eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RydzynaOchrona zabytkowych oficyn SOSW im. Fr. Ratajczaka w Rydzynie poprzez budowę systemu odprowadzania wód opadowych oraz przebudowę kanalizacji sanitarnej



Ogłoszenie z dnia 2024-06-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Ochrona zabytkowych oficyn SOSW im. Fr. Ratajczaka w Rydzynie poprzez budowę systemu odprowadzania wód opadowych oraz przebudowę kanalizacji sanitarnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY IM.FRANCISZKA RATAJCZAKA W RYDZYNIE

1.3.) Oddział zamawiającego: SOSW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000230214

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zamkowy 2

1.5.2.) Miejscowość: Rydzyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-130

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 538 85 92

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@soswrydzyna.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: soswrydzyna.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/900286

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


specjalny ośrodek szkolno-wychowawczy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona zabytkowych oficyn SOSW im. Fr. Ratajczaka w Rydzynie poprzez budowę systemu odprowadzania wód opadowych oraz przebudowę kanalizacji sanitarnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10d37937-e6a9-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00360502

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027552/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa kanalizacji san. wraz z modernizacją sanitariatów w ramach zad.: Ochrona zabytkowych oficyn SOSW w Rydzynie poprzez budowę systemu odprowadzania wód opadowych oraz przebudowę kan. sanit.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00252795

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SOSW.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Przebudowa zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z budową przepompowni ścieków z rurociągiem tłocznym na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Franciszka Ratajczaka w Rydzynie w ramach zadania: Ochrona zabytkowych oficyn SOSW im. F. Ratajczaka w Rydzynie poprzez budowę systemu odprowadzania wód opadowych oraz przebudowę kanalizacji sanitarnej.
2. Zamawiający informuje, że przedmiotowe prace budowlane prowadzone będą na obszarze zespołu zamkowego wpisanego do rejestru zabytków decyzją Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 6 lutego 1965 r. pod nr 65/A, w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest podjąć wszelkie konieczne działania zabezpieczające zabytkowe budynki przed uszkodzeniem lub zniszczeniem.
3. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić roboty zgodnie z Pozwoleniem Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 34/2024/A i Pozwoleniem Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 525/2021/A – wchodzącymi w skład Załącznika nr 6 do SWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (dokumentacja techniczna) – stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 574787,97 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Przebudowa kanalizacji sanitarnej wraz z modernizacją sanitariatów w ramach zadania: Ochrona zabytkowych oficyn SOSW im. F. Ratajczaka w Rydzynie poprzez budowę systemu odprowadzania wód opadowych oraz przebudowę kanalizacji sanitarnej.
2. Zamawiający informuje, że przedmiotowe prace budowlane prowadzone będą na obszarze zespołu zamkowego wpisanego do rejestru zabytków decyzją Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 6 lutego 1965 r. pod nr 65/A, w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest podjąć wszelkie konieczne działania zabezpieczające zabytkowe budynki przed uszkodzeniem lub zniszczeniem.
3. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić roboty zgodnie z Pozwoleniem Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 34/2024/A i Pozwoleniem Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 525/2021/A – wchodzącymi w skład Załącznika nr 6 do SWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (dokumentacja techniczna) – stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 465705,96 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 613155,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1270246,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 613155,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATUT Leszno Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 784-249-37-45

7.3.3) Ulica: Jęczmienna 16

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 613155,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-06-10 do 2024-09-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w zakresie Części 2 nie złożono żadnej oferty, w związku z czym postępowanie w zakresie tej części musiało zostać unieważnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.