Ogłoszenie z dnia 2024-06-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00307562/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie zespołu zabytkowego Twierdzy Przemyśl na cele turystyki kulturowej, etap III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Związek Gmin Fortecznych Twierdzy Przemyśl
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180341997
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1, pok. 7
1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.zgftp@onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.fortytwierdzyprzemysl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a40b9fb4-f7cf-11ee-b016-82aaee56c84c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie zespołu zabytkowego Twierdzy Przemyśl na cele turystyki kulturowej, etap III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a40b9fb4-f7cf-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00360613
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00280106/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Zagospodarowanie zespołu zabytkowego Twierdzy Przemyśl na cele turystyki kulturowej, etap III
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00307562
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGFTP.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie zadania pn. Zagospodarowanie zespołu zabytkowego Twierdzy Przemyśl na cele turystyki kulturowej, etap III w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
Przy realizacji przedmiotu umowy zastosowanie mają zasady określone w Uchwale Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. (zmienionej Uchwałą nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r., Uchwałą Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r. oraz Uchwałą Rady Ministrów nr 205/2022 z dnia 13 października 2022) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
W zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich niezbędnych prac projektowych oraz robót budowlanych, które umożliwią prawidłowe funkcjonowanie obiektu oraz powstałej infrastruktury towarzyszącej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Zgodnie ze wszystkimi wymogami określonymi w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (dalej PFU) i wynikającymi z obowiązującego prawa, w ramach zaakceptowanej kwoty ofertowej należy zaprojektować i wykonać:
- wszystkie niezbędne opracowania projektowe umożliwiające zrealizowanie Przedmiotu Umowy zgodnie z Wymaganiami Zamawiającego i Umową. W ramach prac projektowych Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania, w imieniu i na rzecz Zamawiającego, opinii, warunków technicznych, wszelkich uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń, decyzji i zgód niezbędnych do rozpoczęcia prac budowlanych. Prace Projektowe należy prowadzić
w oparciu o PFU oraz odpowiednie przepisy prawa.
- wszystkie niezbędne roboty budowlane w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę i zatwierdzoną przez Zamawiającego, PFU, STWiORB oraz odpowiednie przepisy prawa i uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzje o pozwoleniu na użytkowanie lub inne dokumenty umożliwiające przystąpienie przez Zamawiającego do użytkowania obiektów budowlanych zgodnie z ustawą Prawo budowlane.
Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem został zawarty w Programie Funkcjonalno Użytkowym wraz z załącznikami do powyższego dokumentu.
Program funkcjonalno-użytkowy stanowi opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.
Charakterystyczne parametry określające wielkość zamówienia:
Zamówienie obejmuję m.in. następujące zadania:
- Kontynuacja prac adaptacyjnych Fortu XI Duńkowiczki (stworzenie zaplecza sanitarnego, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie projektu dostosowania koszar szyjowych dla os. z niepełnosprawnościami, uzupełnienie uszkodzonych posadzek historycznych w poternie centralnej w wybieżnaiach);
- Kontynuacja prac adaptacyjnych Fortu VIII Łętownia (prace adaptacyjne w schronie głównym, izbie bojowej, na cele ekspozycyjne, korekta struktur ziemnych);
- Prace zabezpieczające kaponiery lewego barku Fortu III Łuczyce (działania zabezpieczające kaponierę lewego barku, odtworzenie ścieżki biegnącej w poprzek wału);
- Prace konserwatorskie i zabezpieczające Fortu I Salis Soglio (formowanie struktur ziemnych w okolicy przedbramia, zabezpieczenie tras ruchu turystycznego, prace konserwacyjne zachowanych drewnianych elementów stolarki okiennej i prowadnic wind amunicyjnych);
- Kontynuacja prac adaptacyjnych Fortu XV Borek (działania zabezpieczające w zakresie elewacji koszar szyjowych i skrzydłowych murów oporowych, wykonanie stropu między kondygnacyjnego w lewym skrzydle koszar szyjowych wraz ze schodami, wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie odwodnień wału koszar, wykonanie wentylacji grawitacyjnej koszar szyjowych);
- Rewitalizacja Fortu XVI Zniesienie wraz z rewitalizacją terenu wokół Krzyża Zawierzenia (wymiana nawierzchni ciągów pieszych, remont lub odnowienie drewnianych mostków pieszych, remont drewnianych schodów terenowych (wraz z dostosowaniem trasy dla osób niepełnosprawnych), rewitalizacja terenu wokół Krzyża Zawierzenia.
Inwestycja obejmuje prace na obszarze kilku gmin w powiecie przemyskim:
- Gmina Przemyśl - kontynuacja prac adaptacyjnych Fortu VIII Łętownia, działania ratunkowe kaponiery lewego barku Fortu III Łuczyce oraz rewitalizacja otoczenia Fortu XVI Zniesienie oraz terenu wokół Krzyża Zawierzenia;
- Gmina Orły - prace remontowo - konserwatorskie Fortu XI "Duńkowiczki";
- Gmina Medyka - prace adaptacyjne Fortu XV “Borek” oraz prace remontowo - konserwatorskie, zabezpieczenie tras ruchu turystycznego oraz roboty ziemne przy Forcie I Salis Soglio.
Celem strategicznym projektu jest podniesienie standardów turystyki kulturowej na terenach Gmin Ziemi Przemyskiej, zrzeszonych w Związku Gmin Fortecznych Twierdzy Przemyśl, - Pomnika Historii RP a w tym: zabytkowych reliktów fortyfikacji, pola bitwy i cmentarzy wojennych o wyjątkowym i uniwersalnym znaczeniu dla historii powszechnej i historii Polski - jako etap przygotowawczy implementacji Twierdzy Przemyśl do transgranicznego wpisu seryjnego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO.
Przewidywany Harmonogram płatności:
a) rok 2024 - I transza – w wysokości min. 2 % wynagrodzenia brutto za faktycznie zrealizowane i odebrane roboty zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym ze środków własnych Zamawiającego;
b) rok 2025 - II transza – w wysokości 50% przyznanego dofinansowania po faktycznym zrealizowaniu i odebraniu zaawansowania robót określonego harmonogramem rzeczowo-finansowym - płatna ze środków Programu Polski Ład.
c) rok 2026 - III transza – pozostała część wynagrodzenia, po zrealizowaniu przedmiotu umowy – płatność końcowa, płatna przez Zamawiającego ze środków Programu Polski Ład;
przy czym minimum ostatnia płatność oraz zakończenie prac musi nastąpić po 12 miesiącach od zawarcia umowy – zgodnie z warunkami zgłoszonego zadania inwestycyjnego do Programu jako zadanie realizowane w okresie powyżej 12 miesięcy.
Po wypłacie wkładu własnego do czasu poprzedzającego wypłatę z Promesy Wykonawca zobowiązany będzie do samodzielnego zapewnienia finansowania inwestycji w części niepokrytej udziałem Wnioskodawcy (Zamawiającego), z jednoczesnym zastrzeżeniem, że załata wynagrodzenia Wykonawcy Inwestycji w całości nastąpi po wykonaniu inwestycji w terminie nie dłuższym niż 35 dni od daty odbioru Inwestycji przez Zamawiającego.
Wypłata promesy następować będzie w 2 transzach:
- pierwsza po zakończeniu wydzielonego etapu prac w ramach inwestycji określonego w harmonogramie rzeczowo finansowym w wysokości nie wyższej niż 50% kwoty dofinansowania,
- druga po zakończeniu realizacji inwestycji w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty dofinansowania.
W związku z rozłożeniem płatności za przedmiot zamówienia na okres trzyletni, podział zamówienia na etapy oraz terminy ich realizacji w powiązaniu z terminami płatności zostaną określone w harmonogramie rzeczowo - finansowym przygotowanym przez Wykonawcę i przekazanym do zatwierdzenia Zamawiającemu w terminie do 21 dni od daty zawarcia umowy.
Okres gwarancji i rękojmi za wady na roboty budowlane: minimum 60 miesięcy
Okres gwarancji na pozostałe elementy – 36 miesięcy
Postanowienia ogólne:
Wykonawca odpowiedzialny jest za wykonanie przedmiotu zamówienia z zachowaniem zasad wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami, poleceniami nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego, ponadto:
1) Wykonawca nie może wykorzystywać błędów w PFU, a o ich istnieniu powinien niezwłocznie powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian lub poprawek. Dane określone w PFU będą uważane za wartości bazowe, od których dopuszczalne są odchylenia w ramach określonego przedziału tolerancji,
2) PFU jest materiałem wyjściowym dla Wykonawcy do sporządzenia opracowań, wykonania zadania,
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo uczestnictwa w procesie tworzenia dokumentacji technicznej na każdym etapie jej opracowywania. Wykonawca zobowiązany jest do konsultacji z Zamawiającym w celu uzyskania akceptacji zastosowanych rozwiązań, doboru materiałów i urządzeń w określonych częściach projektu oraz kosztów z tym związanych,
4) W rozwiązaniach projektowych będą stosowane wyroby (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu powszechnego stosowania. Wyroby budowlane stosowane w trakcie wykonywania robót budowlanych, muszą spełniać wymagania polskich przepisów, a Wykonawca będzie posiadał dokumenty potwierdzające, że zostały one wprowadzone do obrotu zgodnie z regulacjami ustawy o wyrobach budowlanych i posiadają wymagane deklaracje zgodności.
5) Dokumentacja techniczna powinna określać parametry techniczne i wymagania dla zastosowanych wyrobów,
6) Zamawiający dopuszcza zmiany do przedstawionej dokumentacji pod warunkiem akceptacji niezbędnych uzgodnień z zainteresowanymi stronami,
7) Dokumentację techniczną należy wykonać w zakresie (i ilości) koniecznym do uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót budowlanych,
8) Oprócz dokumentacji w wersji papierowej, wymagane jest przedłożenie Zamawiającemu całości opracowania w wersji elektronicznej na nośniku zewnętrznym,
9) Wykonawca ponosi wszelkie koszty m.in. opłat z tytułu uzgodnień, decyzji, opiniowania dokumentacji przez właściwe organy lub instytucje oraz uzyskania danych technicznych,
10) Wykonawca zobowiązany jest w ramach wynagrodzenia umownego do pełnienia nadzoru autorskiego.
11) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz do oddania przedmiotu zamówienia w terminie.
12) Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz zgodność z Dokumentacją Projektową, Specyfikacją Techniczną i poleceniami Inspektora Nadzoru (w przypadku ustanowienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45410000-4 - Tynkowanie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45321000-3 - Izolacja cieplna
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45261910-6 - Naprawa dachów
45262110-5 - Demontaż rusztowań
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45232460-4 - Roboty sanitarne
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45232420-2 - Roboty w zakresie ścieków
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
92521200-1 - Usługi ochrony wystaw i eksponatów
45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45232450-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy upustów
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3998400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3998400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3998400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECHART Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7922290576
7.3.3) Ulica: Piwoda 150
7.3.4) Miejscowość: Wiązownica
7.3.5) Kod pocztowy: 37-522
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3998400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Usługa remontu fontanny miejskiej zlokalizowanej na Placu Niepodległości w Przemyślu
- Zakup nowego samochodu dla Zarządu Dróg Miejskich w Przemyślu
- Dostawa tlenu medycznego
- Dostawa oleju napędowego
- Zadanie 1: Zakup kosiarki bijakowej tylnobocznej- wraz z dostawą do m. Ruszelczyce Zadanie 2: Zakup kosiarki bijakowej tylnobocznej- wraz z dostawą do m. Ruszelczyce
- OPRACOWANIE WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ Z AUDYTAMI ENERGETYCZNYMI DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. "DOSTOSOWANIE BUDYNKU PRZY UL. DWORKIEGO 100 DLA POTRZEB ZESPOŁU SZKÓŁ...
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie okresowych 5-letnich przeglądów budowlanych w zasobach własnych i zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Parku Zdrojowego w Nałęczowie
- Remont odcinków dróg powiatowych nr 2813C Osięciny-Redecz Wielki, nr 2903C Lubanie-Kucerz i nr 2918C Baruchowo-Goreń Duży-Patrowo
- Przebudowa drogi gminnej nr 130235C w m. Podobowice w km od 0+000 do 0+966
- Kompleksowa usługa demontażu i montażu hali pneumatycznej znajdującej się nad boiskiem treningowym o nawierzchni sztucznej na Stadionie Miejskim w Świdniku
- "Poprawa dostępności architektonicznej placówki - zakup i montaż windy ZSP Przybradz w ramach projektu Inkluzja edukacyjna w gminie Wieprz"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.