eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ock › Realizacja programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za ¿yciem"



Og³oszenie z dnia 2024-06-11

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Realizacja programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za ¿yciem”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto P³ock Specjalny O¶rodek Szkolno-Wychowawczy nr 2 w P³ocku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000705090

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Lasockiego 14

1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sosw2plock@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.zjoplock.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za ¿yciem”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3107a62d-2701-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00360405

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00325256/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Realizacja zadañ wynikaj±cych z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za ¿yciem”

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3107a62d-2701-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres
e-mail: sosw2plock@poczta.onet.pl (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platf. e-Zam. okre¶la Reg. Platf. e-Zam. dostêpny na str. intern. https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokum. postêp. nie wymaga posiadania konta na Platf. e-Zam. ani logowania.
Korzystanie z Platf.e-Zam. jest bezp³atne.
Sposób i forma sporz±dzenia dokum. musz± byæ zgodne z wym. okre¶lonymi w Rozp. PRM z dnia 30.12. 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania inf. oraz wymagañ techn. dla dokum. elektr. oraz ¶rodków kom. elektr. w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie , przepisami wydanymi na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17.02.2005r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne a tak¿e Rozp. Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy Dokumenty elektroniczne, o których mowa w rozp. PRM z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozp.RM z dnia 12.04.2012r. w sprawie w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16.04.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Warunkiem za³o¿enia konta U¿ytkownik konto uproszczone jest wype³nienie elektronicznego formularza rejestracyjnego dostêpnego na stronie Platformy oraz potwierdzenie zapoznania siê z Regulaminem korzystania z Platformy e-Zamówienia.
Warunkiem za³o¿enia konta U¿ytkownika jest po¶wiadczenie danych rejestracyjnych podmiotu kwalifikowanym podpisem elektronicznym, kwalifikowan± pieczêci± elektroniczn±, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): zgodnie z zapisami SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3-2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadañ wynikaj±cych z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za ¿yciem” stanowi±cego za³±cznik do uchwa³y Nr 189 Rady Ministrów
z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniaj±cego uchwa³ê w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za ¿yciem” (M.P. z 2022 poz. 64) zwanego dalej „Programem” w zakresie zapewnienia realizacji zadañ wiod±cego o¶rodka koordynacyjno - rehabilitacyjno - opiekuñczego na obszarze powiatu, okre¶lonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 wrze¶nia 1991 r. o systemie o¶wiaty oraz w rozporz±dzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 30 sierpnia 2023 r, w sprawie szczegó³owych zadañ wiod±cych o¶rodków koordynacyjno – rehabilitacyjno - opiekuñczych (Dz. U. 2023 poz. 1801) – zadanie 2.4 „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepe³nosprawnemu dziecku w okresie od 0 roku ¿ycia do rozpoczêcia nauki w szkole oraz jego rodzinie” oraz porozumienia nr MEiN/2022/DWEW/419 z dnia 1 kwietnia 2022 r. na rzecz Specjalnego O¶rodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 w P³ocku.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80000000-4 - Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80110000-8 - Us³ugi szkolnictwa przedszkolnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-14

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie w pracy z dzieæmi w wieku 0-7 lat w zakresie danego typu terapii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca skierowa³ do realizacji zamówienia publicznego:

- co najmniej 4 terapeutów do prowadzenia zajêæ terapii logopedycznej, posiadaj±cych nastêpuj±ce kwalifikacje zawodowe –tj. ukoñczone:
1. jednolite studia magisterskie prowadzone zgodnie z nowym standardem kszta³cenia na kierunku:
a) logopedia i posiada przygotowanie pedagogiczne lub
b) na którym jest realizowane wy³±cznie kszta³cenie przygotowuj±ce do wykonywania zawodu nauczyciela, w zakresie logopedii i posiada przygotowanie pedagogiczne, lub
c) pedagogika specjalna w zakresie logopedii i posiada przygotowanie pedagogiczne, lub
d) pedagogika specjalna w zakresie innym ni¿ okre¶lony w lit. c i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz ukoñczy³a studia podyplomowe prowadzone zgodnie z nowym standardem kszta³cenia w zakresie logopedii, lub
e) na którym jest realizowane wy³±cznie kszta³cenie przygotowuj±ce do wykonywania zawodu nauczyciela, w zakresie pedagogiki resocjalizacyjnej, pedagogiki korekcyjnej (terapii pedagogicznej) lub wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz ukoñczy³a studia podyplomowe prowadzone zgodnie z nowym standardem kszta³cenia w zakresie logopedii lub
2. studia pierwszego i drugiego stopnia prowadzone zgodnie z nowym standardem kszta³cenia na kierunku innym ni¿ pedagogika specjalna, w zakresie:
a) logopedii, i posiada przygotowanie pedagogiczne lub
b) pedagogiki resocjalizacyjnej, pedagogiki korekcyjnej (terapii pedagogicznej) lub wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz ukoñczy³a studia podyplomowe prowadzone zgodnie z nowym standardem kszta³cenia w zakresie logopedii, lub
3. studia pierwszego i drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie prowadzone zgodnie z nowym standardem kszta³cenia na kierunku lub w zakresie innym ni¿ okre¶lone w pkt 1 i 2 i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz ukoñczy³a studia podyplomowe prowadzone zgodnie z nowym standardem kszta³cenia w zakresie logopedii, lub
4. studia drugiego stopnia prowadzone zgodnie z nowym standardem kszta³cenia na kierunku pedagogika specjalna, na podstawie § 39 ust. 2 pkt 2 i ust. 3 pkt 2 rozporz±dzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wy¿szego z dnia 27 wrze¶nia 2018 r. w sprawie studiów, w zakresie logopedii i posiada przygotowanie pedagogiczne, lub
5. studia prowadzone zgodnie z przepisami obowi±zuj±cymi przed dniem 3 sierpnia 2019 r. na poziomie wymaganym do zajmowania stanowiska nauczyciela w przedszkolu, danym typie szko³y lub rodzaju placówki okre¶lonym w § 3 ust. 1 pkt 2 i ust. 2 pkt 1 lub § 4 pkt 2 i 4 w zakresie logopedii i posiada przygotowanie pedagogiczne, lub
6. studia prowadzone zgodnie z przepisami obowi±zuj±cymi przed dniem 3 sierpnia 2019 r. na poziomie wymaganym do zajmowania stanowiska nauczyciela w przedszkolu, danym typie szko³y lub rodzaju placówki okre¶lonym w § 3 ust. 1 pkt 2 i ust. 2 pkt 1 lub § 4 pkt 2 i 4 i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz ukoñczy³a:
a) studia pierwszego stopnia prowadzone zgodnie z przepisami obowi±zuj±cymi przed dniem 3 sierpnia 2019 r. w zakresie logopedii lub
b) studia podyplomowe w zakresie logopedii.

- co najmniej 1 terapeutê do prowadzenia zajêæ fizjoterapii/rehabilitacji ruchowej, posiadaj±cych nastêpuj±ce kwalifikacje zawodowe:
1. kwalifikacje przewidziane w ustawie z dnia 25 wrze¶nia 2015r. o zawodzie fizjoterapeuty (Dz.U. z 2022r., poz. 168 ze zm.), w tym wymagane w art. 13 ww. ustawy wykszta³cenie i do¶wiadczenie,
2. wpis w rejestrze fizjoterapeutów w Krajowej Radzie Fizjoterapeutów, (zgodnie z art. 24. Ustawy z dnia 25 wrze¶nia 2015 r. o zawodzie fizjoterapeuty (t.j.: Dz.U. z 2023 r., poz. 121 ze zm.).

- co najmniej 1 terapeutê do prowadzenia zajêæ terapii psychologicznej posiadaj±cego nastêpuj±ce kwalifikacje zawodowe:
1. ukoñczy³a studia pierwszego i drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie prowadzone zgodnie z:
a) nowym standardem kszta³cenia na kierunku psychologia w zakresie odpowiadaj±cym prowadzonym zajêciom i posiada przygotowanie pedagogiczne lub
b) przepisami obowi±zuj±cymi przed dniem 3 sierpnia 2019r. na kierunku psychologia w specjalno¶ci odpowiadaj±cej prowadzonym zajêciom i posiada przygotowanie pedagogiczne lub
2. spe³nia warunki okre¶lone w art. 63 ust. 1 ustawy z dnia 8 czerwca 2001r. o zawodzie psychologa i samorz±dzie zawodowym psychologów (Dz. U. z 2019r. poz. 1026) i posiada przygotowanie pedagogiczne.

- co najmniej 4 terapeutów do prowadzenia zajêæ terapii integracji sensorycznej, posiadaj±cych nastêpuj±ce kwalifikacje zawodowe –tj. ukoñczone:
1. jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia, studia wy¿sze na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna, a ponadto ukoñczy³a studia podyplomowe z zakresu integracji sensorycznej lub kurs I i II stopnia w zakresie integracji sensorycznej oraz posiada przygotowanie pedagogiczne.
Na spe³nienie powy¿szego warunku nale¿y wykazaæ te same osoby, których do¶wiadczenie zawodowe podlega punktacji na etapie z³o¿enia oferty.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia., tj.
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami projektowanych postanowieñ umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-19 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma zakupowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-19 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-18

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.