Og³oszenie z dnia 2022-09-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00378499/01 - Wynik z dnia 2022-10-05
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa pelletu drzewnego w sezonie grzewczym 2022-2023 dla Szko³y Podstawowej im. Jana Brzechwy w Dmosinie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa im. Jana Brzechwy w Dmosinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000681023
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Dmosin, 1C
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dmosin
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-061
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@spdmosin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szkoladmosin.edupage.org
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Szko³a Podstawowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa pelletu drzewnego w sezonie grzewczym 2022-2023 dla Szko³y Podstawowej im. Jana Brzechwy w Dmosinie”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9c68361c-3a60-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00360064
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00034811/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Dostawa pelletu drzewnego w sezonie grzewczym 2022-2023 dla Szko³y Podstawowej im. Jana Brzechwy w Dmosinie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl , Elektroniczna Skrzynka Podawcza:
/SPDmosin/SkrytkaESP znajduj±ca siê na platformie ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal, e – mail:
szkola@spdmosin.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 11.1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
11.3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
11.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Zasady sk³adania ofert oraz dokumentów sk³adanych wraz z ofert± oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysy³ania opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika. Wykonawca zobowi±zany jest zapoznaæ siê z ww. Instrukcj± i postêpowaæ wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia, w szczególno¶ci sk³adaj±c ofertê akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji u¿ytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez u¿ytkownika urz±dzeniem teleinformatycznym z dostêpem do sieci Internet. Aplikacja dzia³a tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urz±dzeñ mobilnych oraz Mac lub Linux, dostêp do wszystkich funkcjonalno¶ci systemu miniPortal mo¿e byæ ograniczony. Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
specyfikacja po³±czenia formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u
TLS 1.2,
format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opieraj± siê
o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do setnej czê¶ci sekundy,
integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysy³aj±cego wniosek do Zamawiaj±cego, ESP Zamawiaj±cego automatycznie generuje Rodzaj Urzêdowego Po¶wiadczenia Odbioru, czyli Urzêdowe Po¶wiadczenie Przed³o¿enia (UPP), które jest powi±zane z wysy³anym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane po¶wiadczenia” jest zawarta informacja o dacie dorêczenia.
System dostêpny jest za po¶rednictwem nastêpuj±cych przegl±darek internetowych:
Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0,
Mozilla Firefox od wersji 1.5,
Google Chrome od wersji 2.0.
11.5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”
i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
11.10. Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
11.11. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, ¿e:
1. Administratorem danych osobowych jest Szko³a Podstawowa im. Jana Brzechwy, Dmosin 1C, 95-061 Dmosin, . tel. 46 874 62 11
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora ochrony danych osobowych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê za po¶rednictwem adresu e-mail: iodo@spotcase.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
3. Dane osobowe przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa pelletu drzewnego w sezonie grzewczym 2022-2023 dla Szko³y Podstawowej im. Jana Brzechwy w Dmosinie” znak ZP.271.TP.5.2022, zawarcia i wykonania umowy oraz prowadzenia dokumentacji z ni± zwi±zanej tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w zw. z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych.
4. Odbiorcami danych osobowych mog± byæ:
Organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa,
Osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ust. 1 Ustawy Pzp.
Podmioty, które przetwarzaj± dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
5. Dane osobowe przetwarzane bêd± okres wskazany w obowi±zuj±cych przepisach tj.
protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ.
Je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami przechowuje przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
dokumentacja konkursu przez okres 4 lat od dnia ustalenia wyników konkursu w postaci, w jakiej zosta³a ona sporz±dzona lub przekazana, w sposób gwarantuj±cy jej nienaruszalno¶æ i mo¿liwo¶æ odczytania zgodnie z Ustaw± Prawo Zamówieñ Publicznych (art. 78 ust. 1 i ust. 4, art. 358 ust. 1 Ustawa Pzp).
6. Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp.
7. Osobie, której dane s± przetwarzane przys³uguje:
prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz otrzymania ich kopii
prawo sprostowania oraz uzupe³nienia danych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników)
prawo do ograniczenia przetwarzania z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego). Zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia
prawo wniesienia skargi do PUODO (Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.PN. 5.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pelletu drzewnego ilo¶ci nie wiêkszej ni¿ 90 ton (s³ownie: dziewiêædziesi±t ton) do Szko³y Podstawowej w Dmosinie.
Wykonawca zobowi±zuje siê do sukcesywnego dostarczania (w miarê potrzeb Zamawiaj±cego i na podstawie dokonywanych przez niego jednostkowych zamówieñ) zgodnie z warunkami zamówienia okre¶lonymi w dokumentach zamówienia oraz z³o¿on± ofert± pelletu drzewnego workowanego o nastêpuj±cych parametrach:
1) parametry zgodne z norm± PN EN 17225-2:2014-07, klasa A1 i programem certyfikuj±cym DIN plus lub EN plus;
2) Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne;
3) za rozwi±zania równowa¿ne zamawiaj±cy uzna, je¶li pellet bêdzie posiada³ wskazane ni¿ej parametry:
a) ¶rednica D = 6mm;
b) d³ugo¶æ L ≤ 5D (czyli krótszy ni¿ 30 mm)
c) gêsto¶æ 600 ≤ gêsto¶æ ≤ 750 kg/m³
d) kaloryczno¶æ ≥ 16,5 MJ/kg
e) wilgotno¶æ ca³kowita ≤ 10 %;
f) zawarto¶æ popio³u ≤ 0,7 w-%d;
g) wytrzyma³o¶æ mechaniczna ≥ 97,5 w-%;
h) temperatura topnienia popio³u ≥ 1200°C
i) warto¶æ opa³owa ≥ 16,5 MJ/kg ≥ 4,58kWh/kg
4.2. Dostawa bêdzie realizowana transportem Wykonawcy wraz z za³adunkiem do pomieszczenie magazynowego (zasypaniem magazynu pelletem z worków) oraz utylizacj± worków po roz³adunku. Pellet bêdzie dostarczany w workach max. do 15 kg. Jednorazowa dostawa pelletu nie mo¿e przekroczyæ 10 ton.
4.3. Zamówienia bêd± odbywa³y siê za pomoc± poczty e mail. Wykonawca zobowi±zany jest do pisemnego potwierdzenia zamówienia. Odbiór bêdzie odbywa³ siê w obecno¶ci przedstawicieli stron w dni robocze w godzinach 7.00 – 14.00.
4.4. Jako¶æ towaru musi byæ potwierdzona ka¿dorazowo ¶wiadectwem jako¶ci lub certyfikatem.
4.5. Cena us³ugi musi zawieraæ koszt pelletu, dostawê oraz koszt za³adunku pomieszczenia magazynowego.
4.6. Nazwa/y i kod/y Wspólnego S³ownika Zamówieñ: (CPV):
Kod CPV: 09111400-4 – paliwa drzewne
4.7. Informacja o przedmiotowych ¶rodkach dowodowych.
Zamawiaj±cy nie wymaga przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
4.8. Uzasadnienie niedokonania podzia³u zamówienia na czê¶ci.
Warto¶æ zamówienia jest ni¿sza od tzw. progów unijnych, które zobowi±zuj± do implementacji dyrektyw UE. Dyrektywa 2014/24/UE w tre¶ci motywu 78 wskazuje, ¿e aby zwiêkszyæ konkurencjê, instytucje zamawiaj±ce nale¿y w szczególno¶ci zachêcaæ do dzielenia du¿ych zamówieñ na czê¶ci. Przedmiotowe zamówienie nie jest du¿ym zamówieniem w rozumieniu motywu 78 powo³anej dyrektywy UE (dyrektywy stosuje siê od tzw. progów UE, a dyrektywa pos³uguje siê pojêciem du¿ego zamówienia na gruncie zamówieñ podlegaj±cych dyrektywie, a wiêc zamówienia o warto¶ci znacznie przewy¿szaj±cej tzw. progi UE). Zamówienie nie zosta³o podzielone na czê¶ci, poniewa¿ jest czê¶ci± wiêkszego zamówienia. Podzia³ zamówienia na czê¶ci nie doprowadzi do zwiêkszenia konkurencyjno¶ci w sektorze ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw – zakres zamówienia jest zakresem typowym, umo¿liwiaj±cym z³o¿enie oferty przez wykonawców zarówno z grupy ma³ych, jak i ¶rednich przedsiêbiorstw.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u:6.1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
6.1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
6.1.3. uprawnieñ sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie
6.1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej;
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Warunek zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ lub wykonuje (sukcesywnie) minimum 2 dostawy pelletu, w ilo¶ci minimum 50 ton ka¿da dostawa (tj. umowa na dostawy peletu w danym okresie w ilo¶ci minimum 50 ton). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w/w warunek udzia³u w postêpowaniu musi spe³niaæ co najmniej jeden z wykonawców.
Uwaga:
Wykonawca powinien w wykazie dostaw wyra¼nie okre¶liæ rodzaj i zakres i warto¶æ dostaw, aby mo¿na by³o ustaliæ, czy spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu.
1) Warto¶ci podane w dokumentach potwierdzaj±cych spe³nianie warunku w walutach innych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego Wykonawca przeliczy wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ zawarcia umów o ich wykonanie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.3.2. Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych brak podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 8.3.1. W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Wykaz dostaw musi spe³niaæ warunki okre¶lone w punkcie 6.1.4. (sporz±dzonego zgodnie z Za³±cznikiem Nr 6 do SWZ)
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania przedmiotowych ¶rodków dowodowych5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
10.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ichw postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) O¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia
te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy. W przypadku, gdy ofertê sk³ada spó³ka cywilna, a pe³en zakres prac wykonaj± wspólnicy wspólnie w ramach umowy spó³ki o¶wiadczenie powinno potwierdzaæ ten fakt. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 5 do SWZ. O¶wiadczenie to jest podmiotowym ¶rodkiem dowodowym.
c) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa:
w pkt. 8.3.1 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku.
10.3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
21.1 Projekt Umowy stanowi Za³±cznik Nr 2 do SWZ.21.2 Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy oraz postanowieñ Projektu Umowy.
Zmianie mo¿e ulec :
1) Cena brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug VAT lub podatku akcyzowego zostanie ustawowo zmieniona. W takim przypadku w cenie uwzglêdniona zostanie aktualna na dzieñ dostawy stawka podatku akcyzowego, a do tak ustalonej ceny netto zostanie doliczony podatek VAT w obowi±zuj±cej stawce. Dotyczy to tylko partii dostaw, które nie zosta³y zrealizowane.
2) Terminy okre¶lone w umowie mog± ulec zmianie w przypadku wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powoduj±cych niemo¿liwo¶æ wykonania zamówienia w wyznaczanym terminie.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-30 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 14.1. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-30 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-10-29
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
7.1. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych (Dz.U. 2022 r., poz. 1710)oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2022 r., poz. 835).
7.2. Zamawiaj±cy nie przewiduje podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ustawy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy opa³u do jednostek Policji województwa warmiñsko-mazurskiego (7 zadañ czê¶ciowych)
- Dostawa opa³u - pellet drzewny
- Dostawa pelletu w sezonie grzewczym 2025-2026 do kot³owni administrowanych przez Dom Pomocy Spo³ecznej "JUNIOR" w Mi³kowie spe³niaj±cego parametry normy jako¶ciowej DIN plus/A1
wiêcej: Paliwa drzewne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.