Ogłoszenie z dnia 2022-09-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00168722/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYMIANA PIECÓW WĘGLOWYCH NA PIECE GAZOWE W GMINIE SUCHY LAS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchy Las
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 13
1.5.2.) Miejscowość: Suchy Las
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-002
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@suchylas.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.suchylas.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.suchylas.pl/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYMIANA PIECÓW WĘGLOWYCH NA PIECE GAZOWE W GMINIE SUCHY LAS2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e635533-0bc4-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00360555
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001875/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wymiana piecy węglowych na gazowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00168722/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.217.18.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej dla dziewięciu lokalizacji na terenie gminy Suchy Las. Przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa opracowana przez: Trimtech Technika Instalacji, ul. Kokosowa 2, 60-185 Skórzewo k/Poznania.
2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
- demontaż istniejącego kotła wraz z jego utylizacją;
- dostawa i montaż nowego kotła gazowego;
- wykonanie niezbędnych podłączeń zewnętrznych / wewnętrznych instalacji,
- wykonanie niezbędnych prób i pomiarów,
- uzyskanie opinii kominiarskiej powykonawczej,
- wystawienie protokołu próby szczelności instalacji gazowej,
- poinformowanie właściciela nieruchomości o konieczności podpisania umowy z dostawcą paliwa gazowego oraz umówienia terminu instalacji gazomierza,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej (3 egz. dla każdej lokalizacji),
- zapewnienie serwisu instalacji w okresie 4 lat od dokonania bezusterkowego odbioru robót.
3. W cenie oferty należy uwzględnić koszt wszystkich prac niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym m.in.:
- całość robót budowlano-montażowych,
- przygotowanie i dostarczenie do Zamawiającego kompletu dokumentacji powykonawczej,
- zapewnienie serwisu instalacji w okresie 4 lat od dokonania bezusterkowego odbioru robót
- wszelkie koszty i opłaty, które wynikają z warunków Umowy, a obciążają Wykonawcę,
- inne elementy służące realizacji przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
3. Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
Zamawiający, w informacji o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podał wartość 112 000,00 zł. Złożona w postępowaniu oferta, z kwotą 212 009,40 zł przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, tym samym unieważnia przedmiotowe postępowanie.
INNE PRZETARGI SUCHY LAS
więcej: przetargi SUCHY LAS »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 0656T ul. Warszawska w Kunowie
- Remont budynku przy ul. Jedności Narodowej 48 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
- Maluch +: przebudowa budynku przy ul. Staszica 35 wraz z zagospodarowaniem terenu w celu utworzenia Filii Żłobka Miejskiego w Pułtusku.
- Remont łazienek w KWP zs. w Radomiu I i II piętro
- Remont kuchni oraz stołówki szkolnej w budynku Szkoły Podstawowej im. K. Makuszyńskiego w Wieńcu
- Wykonanie zmiany systemu ogrzewania na c.o. gazowe w gminnych lokalach mieszkalnych przy ul. Tarnogórskiej 2/2 i 2/8 oraz przy ul. Tarnogórskiej 2A/5 i 2A/8 w Gliwicach.
więcej: Roboty instalacyjne gazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.