Ogłoszenie z dnia 2024-06-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00307094/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
- 2024/BZP 00321800/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń szatni wraz z sanitariatami, natryskami i saunami w strefie mokrej pływalni Centrum Sportu Wilanów przy ul. Wiertniczej 26a w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Sportu Wilanów m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 147302974
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiertnicza, 26a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-952
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: csw@wilanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumsportuwilanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cs-wilanow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja pomieszczeń szatni wraz z sanitariatami, natryskami i saunami w strefie mokrej pływalni Centrum Sportu Wilanów przy ul. Wiertniczej 26a w Warszawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfc68963-0650-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00360223
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024977/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja pomieszczeń szatni wraz z sanitariatami, natryskami i saunami w strefie mokrej pływalni Centrum Sportu Wilanów przy ul. Wiertniczej 26a w Warszawie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00307094
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DTE 260.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń szatni wraz z sanitariatami, natryskami i saunami w strefie mokrej pływalni Centrum Sportu Wilanów przy ul. Wiertniczej 26a w Warszawie. Pomieszczenia zaplecza basenu, objęte remontem, zlokalizowane są bezpośrednio przy hali basenowej. Zaplecze szatniowo- sanitarne jest przelotowe, pomiędzy strefą wejściową do Centrum Sportu, a basenami. Dostęp do saun bezpośrednio z hali basenowej lub szatni męskiej.
W skład zaplecza wchodzą:
- Pomieszczenie ratowników z wydzieloną łazienką. W szatni zlokalizowana jest rozdzielnica elektryczna hali basenowej oraz szafa sterująca do jacuzzi. Szatnia wyposażona jest w szafki ubraniowe wykonane z płyt HPL, które są w dobrym stanie technicznym.
- Szatnia rodzinna z wydzieloną toaletą, dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych. Pomiędzy szatnią, a halą basenową brakuje natrysków. Szatnia wyposażona jest w przebieralnię oraz szafki ubraniowe. Ilość schowków jest niewystarczająca dla potrzeb użytkownika.
- Szatnia damska z wydzielonymi natryskami oraz kabinami wc. Szatnia wyposażona jest w dwie przebieralnie oraz szafki ze stałymi ławkami. Schowki typu „L”, zamykane na klucz. Szafki wykonane z płyt HPL. Szafki w dobrym stanie technicznym. Ławki wymagają wymiany.
Pomiędzy szatnią damską, a halą basenową znajdują się natryski z wydzieloną toaletą.
- Szatnia męska, która jest odbiciem lustrzanym szatni damskiej.
- Magazyn sprzętu zlokalizowany przy szatni damskiej.
- Pomieszczenie z saunami, w którym wydzielona została sauna sucha, sauna parowa, agregat sauny parowej oraz pomieszczenie gospodarcze.
2) Opis planowanego remontu
Planuje się kompleksową modernizację zaplecza szatniowo- sanitarnego, saun oraz doposażenie szatni rodzinnej w natryski i większą ilość szafek. W tym celu część pomieszczeń zostanie przebudowana. We wszystkich pomieszczeniach zaplanowano wymianę okładzin ceramicznych ścian i posadzek, sufitów podwieszanych oraz stolarki drzwiowej. Planuje się ponowne wykorzystanie części istniejących szafek ubraniowych oraz montaż systemu zamków elektronicznych w istniejących i projektowanych schowkach.
Przebudowie podlega szatnia rodzinna, łazienka ratowników oraz natryski w szatni damskiej. Natryski dla szatni rodzinnej zostały zaprojektowane w miejscu łazienki ratowników, a istniejąca toaleta szatni rodzinnej została zaadaptowana na potrzeby personelu. W celu poprawy funkcjonalności szatni ratowników, drzwi wejściowe do pomieszczenia zostały przesunięte.
Zaplanowano wyburzenie ścian działowych w szatni damskiej i męskiej w celu uzyskania otwartej przestrzeni.
W natryskach szatni damskiej planuje się wydzielenie dwóch toalet: na potrzeby szatni rodzinnej oraz szatni damskiej. Lokalizacja brodzika do płukania stóp ulega zmianie.
W saunach zaplanowano poszerzenie trzech otworów drzwiowych, w celu spełnienia przepisów dotyczących wymaganej szerokości przejścia w świetle. Mozaikowa okładzina ścienna i podłogowa sauny parowej podlega wymianie. Drewnianą zabudowę sauny suchej zastąpiona zostanie nową.
Z uwagi na planowaną zmianę układu pomieszczeń, część instalacji wymagać będzie przebudowy. Przebudowie podlega instalacja: wod. – kan., wentylacji mechanicznej, ogrzewania podłogowego (w zakresie istniejących natrysków i toalet szatni damskiej). Zaplanowano wymianę wszystkich istniejących rur stalowych instalacji wody ciepłej i ziemnej, na nowe, polipropylenowe.
Oprawy i osprzęt elektryczny zostanie wymieniony na nowy. Ponadto zaplanowano przesunięcie istniejącej rozdzielnicy elektrycznej i szafy sterowniczej jacuzzi, kolidujących z projektowanym wejściem do łazienki ratowników.
Instalacja ppoż bez zmian.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
Projekt wykonawczy remontu pomieszczeń szatni wraz z sanitariatami, natryskami i saunami w strefie mokrej pływalni Centrum Sportu Wilanów, stanowiący załącznik nr 5a do SWZ, który będzie załącznikiem nr 1 do umowy;
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiąca załącznik nr 5b do SWZ, która będzie załącznikiem nr 2 do umowy;
Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 5c do SWZ;
Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 2 do SWZ;
Wszędzie tam gdzie w projekcie wykonawczym i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, Zamawiający odniósł się do norm, dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje rozwiązanie nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w projekcie wykonawczym i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, wówczas na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku Wykonawca składa wraz z ofertą dokumenty przedmiotowe, o których mowa w pkt 10.2. SWZ.
Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej
1) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3) Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności w zakresie prac budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty sanitarne, roboty elektryczne, roboty montażowe, roboty wykończeniowe.
4) Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych zawarto w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1235639,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2562336,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1235639,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Quman Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231427383
7.3.3) Ulica: Gościnna 7/23
7.3.4) Miejscowość: Blizne Łaszczyńskiego
7.3.5) Kod pocztowy: 05-540
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
- naprawa posadzek
- wykonanie ścian działowych murowanych i GK
- przebudowa istniejących otworów drzwiowych
- wykonanie hydroizolacji
- wykończenie ścian i posadzek
- wykonanie sufitów podwieszanych
- drzwi wewnętrzne
- montaż wyposażenia pomieszczeń
- wykonanie zabudów z płyt HPL
- instalacje sanitarne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1235639,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont części korytarza w ZSCKR w Mieczysławowie"
- "Modernizacja zaplecza kuchennego i jadalni w Domu Dziecka w Dąbrówce"
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Remont sanitariatów i korytarza w Szkole Podstawowej nr 46 w Bydgoszczy
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Remont ul. Kujawskiej w Toruniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.