eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomUsługa ochrony fizycznej osób i mienia



Ogłoszenie z dnia 2023-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony fizycznej osób i mienia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "RADKOM" Sp.z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670574883

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wincentego Witosa 94

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 483802000

1.5.8.) Numer faksu: 483802033

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radkom@radkom.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkom.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-42c4ee8d-26e6-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ochrony fizycznej osób i mienia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42c4ee8d-26e6-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00360485

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00317436

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 17/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie dozorowania i ochrony obiektów, terenu
i mienia PPUH „RADKOM” Sp. z o.o. w Radomiu określona w załączniku nr 1a do SWZ.

Przejęcie obiektów ochrony przez Wykonawcę następuje w dniu 09.09.2023r. o godz. 00:00 (rozpoczęcie umowy), a oddanie obiektów (zakończenie umowy) następuje w dniu 08.09.2024r. o godz. 24:00. Planowana ilość roboczogodzin 30 230.

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie dozorowania i ochrony obiektów, terenu i mienia PPUH „RADKOM” Sp. z o.o. w Radomiu mająca na celu:
1) Zabezpieczenie przed przedostaniem się osób nieuprawnionych na teren Zakładu.
2) Zapewnienie ciągłej ochrony osób i mienia
3) Ochronę mienia Zakładu przed kradzieżą i dewastacją.
4) Zabezpieczenie terenu Zakładu przed wjazdem / wejściem pojazdów i osób nieuprawnionych. Pracownik ochrony jest zobowiązany do
a) wypisania przepustki osobie postronnej wchodzącej na teren Zakładu, po uprzednim ustaleniu
z właściwym pracownikiem potrzeby wejścia, a następnie dopilnowania zwrotu przepustki przy opuszczaniu Zakładu – podpisanej przez osobę do której była skierowana. W razie braku podpisu bądź innych nieprawidłowości odnotować to kolorem czerwonym w książce dozoru i podjąć stosowne działania w ramach pkt II. 5),
b) Osoba do której przychodzi gość musi zostać powiadomiona przez pracownika ochrony o jego przybyciu i musi udać się po gościa do bramy, niedopuszczalne jest poruszanie się osób postronnych po terenie zakładu bez nadzoru ze strony pracowników Zamawiającego,
c) zatrzymania osoby poruszającej się po terenie Zakładu bez kamizelki ostrzegawczej i odnotować kolorem czerwonym w książce służby, następnie powiadomienia o tym fakcie osoby nadzorującej umowę,
d) w przypadku braku przez pracownika karty uprawniającej do wejścia, wydać kartę zastępczą
i odnotować kolorem czerwonym w książce dozoru.
Każdy przypadek należy odnotować w Książce dozoru.
5) Podejmowanie stosownych działań w celu niedopuszczenia do kradzieży, dewastacji i uszkodzenia mienia wszystkich podmiotów znajdujących się na terenie Zakładu.
6) Kierowanie ruchem osób i pojazdów podczas sytuacji kryzysowych oraz w czasie akcji ratowniczej.
7) Stały kontakt z policją i strażą pożarną w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa publicznego.
8) Podejmowanie czynności mających na celu zapobieganiu popełnienia przestępstwa lub wykroczenia na chronionych obiektach.
9) W przypadku podjęcia czynności ochronnych ujęcie sprawcy i przekazanie policji, a także zabezpieczenie obiektów do czasu przybycia przedstawiciela Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej.
10) W przypadku zbrojnego napadu rabunkowego, podjęcie działań obserwacyjno - blokadowych i współdziałanie z funkcjonariuszami Policji w likwidacji zagrożenia.
11) Otwieranie bramy wjazdowej o godzinie 6.00 i zamykanie bramy wjazdowej tuż po zakończeniu pracy wagi.
12) Kontrola pojazdów wjeżdżających na teren Zakładu.
13) Kontrola losowa bagażu pracowników na koniec zmiany w ilości co najmniej 125 kontroli miesięcznie.
Z kontroli zostanie sporządzony protokół określający czas, miejsce, dane osób biorących udział
w kontroli i jej wynik.
14) Reagowanie oraz podejmowanie odpowiednich działań w przypadku włączenia się systemów alarmowych, zainstalowanych na terenie Zakładu. Rejestracja zdarzenia z wyjaśnieniem przyczyny.
15) Niezwłoczne powiadomienie upoważnionych pracowników Zamawiającego o każdym stwierdzonym przypadku niewłaściwego zabezpieczenia obiektu lub uszkodzeniach instalacji i urządzeń w obiekcie, stwierdzonych prób włamania i innych czynach przestępczych.
16) Sprawdzenie po godzinach pracy zakładu stanu zabezpieczenia wszystkich obiektów.
17) Wykonywanie innych zadań związanych z bezpieczeństwem mienia zleconych przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1121808,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1451248,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1121808,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Security Emporio Sp. z o.o. Sp. k.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Emporio Sp. z o.o.; Vigor Security Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822843082

7.3.3) Ulica: Czernichowska 28

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-334

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Grupa interwencyjna oraz Monitorowanie sygnałów alarmowych - 9% wartości zamówienia; firma Protector Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1121808,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-09 do 2024-09-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.