eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suchy LasWYMIANA PIECÓW WĘGLOWYCH NA PIECE GAZOWE W GMINIE SUCHY LAS



Ogłoszenie z dnia 2022-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYMIANA PIECÓW WĘGLOWYCH NA PIECE GAZOWE W GMINIE SUCHY LAS

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchy Las

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258508

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 13

1.5.2.) Miejscowość: Suchy Las

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-002

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@suchylas.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.suchylas.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.suchylas.pl/zamowienia-publiczne/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYMIANA PIECÓW WĘGLOWYCH NA PIECE GAZOWE W GMINIE SUCHY LAS

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e635533-0bc4-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00360555

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001875/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wymiana piecy węglowych na gazowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00168722/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.217.18.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej dla dziewięciu lokalizacji na terenie gminy Suchy Las. Przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa opracowana przez: Trimtech Technika Instalacji, ul. Kokosowa 2, 60-185 Skórzewo k/Poznania.
2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
- demontaż istniejącego kotła wraz z jego utylizacją;
- dostawa i montaż nowego kotła gazowego;
- wykonanie niezbędnych podłączeń zewnętrznych / wewnętrznych instalacji,
- wykonanie niezbędnych prób i pomiarów,
- uzyskanie opinii kominiarskiej powykonawczej,
- wystawienie protokołu próby szczelności instalacji gazowej,
- poinformowanie właściciela nieruchomości o konieczności podpisania umowy z dostawcą paliwa gazowego oraz umówienia terminu instalacji gazomierza,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej (3 egz. dla każdej lokalizacji),
- zapewnienie serwisu instalacji w okresie 4 lat od dokonania bezusterkowego odbioru robót.
3. W cenie oferty należy uwzględnić koszt wszystkich prac niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym m.in.:
- całość robót budowlano-montażowych,
- przygotowanie i dostarczenie do Zamawiającego kompletu dokumentacji powykonawczej,
- zapewnienie serwisu instalacji w okresie 4 lat od dokonania bezusterkowego odbioru robót
- wszelkie koszty i opłaty, które wynikają z warunków Umowy, a obciążają Wykonawcę,
- inne elementy służące realizacji przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem.
2. Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
3. Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
Zamawiający, w informacji o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podał wartość 112 000,00 zł. Złożona w postępowaniu oferta, z kwotą 212 009,40 zł przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, tym samym unieważnia przedmiotowe postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.