eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PurdaZakup sprzętu IT wraz z oprogramowaniem w ramach programu Cyfrowa Gmina.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu IT wraz z oprogramowaniem w ramach programu Cyfrowa Gmina.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PURDA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743189

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Purda 19

1.5.2.) Miejscowość: Purda

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-030

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 512 22 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@purda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.purda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.purda.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu IT wraz z oprogramowaniem w ramach programu Cyfrowa Gmina.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af83bdcc-099f-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00360693

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026812/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup sprzętu IT wraz z oprogramowaniem w ramach programu Cyfrowa Gmina

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie finansowane w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00. Umowa nr 3532/2/2022.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00272815/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 206772,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa:

Specyfikacja dla stacji roboczych:
20 sztuk STACJE ROBOCZE
Komputer
Procesor minimum 6 rdzeni, 12 wątków
Częstotliwość taktowania 3,2 Ghz, procesor min. 12250 punktów wg. rankingu wydajności dostępnego na stronie www.cpubenchmark.net
Premiera na rynku w roku 2021 lub 2022 Pamięć RAM
16 GB (2666 MHz), min. 2 wolne sloty na płycie głównej na rozbudowę pamięci RAM Dysk twardy SSD min 480 GB, slot M.2
Złącza:
2 x DisplayPort
6 x USB-A (w tym min. 2 na panelu przednim)
1 x RJ-45 (LAN) - zintegrowana karta sieciowa 1 Gbps
2 x uniwersalne gniazdo audio (umożliwiające podłączenie słuchawek stereo i mikrofonu - jedno gniazdo na panelu przednim) Obudowa wysokość do 30 cm głębokość do 30 cm szerokość do 10 cm Mysz i klawiatura sygnowana logo producenta komputera w zestawie
2 lata gwarancji producenta świadczonej w miejscu użytkowania, realizowanej w następnym dniu pracy.
System operacyjny Windows 11 Pro
Monitor z głośnikami
Rozmiar ekranu 23-25", format 16:9
Rozdzielczość Full HD (1920x780)
kontrast statyczny 1000:1, kąty widzenia w pionie i poziomie 178 stopni
Porty: VGA, DisplayPort
2 lata gwarancji producenta

1 Stacja robocza
1 sztuka według poniższej specyfikacji:
procesor wielordzeniowy, minimum 12 rdzeni, procesor min. 30000 punktów wg. rankingu wydajności dostępnego na stronie www.cpubenchmark.net
karta graficzna 8GB
zasilacz 750 W
RAM min 32 GB
Dysk M.2 500 GB
Dysk SSD 1TB
Dysk HDD 2TB
system operacyjny Windows Pro minimum 11
Monitor z głośnikami
Rozmiar ekranu 23-25", format 16:9
Rozdzielczość Full HD (1920x780)
kontrast statyczny 1000:1, kąty widzenia w pionie i poziomie 178 stopni
Porty: VGA, DisplayPort
2 lata gwarancji producenta
mysz bezprzewodowa
klawiatura

Specyfikacja dla serwera:
SERWER
Obudowa Rack o wysokości 1 lub 2 U
2 zasilacze redundantne o mocy min 500 W
2 procesory: minimum 8 rdzeni, 3,2 GHz, 11MB Cache, 9.60 GT/s procesory min. 15100 punktów wg. rankingu wydajności dostępnego na stronie www.cpubenchmark.net
128 GB RAM, 3200 Mhz, DDR4 DIMM (w konfiguracji zgodnej z wytycznymi producenta serwera dla 2 procesorów) Kotroler RAID sprzętowy (SAS/SATA, RAID 0/1/5/10/50). Możliwość instalacji minimum 8 dysków 2,5"
8 dysków 1,2 TB SAS, 12 Gb/s, Hot-Plug Napęd optyczny DVD Zintegrowana karta sieciowa - 2 porty RJ-45, GbE Moduł zarządzania serwerem przez port RJ-45. Ramka zabezpieczająca dyski twarde z wyświetlaczem.
Szyny montażowe ruchome.
Licencja umożliwiająca uruchomienie 4 instancji Windows Standard Server 2022 na serwerze (przy procesorach 8 rdzeniowych - licencja na 32 rdzenie Windows Standard)
Licencje dostępowe CAL Windows Server 2022 User - 60 szt.
5 lat gwarancji w miejscu instalacji w trybie "Następny dzień pracujący", opcja pozwalająca na zachowanie dysków twardych w przypadku ich awarii przez 5 lat

Specyfikacja dla szafy rackowej
SZAFA RACKOWA
wysokość min 42U, do montażu sprzętu w rozmiarze 19"
szerokość: 800mm
głębokość: 1000mm
drzwi przednie i tylne perforowane, zamykane zamkiem

Specyfikacja dla laptopów:
3 sztuki
procesor minimum 4 rdzenie, 8 wątków, min. 10600 punktów wg. rankingu wydajności dostępnego na stronie www.cpubenchmark.net
16 GB pamięci RAM o taktowaniu min. 3200 MHz, min. 1 gniazdo pamięci wolne;
dysk twardy min. 500 GB SSD, NVMe, M.2;
ekran 15.6″, Rozdzielczość FullHD (1920x1080), powłoka antyrefleksyjna;
karta sieciowa Gigabit Ethernet (Zintegrowana, 1 Gb/s);
karta sieci WLAN w standardzie 802.11ax;
System operacyjny windows 11 pro;
Złącza 1 x HDMI, 1 x USB-C, 2 x USB-A,1 x RJ-45 (LAN),1 x Gniazdo Słuchawki/mikrofon;
2 lata gwarancji producenta świadczonej w miejscu użytkowania w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu awarii

Specyfikacja dla urządzenia wielofunkcyjnego:
Urządzenie wielofunkcyjne
- drukarka laserowa do formatu A3
- skanowanie i kopiowanie dwustronne do formatu A3
- drukowanie w kolorze i mono – tekst i grafika
- rozdzielczość druku 1200 x 1200
- druk na papierze standardowym oraz na papierze o wyższej gramaturze - do 250 g/m2
- druk na kopertach, etykietach

Zasilacz UPS 2 sztuki ; minimalna pojemność wyjścia 700 VA, minimalna moc wyjściowa 405W, minimum 4 gniazda Schuko

Urządzenia sieciowe i osprzęt sieciowy
3 switche tego samego producenta - 2 x switch typ 1:
Rozmiar 1U
24 porty 1 Gbps + Poe o mocy min 195W
4 port SPF
przepustowość 41,6 Mpps
Przepustowość rutowania/przełączania 56 Gbit/s
Obsługa standardów IEEE 802.3,IEEE 802.3ab,IEEE 802.3u obsługa Poe na 24 portach 1 GbE liczba sieci vlan min 256 zarządzanie przez stronę www

- 1 x switch typ 2:
Rozmiar 1U
48 porty 1 Gbps + Poe o mocy min 380W
4 port SPF
przepustowość 75 Mpps
Przepustowość rutowania/przełączania 100 Gbit/s Obsługa standardów IEEE 802.3,IEEE 802.3ab,IEEE 802.3u Obługa Poe na 48 portach 1 GbE
liczba sieci vlan min 512 zarządzanie przez stronę www

- kabel skrętka kat. 6a szpula 305m - 6 szt.
- moduły keystone kat.6a ,metalowa obudowa - 200 szt
- panele na moduły keystone 24 portowe - 4 szt
- puszka natynkowa na 2 moduły keystone (mieszcząca moduły kat. 6) - 48 szt.
- szafka wisząca 6U 19", kolor czarny, głębokość 340-390 mm - 2 szt
- listwa zasilająca z przedłużaczem do montażu w szafie 19", 1U - 1 szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30213100-6 - Komputery przenośne

48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.5.5.) Wartość części: 194821,14 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa:

Kamera 4K wraz z akcesoriami
- matryca 1 cal
- zimna lub gorąca stopka do montażu zewnętrznego systemu audio
- gniazdo mikrofonowe typu jack 3,5 mm
- gniazdo słuchawkowe typu jack 3,5 mm
- obiektyw zmiennoogniskowy
- wbudowany system stabilizacji obrazu
- nieograniczony czas nagrywania dla rozdzielczości minimum Full HD (1080p) przy minimum 25fps
- możliwość wyprowadzenia dźwięku i obrazu bez znaczników ekranowych przez wyjście HDMI w rozdzielczości HD (720p) i FullHD (1080p)
- odchylany ekran
akcesoria:
- dodatkowa bateria, ładowarka
- statyw z głowicą video: wys. 160 cm, udźwig ok 5 kg, głowica z płaską bazą (udźwig 5 kg) z długą płytką montażową, udźwig 4-5 kg

System mikrofonów bezprzewodowych
zestaw 2 nadajników i 1 odbiornik
odbiornik
- możliwość montażu do gorącej/zimnej stopki aparatu lub kamery
- możliwość podłączenia do kamery poprzez gniazdo jack 3,5 mm
nadajniki
- możliwość podpięcia mikrofonu krawatowego
- wbudowany mikrofon z odłączaną osłoną przeciwwietrzną
- opcja nagrywania kopii zapasowej (pamięć wewnętrzna lub karta pamięci)
- 2 mikrofony krawatowe z osłoną przeciwwietrzną.

Słuchawki do monitorowania dźwięku
2 x słuchawki studyjne z przetwornikiem 40 mm (kabel z końcówką jack 3,5mm)

4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów

4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie albo utworzenie na nowo z zachowaniem funkcjonalności stron urzędu /purda.pl/ oraz biuletynu informacji publicznej /bip.purda.pl/ do standardów WCAG 2.1. Strony są utrzymywane na serwerach firmy id.com.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72400000-4 - Usługi internetowe

4.5.5.) Wartość części: 1951,22 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181102,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181102,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181102,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZONEO OLEKSIEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7752667756

7.3.3) Ulica: ul. Noskowskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181102,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 22 lipca 2022 r. ogłoszeniem nr 2022/BZP 00272815/01 Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. Zakup sprzętu IT wraz z oprogramowaniem w ramach programu Cyfrowa Gmina. Zamówienie podzielono na trzy części. Przedmiotem zamówienia części nr II było:
Kamera 4K wraz z akcesoriami
- matryca 1 cal
- zimna lub gorąca stopka do montażu zewnętrznego systemu audio
- gniazdo mikrofonowe typu jack 3,5 mm
- gniazdo słuchawkowe typu jack 3,5 mm
- obiektyw zmiennoogniskowy
- wbudowany system stabilizacji obrazu
- nieograniczony czas nagrywania dla rozdzielczości minimum Full HD (1080p) przy minimum 25fps
- możliwość wyprowadzenia dźwięku i obrazu bez znaczników ekranowych przez wyjście HDMI w rozdzielczości HD (720p) i FullHD (1080p)
- odchylany ekran
akcesoria:
- dodatkowa bateria, ładowarka
- statyw z głowicą video: wys. 160 cm, udźwig ok 5 kg, głowica z płaską bazą (udźwig 5 kg) z długą płytką montażową, udźwig 4-5 kg

System mikrofonów bezprzewodowych
zestaw 2 nadajników i 1 odbiornik
odbiornik
- możliwość montażu do gorącej/zimnej stopki aparatu lub kamery
- możliwość podłączenia do kamery poprzez gniazdo jack 3,5 mm
nadajniki
- możliwość podpięcia mikrofonu krawatowego
- wbudowany mikrofon z odłączaną osłoną przeciwwietrzną
- opcja nagrywania kopii zapasowej (pamięć wewnętrzna lub karta pamięci)
- 2 mikrofony krawatowe z osłoną przeciwwietrzną.

Słuchawki do monitorowania dźwięku
2 x słuchawki studyjne z przetwornikiem 40 mm (kabel z końcówką jack 3,5mm).
Zamawiający w Rozdziale XII SWZ w warunkach udziału w postępowaniu przez pomyłkę, źle dostosował warunek dot. zdolności technicznej (art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp). Otóż wymagał od Wykonawców w celu potwierdzenia minimalnych zdolności technicznych i zawodowych, aby wykazali,
iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali dostawy, których przedmiotem była co najmniej jedna dostawa, polegająca na dostawie minimum 2 serwerów lub wyposażenia serwerowni o wartości co najmniej 100 000,00 zł. Taki warunek nie powinien znaleźć się w dokumentacji postępowania, ponieważ przedmiotem zamówienia w niniejszej części nie jest dostawa serwerów. Wyżej wspomniana pomyłka mogła wpłynąć na ograniczenie konkurencji wśród Wykonawców co mogło spowodować zawężenie grona Wykonawców, które mogłoby złożyć ofertę w postępowaniu.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy Pzp., ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13099,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13099,50 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11067,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11067,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11067,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PageSoft – Przemysław Wosiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8331358596

7.3.3) Ulica: Koziołki 37, 95-060 Dmosin

7.3.4) Miejscowość: Dmosin

7.3.5) Kod pocztowy: 95-060

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11067,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.