Ogłoszenie z dnia 2022-09-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00266665/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Brwinów i Michałowice oraz placówce oświatowej w Islandii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brwinów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269203
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grodziska 12
1.5.2.) Miejscowość: Brwinów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 7382567
1.5.8.) Numer faksu: 22 7295940
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: halina.bak@brwinow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: brwinow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugb.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Brwinów i Michałowice oraz placówce oświatowej w Islandii2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b582014-075a-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00360690
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Działaj dla klimatu. Inicjatywy podnoszące świadomość ekologiczną w szkołach w gminach Brwinów i Michałowice w partnerstwie z Sandgerdi Elementary School z Islandii" - dofinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2014-2021 w ramach programu: "Środowisko, Energia i Zmiany klimatu"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00266665/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.57.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 352121,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1: Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego.Zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt. 26 lit. a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towaru i usług (Dz. U. z 2021 r., poz. 685 ze zm.) oraz art. 57 ust. 1 i art. 58 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2021 r., poz. 1082 ze zm.) Zamawiający oświadcza, że odbiorcą monitorów dotykowych będą placówki oświatowe, dla których organem prowadzącym jest Zamawiający(Gmina Brwinów) i Partner Zamawiającego (Gmina Michałowice) tym samym potwierdza, że monitory dotykowe będą wykorzystywane do celów związanych z realizowaną przez te placówki działalnością dydaktyczną.
Zamawiający skorzysta z możliwości zastosowania preferencyjnej stawki VAT w wysokości 0%, zgodnie z Załącznikiem nr 6– Zaświadczenie.
1.1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i zapewnić montaż i konfiguracje pięciu monitorów dotykowych i mobilnych statywów jezdnych, w szkołach położonych w Gminie Brwinów i Gminie Michałowice.
Miejsce dostawy:
1) Zespół Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie, ul. Żwirowa 16, 05-840 Brwinów – 1 monitor, 1 mobilny statyw jezdny,
2) Szkoła Podstawowa nr 1 w Brwinowie, ul. Piłsudskiego 11, 05-840 Brwinów – 1 monitor, 1 mobilny statyw jezdny,
3) Zespół Szkolno-Przedszkolnym w Otrębusach, ul. Piaseckiego 2, 05-805 Otrębusy – 1 monitor, 1 mobilny statyw jezdny,
4) Zespół Szkolno-Przedszkolnym w Żółwinie, ul. Szkolna 39, 05-807 Żółwin – 1 monitor,
5) Szkoła Podstawowa w Michałowicach, ul. Szkolna 15, 05-816 Michałowice – 1 monitor, 1 mobilny statyw jezdny.
Wykonawca zobowiązuje się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą, montażem i konfiguracją monitorów dotykowych i mobilnych statywów jezdnych dla szkół wymienionych w pkt 1-5.
1.2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć 1 monitor dotykowy i 1 mobilny statyw jezdny, do szkoły w Islandii. Miejsce dostawy: Sandgerdi Elementary School, ul Skólastræti, 245 Sandgerdi.
Wykonawca zobowiązuje się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą monitora dotykowego i mobilnego statywu jezdnego do szkoły w Islandii.
2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć ekran ramowy przenośny i rzutnik do szkoły położonej na terenie Gminy Brwinów. Miejsce dostawy: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie, ul. Żwirowa 16, 05-840 Brwinów – 1 ekran ramowy, 1 rzutnik.
Wykonawca zobowiązuje się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą ekranu ramowego i rzutnika.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć laptop do szkoły położonej na terenie Gminy Brwinów.
Miejsce dostawy: Zespół Szkolno-Przedszkolnym w Żółwinie, ul. Szkolna 39, 05-807 Żółwin – 1 laptop.
Wykonawca zobowiązują się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą laptopa.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć urządzenie wielofunkcyjne do szkoły położonej na terenie Gminy Brwinów.
Miejsce dostawy:
1) Zespół Szkół Ogólnokształcących w Komorowie, ul. Marii Dąbrowskiej 12/20, 05-806 Komorów – 1 urządzenie wielofunkcyjne,
2) Zespół Szkolno-Przedszkolnym w Nowej Wsi, ul. Główna 96, 05-806 Komorów – 1 urządzenie wielofunkcyjne.
Wykonawca zobowiązują się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części 1 stanowi Załącznik 5.1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231320-6 - Monitory dotykowe
38652100-1 - Projektory
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
30213100-6 - Komputery przenośne
30121300-6 - Urządzenia do powielania
4.5.5.) Wartość części: 109953,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 1 w Brwinowie1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pomoce dydaktyczne do Szkoła Podstawowa nr 1 w Brwinowie, ul. Piłsudskiego 11, 05-840 Brwinów położonej na terenie Gminy Brwinów.
2. Wykonawca zobowiązuje się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą pomocy dydaktycznych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części 2 stanowi Załącznik 5.2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38510000-3 - Mikroskopy
37524100-8 - Gry edukacyjne
48931000-3 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego
22111000-1 - Podręczniki szkolne
4.5.5.) Wartość części: 12855,54 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pomoce dydaktyczne do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie, ul. Żwirowa 16, 05-840 Brwinów położonej na terenie Gminy Brwinów.
2. Wykonawca zobowiązuje się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą pomocy dydaktycznych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części 3 stanowi Załącznik 5.3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38510000-3 - Mikroskopy
37524100-8 - Gry edukacyjne
48931000-3 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego
37820000-2 - Wyroby artystyczne
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
18930000-7 - Worki i torby
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
4.5.5.) Wartość części: 7121,78 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ 4: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Żółwinie1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pomoce dydaktyczne do Zespół Szkolno-Przedszkolnym w Żółwinie, ul. Szkolna 39, 05-807 Żółwin położonej na terenie Gminy Brwinów.
2. Wykonawca zobowiązuje się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą pomocy dydaktycznych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części 4 stanowi Załącznik 5.4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38510000-3 - Mikroskopy
30213200-7 - Komputer tablet
48931000-3 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego
4.5.5.) Wartość części: 27842,26 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ 5: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Otrębusach1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pomoce dydaktyczne do Zespół Szkolno-Przedszkolnym w Otrębusach, ul. Piaseckiego 2, 05-805 Otrębusy położonej na terenie Gminy Brwinów.
2. Wykonawca zobowiązuje się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą pomocy dydaktycznych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części 5 stanowi Załącznik 5.5.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38510000-3 - Mikroskopy
37524100-8 - Gry edukacyjne
48931000-3 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego
4.5.5.) Wartość części: 11387,86 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ 6: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoła Podstawowa w Michałowicach.1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pomoce dydaktyczne do Szkoła Podstawowa w Michałowicach, ul. Szkolna 15, 05-816 Michałowice położonej na terenie Gminy Michałowice.
2. Wykonawca zobowiązuje się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą pomocy dydaktycznych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części 6 stanowi Załącznik 5.6.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38510000-3 - Mikroskopy
48931000-3 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego
4.5.5.) Wartość części: 6176,32 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ 7: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Zespół Szkolno-Przedszkolnego w Nowej Wsi.1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pomoce dydaktyczne do Zespół Szkolno-Przedszkolnym w Nowej Wsi, ul. Główna 96, 05-806 Komorów położonej na terenie Gminy Michałowice.
2. Wykonawca zobowiązuje się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą pomocy dydaktycznych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części 7 stanowi Załącznik 5.7.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38510000-3 - Mikroskopy
37524100-8 - Gry edukacyjne
22110000-4 - Drukowane książki
37820000-2 - Wyroby artystyczne
48931000-3 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego
4.5.5.) Wartość części: 14858,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ 8: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Zespół Szkół Ogólnokształcących w Komorowie.1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pomoce dydaktyczne do Zespół Szkół Ogólnokształcących w Komorowie, ul. Marii Dąbrowskiej 12/20, 05-806 Komorów położonej na terenie Gminy Michałowice.
2. Wykonawca zobowiązuje się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą pomocy dydaktycznych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części 8 stanowi Załącznik 5.8.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38510000-3 - Mikroskopy
37524100-8 - Gry edukacyjne
22110000-4 - Drukowane książki
37820000-2 - Wyroby artystyczne
48931000-3 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego
22111000-1 - Podręczniki szkolne
4.5.5.) Wartość części: 14135,64 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ 9: Zakup i dostawa koszy do segregacji odpadów.1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zestawy koszy 5-cio frakcyjnych do szkół położonych na terenie Gminie Brwinów i Gminie Michałowice.
Miejsce dostawy:
1) Zespół Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie, ul. Żwirowa 16, 05-840 Brwinów – 8 zestawów koszy 5 frakcyjnych,
2) Szkoła Podstawowa nr 1 w Brwinowie, ul. Piłsudskiego 11, 05-840 Brwinów – 6 zestawów koszy 5 frakcyjnych,
3) Zespół Szkolno-Przedszkolnym w Otrębusach, ul. Piaseckiego 2, 05-805 Otrębusy – 6 zestawów koszy 5 frakcyjnych,
4) Zespół Szkolno-Przedszkolnym w Żółwinie, ul. Szkolna 39, 05-807 Żółwin – 3 zestawów koszy 5 frakcyjnych,
5) Szkoła Podstawowa w Michałowicach, ul. Szkolna 15, 05-816 Michałowice – 10 zestawów koszy 5 frakcyjnych,
6) Zespół Szkół Ogólnokształcących w Komorowie, ul. Marii Dąbrowskiej 12/20, 05-806 Komorów – 17 zestawów koszy 5 frakcyjnych,
7) Zespół Szkolno-Przedszkolnym w Nowej Wsi, ul. Główna 96, 05-806 Komorów – 5 zestawów koszy 5 frakcyjnych.
2. Wykonawca zobowiązuje się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą zestawów koszy 5-cio frakcyjnych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części 10 stanowi Załącznik 5.9.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39224340-3 - Kosze
4.5.5.) Wartość części: 146286,80 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 10: Zakup i dostawa materiałów do wykonywania przez uczniów modeli pokazowych.1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pomoce dydaktyczne do Szkoła Podstawowa nr 1 w Brwinowie, ul. Piłsudskiego 11, 05-840 Brwinów położonej na terenie Gminy Brwinów.
2. Wykonawca zobowiązuje się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą pomocy dydaktycznych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części 11 stanowi Załącznik 5.10.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
4.5.5.) Wartość części: 1503,46 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie oferty podlegały odrzuceniu z powodu niezgodności treści oferty z warunkami zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15753,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15753,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15753,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DIVERTI Grażyna Tomaszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369168038
7.3.3) Ulica: ul. Cieszyńska 362
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15753,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7134,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7134,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7134,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DIVERTI Grażyna Tomaszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369168038
7.3.3) Ulica: ul. Cieszyńska 362
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7134,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22697,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24913,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22697,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDUCARIUM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340157860
7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 207
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-451
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22697,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14222,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15859,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14222,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DIVERTI Grażyna Tomaszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369168038
7.3.3) Ulica: ul. Cieszyńska 362
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14222,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5208,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5208,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5208,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DIVERTI Grażyna Tomaszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369168038
7.3.3) Ulica: ul. Cieszyńska 362
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5208,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie oferty podlegały odrzuceniu z powodu niezgodności treści oferty z warunkami zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Usługa kompleksowego zorganizowania grupowego wyjazdu studyjnego do Portugalii
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 05-840 Brwinów
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Brwinów do szkół i placówek oświatowych oraz powrót do domu.
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sal konferencyjnych na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów przez KCER
- Część 1. Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Brwinów. Część 2. Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Brwinów wraz z usługami opiekuńczymi.
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa materiałów promujących badania ankietowe realizowane na podstawie PBSSP
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.