kapliczek na terenie Gminy Chmielnik"



Ogłoszenie z dnia 2024-06-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Kompleksowa renowacja kapliczek na terenie Gminy Chmielnik"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chmielnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582051

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 50

1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-016

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.czarnota@chmielnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chmielnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/chmielnik

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Kompleksowa renowacja kapliczek na terenie Gminy Chmielnik"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84e09635-1753-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00360052

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027607/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Kompleksowa renowacja kapliczek na terenie Gminy Chmielnik

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332688

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RD.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z renowacją zabytkowych kapliczek zlokalizowanych na terenie Gminy Chmielnik, w tym:
- kapliczki murowanej domkowej p.w. św. Floriana, Błędowa Tyczyńska 7 (dz. nr ewid. 220)
- kapliczki murowanej, Błędowa Tyczyńska 30 (dz. nr ewid. 838)
- kapliczki przydrożnej, Błędowa Tyczyńska (dz. nr ewid. 552/2)
- kapliczki murowanej, Chmielnik 439 (dz. nr ewid. 3891/4)
- kapliczki murowanej, Wola Rafałowska (dz. nr ewid. 1015)
- kapliczki murowanej, Wola Rafałowska 144 (dz. nr ewid. 285)
- kapliczki murowanej, Zabratówka 150 (dz. nr ewid. 116)
- kapliczki murowanej, Zabratówka 156 (dz. nr ewid. 154)
- kapliczki murowanej, Zabratówka 185 (dz. nr ewid. 902)
- kapliczki „Miłosierne Serce Jezusa”, Zabratówka (dz. nr ewid. 1009)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 do SWZ – Dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB).

Dla celów interpretacji zakresu robót będą miały pierwszeństwo dokumenty zgodnie z następującą kolejnością:
1) Projekt budowlany – zakres robót,
2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
3) Program Prac Konserwatorskich,
4) Specyfikacja Warunków Zamówienia,
5) Przedmiary robót,
6) Oferta Wykonawcy.

1.2. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały, urządzenia i usługi niezbędne do wykonania zamówienia i przekazania obiektów do korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem - zarówno wynikające wprost z dokumentacji projektowej, w tym przedmiarów robót i STWiORB
jak również w nich nie ujęte, np.: roboty przygotowawcze i porządkowe, zagospodarowanie terenu budowy, w tym: zaplecze budowy, zabezpieczenie terenu budowy zgodnie z BHP.

1.3. Przedmiot zamówienia ponadto obejmuje udzielenie gwarancji i rękojmi na okres min. 5 lat, na wykonane zadanie, licząc od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego. Gwarancja i rękojmia zostanie udzielona na warunkach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego – Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45453100-8 - Roboty renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.