Og³oszenie z dnia 2024-06-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00501500/01 - Wynik z dnia 2024-09-16
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug fizjoterapeutycznych na potrzeby Dziennego Domu Pobytu w Stalmierzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA CHROSTKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866525
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Chrostkowo 99
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Chrostkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-602
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski
1.5.7.) Numer telefonu: 543067530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@chrostkowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.chrostkowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug fizjoterapeutycznych na potrzeby Dziennego Domu Pobytu w Stalmierzu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-66aa765c-27c6-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00360568
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00000128/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.3 ¦wiadczenie us³ug fizjoterapeutycznych na potrzeby Dziennego Domu Pobytu w Stalmierzu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt „Kujawsko-Pomorska Sieæ Dziennych Domów Pomocy”, którego partnerem i czê¶ciowym realizatorem jest Gmina Chrostkowo. Us³uga jest realizowana w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027, Priorytet: 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i w³±czenia spo³ecznego, Dzia³anie: FEKP.08.24 Us³ugi spo³eczne i zdrowotne.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/chrostkowo3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/chrostkowo - adres strony internetowej do elektronicznego sk³adania ofert, o¶wiadczeñ, podmiotowych ¶rodków dowodowych i innych o¶wiadczeñ lub dokumentów. Za pomoc± platformy zakupowej (platformazakupowa.pl) bêdzie odbywa³a siê wszelka komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Osob± uprawnion± do kontaktu z Wykonawcami jest £ukasz Lazarowski.
2. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl.
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
4. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza, awaryjnie, komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: l.lazarowski@chrostkowo.pl.
5. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
7. Minimalne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) w³±czona obs³uga JavaScript;
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf;
6) platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8;
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
8. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl, dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
9. Oferta oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie sk³adania oferty, w tym przedmiotowych ¶rodków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny Wykonawca mo¿e z³o¿yæ bezpo¶rednio na dokumencie, który nastêpnie przesy³a do systemu (opcja rekomendowana przez platformazakupowa.pl) oraz dodatkowo dla ca³ego pakietu dokumentów w kroku 2 Formularza sk³adania oferty lub wniosku (po klikniêciu w przycisk Przejd¼ do podsumowania).
Pe³ny opis dotycz±cy wymagañ technicznych i organizacyjnych odno¶nie korespondencji elektronicznej oraz informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej znajduj± siê w § 13 i 14 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zwanego jako ,,RODO" udostêpniam klauzulê informacyjn±.
2. Administratorem Twoich danych osobowych bêdzie Wójt Gminy Chrostkowo. Mo¿esz siê z nim kontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób: listownie na adres siedziby: Chrostkowo 99, 87-602 Chrostkowo, e-mail: gmina@chrostkowo.pl, telefonicznie: 54 306 75 31.
3. Do kontaktów w sprawie ochrony danych osobowych zosta³ tak¿e powo³any inspektor ochrony danych, z którym mo¿esz siê kontaktowaæ wysy³aj±c e-mail na adres iod@chrostkowo.pl
4. Twoje dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie:
1) art. 6 ust. 1 lit c), art. 9 ust. 2 lit. g) i art. 10 RODO, w zwi±zku z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych i regulaminem udzielania zamówieñ publicznych w celu realizacji obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze, tj. udzielenia zamówienia publicznego,
2) art. 6 ust. 1 lit b) RODO, w zwi±zku z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych i regulaminem udzielania zamówieñ publicznych w celu wykonania umowy, której stron± jest osoba, której dane dotycz±, tj. zawarcie odp³atnej umowy zawieranej miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, której przedmiotem jest us³uga, dostawa lub robota budowlana (te¿ umowa o podwykonawstwo),
3) art. 6 ust. 1 lit a RODO na podstawie zgody. Zgoda jest wymagana, gdy uprawnienie do przetwarzania danych osobowych nie wynika wprost z przepisów prawa, a przeka¿esz administratorowi z w³asnej inicjatywy wiêcej danych ni¿ jest to konieczne dla za³atwienia Twojej sprawy (tzw. dzia³anie wyra¼nie potwierdzaj±ce) np. podanie nr telefonu, adresu e-mail i inne.
5. Twoje dane osobowe mo¿emy ujawniaæ, przekazywaæ i udostêpniaæ wy³±cznie podmiotom uprawnionym na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa s± nimi, m.in. wykonawcy, podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi pocztowe, bankowe, telekomunikacyjne oraz inne podmioty, gdy wyst±pi± z takim ¿±daniem oczywi¶cie w oparciu o stosown± podstawê prawn±. Pracownikom oraz wspó³pracownikom administratora. Twoje dane osobowe mo¿emy tak¿e przekazywaæ podmiotom, które przetwarzaj± je na zlecenie administratora tzw. podmiotom przetwarzaj±cym, s± nimi, m.in. podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi informatyczne i inne jednak¿e przekazanie Twoich danych nast±piæ mo¿e tylko wtedy, gdy zapewni± one odpowiedni± ochronê Twoich praw.
6. Twoje dane osobowe przetwarzane bêd± do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, w tym równie¿ przez okres przewidziany w przepisach dotycz±cych przechowywania i archiwizacji dokumentacji i tak:
1) przez okres 5 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
2) je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, przez czas trwania umowy, do czasu przedawnienia roszczeñ,
3) w zakresie danych, gdzie wyrazi³e¶ zgodê na ich przetwarzanie, do czasu cofniêcia zgody, nie d³u¿ej jednak ni¿ do czasu wskazanego w pkt 1.
Pe³ny opis dotycz±cy ochrony danych osobowych znajduje siê w § 25 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Z.271.09.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug rehabilitacyjnych dla 30 uczestników Dziennego Domu Pobytu Senior+ w Stalmierzu w formie zajêæ indywidualnych i grupowych.
2. Uczestnikami Dziennego Domu Pobytu Senior+ w Stalmierzu s± osoby potrzebuj±ce wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, które ze wzglêdu na stan zdrowia lub niepe³nosprawno¶æ wymagaj± opieki lub wsparcia w zwi±zku z niemo¿no¶ci± wykonywania co najmniej jednej z podstawowych czynno¶ci dnia codziennego.
3. Z wykonawc± niebêd±cym osob± fizyczn± zostanie podpisana umowa o ¶wiadczenie us³ug rehabilitacyjnych.
4. Z osob± fizyczn± zostanie podpisana umowa zlecenie.
5. ¦wiadczenie us³ugi polegaæ ma w szczególno¶ci na:
1) Pracy indywidualnej i grupowej z uczestnikami.
2) Ustaleniu potrzeb rehabilitacyjnych uczestników.
3) Tworzeniu indywidualnych planów terapeutycznych.
4) Dopasowanie odpowiedniego programu æwiczeñ, maj±cego na celu maksymalne usprawnienie uczestników.
5) Wspieraniu uczestników w jak najszybszym powrocie do pe³nej sprawno¶ci.
6) Przeprowadzanie terapii manualnych.
7) Wykonywaniu testów ruchowych
8) Korzystaniu ze specjalistycznych urz±dzeñ do fizykoterapii, kinezyterapii i masa¿u.
9) Przeprowadzanie terapii rozci±gania, kompresji, terapii tkanek miêkkich.
10) Diagnostyce dysfunkcji narz±dów w ruchu pacjentów
11) T³umaczeniu uczestnikom potrzeby i celowo¶ci wykonywanych æwiczeñ.
6. Informacje podstawowe:
1) Liczba uczestników: 30
2) Okres realizacji zadania: od 01.07.2024 r. do 31.12.2026 r.
3) Powy¿sze terminy mog± ulec zmianie w nastêpstwie decyzji administracyjnych, w tym decyzji Wojewody, Instytucji Zarz±dzaj±cej oraz wydanych zaleceñ uprawnionych organów administracji publicznej. W takiej sytuacji, w szczególno¶ci w zakresie skrócenia terminu obowi±zywania umowy, Wykonawca nie bêdzie domaga³ siê od Zamawiaj±cego ¿adnych roszczeñ. W przypadku wyd³u¿enia terminu realizacji umowy, ceny pozostan± sta³e, na poziomie okre¶lonym w formularzu ofertowym. Dopuszcza siê zawieszenie umowy decyzj± Zamawiaj±cego w dowolnym momencie jej trwania, o czym Zamawiaj±cy powiadomi Wykonawcê w formie pisemnej.
4) Liczba godzin w miesi±cu: do 40.
5) Godziny ¶wiadczenia us³ug: od poniedzia³ku do pi±tku w dni robocze w godzinach 9:00-16:00.
6) Godziny us³ug fizjoterapeutycznych w placówce ustalane bêd± w porozumieniu z Kierownikiem Dziennego Domu w uzgodnieniu z Wykonawc±.
7) Miejsce ¶wiadczenia us³ug: Dzienny Dom Pobytu Senior+ w Stalmierzu, Stalmierz 70, 87-602 Chrostkowo.
8) Salê oraz czê¶ciowo sprzêt do zajêæ zapewnia Zamawiaj±cy.
7. Wykonawca zobowi±zany jest do:
1) Przeprowadzenie zajêæ zgodnie z zachowaniem wysokich standardów jako¶ciowych w sposób zapewniaj±cy osi±gniêcie zak³adanych celów w wymiarze czasowym wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia z uwzglêdnieniem indywidualnych potrzeb i mo¿liwo¶ci uczestników.
2) Przygotowanie materia³ów tzn. Programu zajêæ oraz materia³ów pomocniczych. Wykonawca zobowi±zany jest do oznaczenia przygotowanych materia³ów znakiem Unii Europejskiej, Funduszy Europejskich, oficjalnym logo województwa kujawsko-pomorskiego oraz flag± Rzeczypospolitej Polskiej. Papier zawieraj±cy stosowne logotypy zostanie udostêpniony Wykonawcy przez Zamawiaj±cego w formie elektronicznej.
3) Informowania Uczestników projektu i opiniê publiczn± o wspó³finansowaniu realizacji projektu przez Uniê Europejsk± w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 oraz bud¿etu pañstwa.
4) Przekazania Zamawiaj±cemu jednego kompletu przygotowanych materia³ów do prowadzenia zajêæ.
5) Prowadzenie dokumentacji prowadzonych zajêæ, tj. lista obecno¶ci, karty czasu pracy.
6) Przechowywania dokumentacji prowadzonych zajêæ w sposób zapewniaj±cy dostêpno¶æ, poufno¶æ i bezpieczeñstwo oraz systematycznego przekazywani dokumentacji Zamawiaj±cemu min. raz w miesi±cu wraz z rachunkiem/faktur±.
7) Wspó³pracy z kierownikiem GOPS i kierownikiem DDP, opiekunami DDP oraz pozosta³± kadr±.
8) Zg³aszania stwierdzonych nieprawid³owo¶ci.
9) Wspó³pracy przy prowadzeniu monitoringu stopnia osi±gniêcia rezultatów i produktów.
10) Umo¿liwienia wgl±du do dokumentacji zwi±zanej z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych, przez Zamawiaj±cego uprawnionych podmiotom w zakresie prawid³owo¶ci realizacji Projektu.
11) Udostêpniania dokumentacji zwi±zanej z przedmiotem zamówienia podmiotom uprawnionym do przeprowadzenia kontroli realizacji Projektu.
8. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmniejszenia ilo¶ci godzin w zale¿no¶ci od rzeczywistych potrzeb. Zmniejszenie liczby godzin nie powinno byæ wiêksze ni¿ 30% ca³kowitej liczby godzin ¶wiadczonych us³ug.
9. Faktury lub rachunki miesiêczne wystawiane bêd± przez Wykonawcê za faktycznie zrealizowany przedmiot zamówienia w danym miesi±cu kalendarzowym wraz z za³±czonym zestawieniem rzeczowym, potwierdzonym przez osobê upowa¿nion± przez Zamawiaj±cego.
10. P³atno¶ci dokonywane bêd± przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie 14 dni od dnia przyjêcia prawid³owo wystawionej faktury VAT/rachunku przez Zamawiaj±cego.
11. Podwykonawcy:
1) Wykonawca mo¿e powierzyæ podwykonawcy wykonanie czê¶ci zamówienia.
2) Zamawiaj±cy nie zastrzega ¿adnej czê¶ci zamówienia do powierzenia podwykonawcom.
3) Wykonawca, który zamierza powierzyæ podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek czê¶ci zamówienia, zobowi±zany jest wskazaæ w za³±czniku nr 1 zakres zamówienia powierzany podwykonawcom. W przypadku braku takiego wskazania, Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca bêdzie realizowa³ zamówienie bez udzia³u podwykonawców.
4) Powierzenie czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie zamówienia.
12. Podwykonawstwo nie zmienia zobowi±zañ Wykonawcy. Wykonawca jest odpowiedzialny za dzia³ania, zaniechania, uchybienia i zaniedbania Podwykonawcy, jego przedstawicieli lub pracowników w takim zakresie, jak gdyby by³y one dzia³aniami, zaniechaniami, uchybieniami lub zaniedbaniami samego Wykonawcy, jego przedstawicieli lub pracowników.
13. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Kujawsko-Pomorska Sieæ Dziennych Domów Pomocy”, którego partnerem i czê¶ciowym realizatorem jest Gmina Chrostkowo. Us³uga jest realizowana w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027, Priorytet: 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i w³±czenia spo³ecznego, Dzia³anie: FEKP.08.24 Us³ugi spo³eczne i zdrowotne.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85142100-7 - Us³ugi fizjoterapii
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85312500-4 - Us³ugi rehabilitacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-07-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 95 pkt;
2) Aspekt spo³eczny (S) – waga kryterium 5 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga kryterium 95 pkt
a) podstaw± przyznania punktów w kryterium „Cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu ofertowym,
b) punktacja w kryterium „Cena” obliczana jest wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
C = (Cn/Co) x 100 x 95%, gdzie:
C – punkty w kryterium Cena,
Cn – najni¿sza oferowana cena spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu,
Co – cena oferty ocenianej,
c) cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia;
2) Aspekt spo³eczny (S) - waga kryterium 5 pkt
Punkty w kryterium aspekt spo³eczny zostan± przyznane za deklaracjê zatrudnienia przez Wykonawcê bezpo¶rednio do ¶wiadczenia us³ug, wchodz±cych w zakres niniejszego zamówienia (na podstawie umowy o pracê, umowy cywilnoprawnej) w wymiarze odpowiadaj±cym co najmniej ½ etatu przez okres realizacji zadania spo¶ród nastêpuj±cych osób:
a) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
b) osób poszukuj±cych pracy, niepozostaj±cych w zatrudnieniu lub niewykonuj±cych innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
c) osób usamodzielnianych, o których mowa w art. 140 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastêpczej,
d) m³odocianych, o których mowa w przepisach prawa pracy, w celu przygotowania zawodowego,
e) innych osób ni¿ okre¶lone w lit. a-e, o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2241) lub we w³a¶ciwych przepisach pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego,
f) osób do 30. roku ¿ycia oraz po ukoñczeniu 50. roku ¿ycia, posiadaj±cych status osoby poszukuj±cej pracy, bez zatrudnienia.
3) Wykonawca otrzyma w ramach kryterium aspekt spo³eczny 5 pkt. za co najmniej 1 osobê zaanga¿owanych do realizacji zamówienia, spe³niaj±c± warunki, o których mowa powy¿ej.
4) Ocena oferty w niniejszym kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowym.
5) W przypadku braku w formularzu ofertowym deklaracji ze strony Wykonawcy, dotycz±cej zatrudnienia osób spe³niaj±cych warunki wskazane powy¿ej, Zamawiaj±cy nie przyzna Wykonawcy punktów w tym kryterium.
3. £±czna punktacja przyznana ofertom obliczana jest wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
Suma = C + S, gdzie:
Suma – suma punktów we wszystkich kryteriach,
C – punkty przyznane w kryterium „Cena”,
S – punkty przyznane w kryterium „Aspekt spo³eczny”,
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert oraz ³±czna punktacja przyznana ofertom bêd± liczone z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
6. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt spo³eczny
4.3.6.) Waga: 5,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w art. 112 ustawy Pzp, w szczególno¶ci dotycz±ce:1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych wymagañ, co do potwierdzenia spe³nienia tego warunku.
2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
W celu potwierdzenia spe³nienia tego warunku Wykonawca wyka¿e wykonanie/dysponowanie:
Posiada prawo do wykonywania zawodu zgodnie z ustaw± z dnia 25 wrze¶nia 2015 r. o zawodzie fizjoterapeuty (Dz. U. 2022 poz. 168 z pó¼n. zm.).
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
W celu potwierdzenia spe³nienia tego warunku Wykonawca wyka¿e wykonanie/dysponowanie:
Wykonawca spe³ni warunek je¶li wyka¿e posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 50 000,00 z³ (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych).
4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
W celu potwierdzenia spe³nienia tego warunku Wykonawca wyka¿e wykonanie/dysponowanie:
Dysponowanie co najmniej jedn± osob± skierowan± do realizacji zamówienia umo¿liwiaj±c± realizacjê us³ug na odpowiednim poziomie jako¶ci, posiadaj±c± tytu³ zawodowy magistra lub licencjata w zawodzie fizjoterapii.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) o¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego – za³±cznik nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 6 do SWZ;
3) dokument potwierdzaj±cy posiadanie prawa do wykonywania zawodu fizjoterapeuty;
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Formularz ofertowy - za³±cznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w § 9 ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ.2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ.
4. Szczegó³owy wykaz zmian oraz sposób ich wprowadzenia do umowy zawiera § 8 Istotnych postanowieñ umowy.
5. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
Szczegó³owy rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera § 8 wzoru umowy stanowi±cy za³±cznik nr 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-19 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/chrostkowo
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-19 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-18
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Z postêpowania wyklucza siê równie¿ wykonawców na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego – o którym mowa w §8 ust. 2 Specyfikacji Warunków Zamówienia.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug opiekuñczych, specjalistycznych us³ug dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz specjalistycznych us³ug
- Poradnictwo specjalistyczne w zakresie zaburzeñ integracji sensorycznej dla dzieci i m³odzie¿y.
- ¦wiadczenie us³ug fizjoterapii ambulatoryjnej, konsultacji indywidualnych i edukacji zbiorowej dla pracowników Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim
- ¦wiadczenie specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w pierwszej po³owie 2025 r.
- ,,¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z organizacj± i prowadzeniem zajêæ wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rz±dowego programu ,,Za ¯yciem" w Specjalnym O¶rodku Szkolno-Wychowawczym w Wielgiem''
- Udzielanie ¶wiadczeñ w zakresie fizjoterapii
wiêcej: Us³ugi fizjoterapii »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.