eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrwinówZakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Brwinów i Michałowice oraz placówce oświatowej w Islandii



Ogłoszenie z dnia 2022-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Brwinów i Michałowice oraz placówce oświatowej w Islandii

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brwinów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269203

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grodziska 12

1.5.2.) Miejscowość: Brwinów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 7382567

1.5.8.) Numer faksu: 22 7295940

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: halina.bak@brwinow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: brwinow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugb.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Brwinów i Michałowice oraz placówce oświatowej w Islandii

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b582014-075a-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00360690

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Działaj dla klimatu. Inicjatywy podnoszące świadomość ekologiczną w szkołach w gminach Brwinów i Michałowice w partnerstwie z Sandgerdi Elementary School z Islandii" - dofinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2014-2021 w ramach programu: "Środowisko, Energia i Zmiany klimatu"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00266665/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.57.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 352121,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1: Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego.
Zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt. 26 lit. a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towaru i usług (Dz. U. z 2021 r., poz. 685 ze zm.) oraz art. 57 ust. 1 i art. 58 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2021 r., poz. 1082 ze zm.) Zamawiający oświadcza, że odbiorcą monitorów dotykowych będą placówki oświatowe, dla których organem prowadzącym jest Zamawiający(Gmina Brwinów) i Partner Zamawiającego (Gmina Michałowice) tym samym potwierdza, że monitory dotykowe będą wykorzystywane do celów związanych z realizowaną przez te placówki działalnością dydaktyczną.
Zamawiający skorzysta z możliwości zastosowania preferencyjnej stawki VAT w wysokości 0%, zgodnie z Załącznikiem nr 6– Zaświadczenie.
1.1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i zapewnić montaż i konfiguracje pięciu monitorów dotykowych i mobilnych statywów jezdnych, w szkołach położonych w Gminie Brwinów i Gminie Michałowice.
Miejsce dostawy:
1) Zespół Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie, ul. Żwirowa 16, 05-840 Brwinów – 1 monitor, 1 mobilny statyw jezdny,
2) Szkoła Podstawowa nr 1 w Brwinowie, ul. Piłsudskiego 11, 05-840 Brwinów – 1 monitor, 1 mobilny statyw jezdny,
3) Zespół Szkolno-Przedszkolnym w Otrębusach, ul. Piaseckiego 2, 05-805 Otrębusy – 1 monitor, 1 mobilny statyw jezdny,
4) Zespół Szkolno-Przedszkolnym w Żółwinie, ul. Szkolna 39, 05-807 Żółwin – 1 monitor,
5) Szkoła Podstawowa w Michałowicach, ul. Szkolna 15, 05-816 Michałowice – 1 monitor, 1 mobilny statyw jezdny.
Wykonawca zobowiązuje się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą, montażem i konfiguracją monitorów dotykowych i mobilnych statywów jezdnych dla szkół wymienionych w pkt 1-5.
1.2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć 1 monitor dotykowy i 1 mobilny statyw jezdny, do szkoły w Islandii. Miejsce dostawy: Sandgerdi Elementary School, ul Skólastræti, 245 Sandgerdi.
Wykonawca zobowiązuje się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą monitora dotykowego i mobilnego statywu jezdnego do szkoły w Islandii.
2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć ekran ramowy przenośny i rzutnik do szkoły położonej na terenie Gminy Brwinów. Miejsce dostawy: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie, ul. Żwirowa 16, 05-840 Brwinów – 1 ekran ramowy, 1 rzutnik.
Wykonawca zobowiązuje się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą ekranu ramowego i rzutnika.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć laptop do szkoły położonej na terenie Gminy Brwinów.
Miejsce dostawy: Zespół Szkolno-Przedszkolnym w Żółwinie, ul. Szkolna 39, 05-807 Żółwin – 1 laptop.
Wykonawca zobowiązują się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą laptopa.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć urządzenie wielofunkcyjne do szkoły położonej na terenie Gminy Brwinów.
Miejsce dostawy:
1) Zespół Szkół Ogólnokształcących w Komorowie, ul. Marii Dąbrowskiej 12/20, 05-806 Komorów – 1 urządzenie wielofunkcyjne,
2) Zespół Szkolno-Przedszkolnym w Nowej Wsi, ul. Główna 96, 05-806 Komorów – 1 urządzenie wielofunkcyjne.
Wykonawca zobowiązują się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części 1 stanowi Załącznik 5.1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231320-6 - Monitory dotykowe

38652100-1 - Projektory

38653400-1 - Ekrany projekcyjne

30213100-6 - Komputery przenośne

30121300-6 - Urządzenia do powielania

4.5.5.) Wartość części: 109953,83 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 1 w Brwinowie
1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pomoce dydaktyczne do Szkoła Podstawowa nr 1 w Brwinowie, ul. Piłsudskiego 11, 05-840 Brwinów położonej na terenie Gminy Brwinów.
2. Wykonawca zobowiązuje się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą pomocy dydaktycznych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części 2 stanowi Załącznik 5.2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38510000-3 - Mikroskopy

37524100-8 - Gry edukacyjne

48931000-3 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego

22111000-1 - Podręczniki szkolne

4.5.5.) Wartość części: 12855,54 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie
1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pomoce dydaktyczne do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie, ul. Żwirowa 16, 05-840 Brwinów położonej na terenie Gminy Brwinów.
2. Wykonawca zobowiązuje się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą pomocy dydaktycznych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części 3 stanowi Załącznik 5.3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38510000-3 - Mikroskopy

37524100-8 - Gry edukacyjne

48931000-3 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego

37820000-2 - Wyroby artystyczne

19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

18930000-7 - Worki i torby

18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.5.5.) Wartość części: 7121,78 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ 4: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Żółwinie
1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pomoce dydaktyczne do Zespół Szkolno-Przedszkolnym w Żółwinie, ul. Szkolna 39, 05-807 Żółwin położonej na terenie Gminy Brwinów.
2. Wykonawca zobowiązuje się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą pomocy dydaktycznych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części 4 stanowi Załącznik 5.4.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38510000-3 - Mikroskopy

30213200-7 - Komputer tablet

48931000-3 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego

4.5.5.) Wartość części: 27842,26 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ 5: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Otrębusach
1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pomoce dydaktyczne do Zespół Szkolno-Przedszkolnym w Otrębusach, ul. Piaseckiego 2, 05-805 Otrębusy położonej na terenie Gminy Brwinów.
2. Wykonawca zobowiązuje się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą pomocy dydaktycznych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części 5 stanowi Załącznik 5.5.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38510000-3 - Mikroskopy

37524100-8 - Gry edukacyjne

48931000-3 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego

4.5.5.) Wartość części: 11387,86 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ 6: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoła Podstawowa w Michałowicach.
1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pomoce dydaktyczne do Szkoła Podstawowa w Michałowicach, ul. Szkolna 15, 05-816 Michałowice położonej na terenie Gminy Michałowice.
2. Wykonawca zobowiązuje się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą pomocy dydaktycznych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części 6 stanowi Załącznik 5.6.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38510000-3 - Mikroskopy

48931000-3 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego

4.5.5.) Wartość części: 6176,32 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ 7: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Zespół Szkolno-Przedszkolnego w Nowej Wsi.
1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pomoce dydaktyczne do Zespół Szkolno-Przedszkolnym w Nowej Wsi, ul. Główna 96, 05-806 Komorów położonej na terenie Gminy Michałowice.
2. Wykonawca zobowiązuje się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą pomocy dydaktycznych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części 7 stanowi Załącznik 5.7.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38510000-3 - Mikroskopy

37524100-8 - Gry edukacyjne

22110000-4 - Drukowane książki

37820000-2 - Wyroby artystyczne

48931000-3 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego

4.5.5.) Wartość części: 14858,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ 8: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Zespół Szkół Ogólnokształcących w Komorowie.
1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pomoce dydaktyczne do Zespół Szkół Ogólnokształcących w Komorowie, ul. Marii Dąbrowskiej 12/20, 05-806 Komorów położonej na terenie Gminy Michałowice.
2. Wykonawca zobowiązuje się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą pomocy dydaktycznych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części 8 stanowi Załącznik 5.8.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38510000-3 - Mikroskopy

37524100-8 - Gry edukacyjne

22110000-4 - Drukowane książki

37820000-2 - Wyroby artystyczne

48931000-3 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego

22111000-1 - Podręczniki szkolne

4.5.5.) Wartość części: 14135,64 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ 9: Zakup i dostawa koszy do segregacji odpadów.
1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zestawy koszy 5-cio frakcyjnych do szkół położonych na terenie Gminie Brwinów i Gminie Michałowice.
Miejsce dostawy:
1) Zespół Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie, ul. Żwirowa 16, 05-840 Brwinów – 8 zestawów koszy 5 frakcyjnych,
2) Szkoła Podstawowa nr 1 w Brwinowie, ul. Piłsudskiego 11, 05-840 Brwinów – 6 zestawów koszy 5 frakcyjnych,
3) Zespół Szkolno-Przedszkolnym w Otrębusach, ul. Piaseckiego 2, 05-805 Otrębusy – 6 zestawów koszy 5 frakcyjnych,
4) Zespół Szkolno-Przedszkolnym w Żółwinie, ul. Szkolna 39, 05-807 Żółwin – 3 zestawów koszy 5 frakcyjnych,
5) Szkoła Podstawowa w Michałowicach, ul. Szkolna 15, 05-816 Michałowice – 10 zestawów koszy 5 frakcyjnych,
6) Zespół Szkół Ogólnokształcących w Komorowie, ul. Marii Dąbrowskiej 12/20, 05-806 Komorów – 17 zestawów koszy 5 frakcyjnych,
7) Zespół Szkolno-Przedszkolnym w Nowej Wsi, ul. Główna 96, 05-806 Komorów – 5 zestawów koszy 5 frakcyjnych.
2. Wykonawca zobowiązuje się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą zestawów koszy 5-cio frakcyjnych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części 10 stanowi Załącznik 5.9.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39224340-3 - Kosze

4.5.5.) Wartość części: 146286,80 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 10: Zakup i dostawa materiałów do wykonywania przez uczniów modeli pokazowych.
1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pomoce dydaktyczne do Szkoła Podstawowa nr 1 w Brwinowie, ul. Piłsudskiego 11, 05-840 Brwinów położonej na terenie Gminy Brwinów.
2. Wykonawca zobowiązuje się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą pomocy dydaktycznych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części 11 stanowi Załącznik 5.10.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.5.) Wartość części: 1503,46 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wszystkie oferty podlegały odrzuceniu z powodu niezgodności treści oferty z warunkami zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15753,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15753,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15753,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DIVERTI Grażyna Tomaszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369168038

7.3.3) Ulica: ul. Cieszyńska 362

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15753,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7134,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7134,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7134,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DIVERTI Grażyna Tomaszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369168038

7.3.3) Ulica: ul. Cieszyńska 362

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7134,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22697,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24913,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22697,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDUCARIUM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340157860

7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 207

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-451

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22697,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14222,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15859,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14222,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DIVERTI Grażyna Tomaszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369168038

7.3.3) Ulica: ul. Cieszyńska 362

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14222,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5208,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5208,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5208,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DIVERTI Grażyna Tomaszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369168038

7.3.3) Ulica: ul. Cieszyńska 362

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5208,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wszystkie oferty podlegały odrzuceniu z powodu niezgodności treści oferty z warunkami zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.