eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubańBudowa i oznakowanie Lubańskiej Pętli Rowerowej



Ogłoszenie z dnia 2023-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i oznakowanie Lubańskiej Pętli Rowerowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Lubań

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821380

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 7 Dywizji 14

1.5.2.) Miejscowość: Lubań

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: boi.um@miastoluban.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.luban.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-53d1ebdd-e013-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i oznakowanie Lubańskiej Pętli Rowerowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53d1ebdd-e013-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00360448

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016825/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa i oznakowanie Lubańskiej Pętli Rowerowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00186960

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa i oznakowanie Lubańskiej Pętli Rowerowej.
Inwestycja realizowana będzie na następujących działkach:
• 4/27 (AM10), 1 (AM13), 22/3 (AM11), 25/1 (AM11), 11/2 (AM13), 11/1 (AM13), 11/3 (AM12), 10/4 (AM12) - OBRĘB I,
3 (AM3), 2 (AM3), 3/2 (AM5), 4/5 (AM5), 11 (AM15), 8 (AM6), 11 (AM7), 2 (AM7), 7/7 (AM7), 15/1 (AM7) - OBRĘB II,
• 1/1 (AM6), 8 (AM7), 6 (AM7), 1 (AM8), 1/4 (AM3), 3 (AM1) - OBRĘB V.
jedn. ewid. 021001_1.

UWAGA!
Drogi dojazdowej do gruntów rolnych o długości 728 m ( w dokumentacji projektowej odcinek 4’ – 4 – 5 rys. 2.6 oraz 2.7) przebiegających po wykreślonych działkach o nr ewid. 7 (AM13), 17/2 (AM12), 12/2 (AM12) Obręb I oraz nr ewid. 5/2 (AM4) Obręb II proszę nie wyceniać. Nie jest ona przedmiotem tego zamówienia.

Inwestycja obejmuje obszar terenów rolnych i leśnych, które nie stanowią dróg publicznych w Lubaniu.
Ścieżki wytrasowane zostały częściowo po istniejących drogach gruntowych, które stanowią również dojazdy pojazdów rolnych do pól oraz częściowo po terenach niezagospodarowanych stanowiących łąki wraz z zadrzewieniem.
Jezdnia ścieżek rowerowych oraz dróg rolnych dojazdowych wykonana będzie z nawierzchni bitumicznej. Warstwy należy ułożyć w jednej szerokości bez szwa technologicznego.
Projektuje się budowę jezdni ścieżek rowerowych oraz dróg rolnych dojazdowych oraz nawierzchni MOR z kostki betonowej brukowej szarej o grubości 8cm.
Projektuje się na terenie Parku na Kamiennej Górze warstwę ścieralną jako nieulepszoną nawierzchnię drogową, której warstwa ścieralna jest wykonana z mieszanki mineralnej bez użycia lepiszcza lub spoiwa.
Projektowane Miejsca Obsługi Rowerzystów (MOR) zlokalizowane zostały przy projektowanych trasach rowerowych w województwie dolnośląskim, powiecie lubańskim, m. Lubań w działkach:

MOR-1
Dz. nr 4/27 (AM10) OBRĘB I
MOR-2
Dz. nr 7/7 (AM7) OBRĘB II
MOR-3
Dz. nr 1/4 (AM3) OBRĘB V

Wiata oraz całe wyposażenie Miejsc Obsługi Rowerzystów posadowione zostaną na utwardzonej nawierzchni o wymiarach 9,0m x 9,0m z kostki betonowej gr. 8,0 cm /szara/ obramowanej obrzeżem betonowym 8,0 x 30,0cm. Szczegóły konstrukcji nawierzchni podano w części PAB branży drogowej.

Miejsca Odpoczynku Rowerzystów tzw. MOR zostało zaprojektowane w jednym stylu. Drewno, z którego wykonana zostanie wiata, ławki, kosz na śmieci wykonane zostaną z podobnych materiałów, w podobnym kolorze i w stylu jak przedstawiono na poniższych zdjęciach.

Elementy małej architektury powinny być zamocowane w twardym i stabilnym podłożu, zabezpieczone przed kradzieżą.
Na obszarze parku miejskiego na Kamiennej Górze roboty budowlane prowadzić zgodnie z Decyzja Nr 576/2023 z dnia 07.04.2023 - Pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych na obszarze historycznego układu urbanistycznego lub zespołu budowlanego. Nadzór dendrologiczny zapewnia wykonawca robót.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik Nr 7 do SWZ, na która składa się:

1) Projekt Budowlany Zagospodarowania Terenu,
2) Projekt Architektoniczno-Budowlany – Branża Drogowa,
3) Projekt Architektoniczno-Budowlany – Miejsce Obsługi Rowerzystów (MOR),
4) Projekt Docelowej Organizacji Ruchu,
5) Opinia Geotechniczna,
6) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
7) Przedmiar Robót
8) Uzgodnienia i Decyzje

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3746800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3876590,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3746800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ZOBUD RAFAŁ NOWOSZA (ZOBUD Rafał Nowosza)

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA ROBERTO ROBERT DROSZCZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360533134

7.3.3) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 60

7.3.4) Miejscowość: Zaręba

7.3.5) Kod pocztowy: 59-800

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3746800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.