eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilchowice › Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. "Budowa mostu w ciągu ul. Spacerowej w Nieborowicach" oraz "Przebudowa dróg na terenie gminy Pilchowice"



Ogłoszenie z dnia 2024-06-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. „Budowa mostu w ciągu ul. Spacerowej w Nieborowicach” oraz „Przebudowa dróg na terenie gminy Pilchowice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PILCHOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257831

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Damrota 6

1.5.2.) Miejscowość: Pilchowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-145

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 327227903

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pilchowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pilchowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pilchowice.ezamawiajacy.pl/pn/pilchowice/demand/154148/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. „Budowa mostu w ciągu ul. Spacerowej w Nieborowicach” oraz „Przebudowa dróg na terenie gminy Pilchowice”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20f6b049-f338-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00360478

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028191/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. "Budowa mostu w ciągu ul. Spacerowej w Nieborowicach" oraz "Przebudowa dróg na terenie gminy Pilchowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00273581

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Ogólny zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego pełnieniem funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego:
Zadanie 1:
„Budowa mostu w ciągu ul. Spacerowej w Nieborowicach”.
Zadanie obejmuje budowę mostu w ciągu drogi gminnej ul. Spacerowej w Nieborowicach nad Potokiem Żernickim wraz z jezdnią i ciągiem dla pieszych oraz usunięcie pozostałości konstrukcji mostu, który został zniszczony przez powódź w 2016 r.
Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do umowy z wykonawcą robót.
Dostęp do postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na realizację przedmiotowej inwestycji (roboty budowlane) znajduje się pod linkiem: https://pilchowice.ezamawiajacy.pl/pn/pilchowice/demand/146568/notice/public/details

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

4.5.5.) Wartość części: 118431,65 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 podzielone jest na 2 etapy. W ramach Etapu I Zamawiający wymaga, aby Wykonawca skierował do realizacji 2 Inspektorów nadzoru inwestorskiego. Każdy z Inspektorów będzie odpowiadał za realizację poszczególnych dróg przez cały okres realizacji zamówienia. Zakres każdego z Inspektorów zostanie określony przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy, w formie oświadczenia. Ilość dróg przypadająca na 1 Inspektora nie może przekroczyć 5. W ramach Etapu II, Zamawiający wymaga skierowania do realizacji 1 Inspektora nadzoru inwestorskiego (Zamawiający pozostaje uprawniony do wyboru Inspektora (jednego ze skierowanych do realizacji zamówienia), który będzie wykonywał nadzór nad ETAPEM II Zadania 2.
Zadanie 2:
„Przebudowa dróg na terenie gminy Pilchowice ETAP I”
Nr. Nazwa
1. Przebudowa drogi gminnej, ul. Olchowej w Żernicy
2. Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Jesionowej w Pilchowicach
3. Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Górniczej w Żernicy
4. Przebudowa drogi bocznej od ul. Wielopole na działce 567/190 w Pilchowicach
5. Przebudowa drogi bocznej od ul Wielopole na działkach 191 i 194 w Pilchowicach
6. Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Smolnickiej w Leboszowicach – II etap
7. Przebudowa drogi wewnętrznej: łącznika między ul. Nieborowską a ul. Górniczą w Żernicy
8. Przebudowa drogi bocznej od ul. Bierawka na działce nr 414/182 w Pilchowicach
9. Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Słonecznej w Żernicy

„Przebudowa dróg na terenie gminy Pilchowice ETAP II”
Nr Nazwa
1. Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Wesołej w Kuźni Nieborowskiej
2. Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Gliwickiej w Pilchowicach
3. Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Nieborowickiej w Wilczy
1 – Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Wesołej w Kuźni Nieborowskiej (ETAP II)

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

4.5.5.) Wartość części: 250177,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19065 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46740 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19065 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Ciejka prowadzący działalnośc pn. Kierownik Budowy Wojciech Ciejka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792054628

7.3.3) Ulica: Łanowa 41L

7.3.4) Miejscowość: Skawina

7.3.5) Kod pocztowy: 32-050

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19065 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46371,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157932 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46371 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Ciejka prowadzący działalność pn. Kierownik Budowy Wojciech Ciejka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 67992054628

7.3.3) Ulica: Łanowa 41L

7.3.4) Miejscowość: Skawina

7.3.5) Kod pocztowy: 32-050

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46371,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.