Ogłoszenie z dnia 2024-06-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00464295/01 - Wynik z dnia 2024-08-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Wyszków-dofinansowanie inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wyszkow
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667994
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Róż 2
1.5.2.) Miejscowość: Wyszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29 742 42 01
1.5.8.) Numer faksu: 29 742 42 09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@wyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Wyszków-dofinansowanie inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e7e6ce5-27cd-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00360721
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067549/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa ulicy Pułtuskiej na odcinku od ul. Sowińskiego do ul. Daszyńskiego/Rozbudowa ulicy 1 Maja w Wyszkowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wyszkow.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wyszkow.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z zapisami Rozdziału XIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami Rozdziału II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami Rozdziału II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ROZ.271.17.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje wykonanie drogi o nawierzchni bitumicznej szer. 7m i łącznej długości 321,92mb:
- klasa drogi Z,
- przekrój 1x2,
- pasy ruchu 3,25m,
- szerokość chodnika min. 1,80m (wymiary w świetle),
- szerokość ścieżki pieszo-rowerowej min. 3,0m (wymiary w świetle),
- szerokość zatoki postojowej 2,50m – 3,00m
w tym m.in.:
1.1.1 Roboty drogowe
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
- jezdnia główna o nawierzchni bitumicznej - ok. 2 900 m2;
- chodnik z kostki brukowej betonowej, szarej Holland gr. 8cm – ok. 1 100m2;
- zjazdy z kostki brukowej betonowej, grafitowej Holland gr. 8cm – 260m2;
- parkingi z kostki brukowej betonowej, szarej behaton gr. 8cm – 225m2;
- przejście i azyl z kostki brukowej betonowej, czerwonej behaton – 73m2;
- droga rowerowa i pieszo-rowerowa z kostki brukowej czerwonej Holland bezfazowej gr. 8cm – ok. 1 250m2;
- nawierzchnia z kostki kamiennej 8x10cm – 21m2;
- roboty wykończeniowe,
- elementy stałej organizacji ruchu.
1.1.2 Kanalizacja deszczowa
1.1.2.1 Montaż sieci kanalizacji deszczowej
- kanały deszczowe PP lub PVC-u (lite) SN8 od Ø200 do Ø500 mm – 496,9 m,
- studnie kontrolne żelbetowe Ø 1200 mm - 16 szt.,
- studnie inspekcyjne z tworzyw sztucznych Ø 600 mm - 8 szt.,
- wpusty deszczowe z osadnikiem i kratką żeliwną - 17 szt.,
- wykonanie inspekcji kamerą wykonanych kanałów,
- odwodnienie wykopów.
1.1.2.2 Likwidacja istniejącej sieci kanalizacji deszczowej
- demontaż kanałów deszczowych betonowych DN 200-450 (w trasie proj. KD) - 371,0 m,
- demontaż studni betonowych DN 1200 mm hśr = 2,1 m (w trasie proj, KD) - 9 szt.,
- demontaż studzienek ściekowych betonowych DN 500 mm - 9 szt.
1.1.3 Linia oświetlenia ulicznego
- demontaż i ponowne stawianie słupów oświetleniowych z oprawami ledowymi – 6szt.,
- montaż i stawianie nowych słupów oświetleniowych z wysięgnikami i oprawami ledowymi – 2szt.,
- układanie uziomów w rowach kablowych – 100m,
- przewierty mechaniczne dla rury o śr. do 100mm – 8m,
- układanie kabli YAKXS 4x35mm2 w rowach kablowych, przepustach i słupach– 100m,
- układanie rur osłonowych DVR 50mm i SRS 50mm,
- badania i pomiary,
- obsługa geodezyjna.
1.1.4 Usunięcie kolizji linii niskiego napięcia
- demontaż przewodów nieizolowanych NN, słupów żelbetowych z osprzętem sieciowym,
- montaż złączy kablowych typu ZK
- montaż przewodów linii napowietrznej nn 4x70mm2 AsXSn ze słupami
- badania i pomiary,
- obsługa geodezyjna.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45247000-0 - Roboty w zakresie budowy tam, kanałów, kanałów irygacyjnych i akweduktów
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert w oparciu o kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje wykonanie drogi o nawierzchni bitumicznej szer. 6 m i łącznej długości 586,97 mb:
- klasa drogi L,
- przekrój 1x2,
- pasy ruchu 3,00m,
- szerokość chodnika min. 1,80m (wymiary w świetle),
- szerokość miejsca postojowego 2,50m – 3,60m
w tym m.in.:
1.2.1 Roboty drogowe
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
- przesadzanie, przycinanie oraz usuwanie drzew i krzewów kolidujących z inwestycją,
- jezdnia główna o nawierzchni bitumicznej – ok. 3 350 m2,
- chodnik z kostki brukowej betonowej Holland, kolor szary, gr. 8 cm – ok. 2 800 m2,
- zjazdy z kostki brukowej betonowej Holland, kolor grafit, gr. 8cm – ok. 1 050 m2,
- miejsca postojowe z kostki brukowej betonowej behaton, kolor szary, gr. 8 cm – ok. 1 250 m2,
- wyniesione skrzyżowanie oraz przejście dla pieszych – ok. 380 m2,
- roboty wykończeniowe,
- elementy stałej organizacji ruchu.
1.2.2 Kanalizacja deszczowa
1.2.2.1 Demontaż istniejących elementów układu odwodnienia
- kanały deszczowe betonowe DN 1000 mm – 21,4 m,
- kanały deszczowe betonowe DN 800 mm – 21,4 m,
- kanały deszczowe betonowe DN 400 mm – 29,2 m,
- kanały deszczowe betonowe DN 300 mm – 33,5 m,
- kanały deszczowe PVC DN 200 - 10,5 m,
- studnie betonowe DN 500 mm - 9 szt.,
1.2.2.2 Montaż sieci kanalizacji deszczowej
- kanały deszczowe PVC-u (lite) SN8 Ø 315 mm - 143 m,
- kanały deszczowe PVC-u (lite) SN8 Ø 200 mm – 94,5 m,
- kanały deszczowe betonowe Ø 300 mm - 15 m,
- kanały deszczowe betonowe Ø 800 mm - 17 m,
- kanały deszczowe betonowe Ø 1000 mm - 17 m,
- komory żelbetowe prefabrykowane 2,0x2,5mx ok. 4,1m(wys.) - 2 szt.,
- studnie kontrolne żelbetowe Ø 1200 mm z os. 0,3 m - 15 szt.,
- studnie kontrolne żelbetowe Ø 1200 mm z wpustem deszczowym - 1 szt.,
- studnie kontrolne żelbetowe Ø 1000 mm - 2 szt.,
- studnie kontrolne żelbetowe Ø 1000 mm z wpustem deszczowym- 1 szt.,
- studnie kontrolne żelbetowe Ø 800 mm z wpustem - 1 szt.,
- studnie inspekcyjne PP Ø 425 mm - 1 szt.,
- studzienki ściekowe betonowe Ø 500 mm z osadnikiem bez syfonu (wpustowe) – 23 szt.
1.2.2.3 Renowacja istniejących betonowych kanałów deszczowych z zastosowaniem wykładzin z włókniny poliestrowej o strukturze filcu, nasączonej żywicami poliestrowymi, a utwardzanych za pomocą gorącej wody lub pary wodnej
- kanały deszczowe betonowe DN 400 mm – 274,0 m,
- kanały deszczowe betonowe DN 300 mm – 88,0 m.
1.2.3 Usunięcie kolizji linii niskiego napięcia
- demontaż słupów żelbetowych rozkracznych – 1szt.,
- montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn – 1szt.,
- demontaż i ponowny montaż słupów linii napowietrznej nn – pojedynczy z ustojami – 3 szt.,
- demontaż i ponowny montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej nn, przewodów nieizolowanych, przyłączy oraz osprzętu sieciowego.
1.2.4 Linia oświetlenia ulicznego
- demontaż i ponowny montaż opraw oświetleniowych – 4 szt.,
- wymiana wysięgników rurowych mocowanych na słupie – 1 szt.,
- demontaż i ponowny montaż wysięgników rurowych – 1 szt.,
- demontaż i ponowny montaż osprzętu linii napowietrznej nn – 4 szt.,
- obsługa geodezyjna.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233129-9 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45247000-0 - Roboty w zakresie budowy tam, kanałów, kanałów irygacyjnych i akweduktów
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert o kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancjana roboty budowalne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Numeracja za SWZ:8.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
8.1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
8.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
8.1.3 W przypadku warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
8.1.4 W przypadku warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
Część I
8.1.4.1 Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje personelem kierowniczym, który będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj. posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach:
• drogowej,
• instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych,
• instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
W/w osoby muszą posiadać:
- ważne uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020r. poz. 1333 ze zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające im kwalifikacje nadane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz
Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego, na podstawie Wykazu personelu skierowanego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia ( (Załącznik nr 4 do SWZ)
8.1.4.2 Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał/zakończył w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył:
- co najmniej:
• jedną robotę polegającą na przebudowie, rozbudowie, budowie lub remoncie drogi wraz z przebudową/rozbudową/budową kanalizacji deszczowej/ sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00zł brutto
lub
• dwie roboty polegającą na przebudowie, rozbudowie, budowie lub remoncie drogi wraz z przebudową/rozbudową/budową kanalizacji deszczowej/ sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00zł brutto każda
Ocena tego warunku na podstawie Wykazu robót budowlanych oraz załączeniem dowodów czy roboty te zostały wykonane należycie ( referencje) - Załącznik nr 6 do SWZ – Wykaz robót budowlanych
Część II
8.1.4.3 Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje personelem kierowniczym, który będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj. posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach:
• drogowej,
• instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych,
• instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
W/w osoby muszą posiadać:
- ważne uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020r. poz. 1333 ze zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające im kwalifikacje nadane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz
Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego, na podstawie Wykazu personelu skierowanego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia ( (Załącznik nr 4 do SWZ)
8.1.4.4 Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał/zakończył w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył:
- co najmniej:
• co najmniej jedną robotę polegającą na przebudowie, rozbudowie, budowie lub remoncie drogi wraz z przebudową/rozbudową/budową kanalizacji deszczowej/ sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł brutto
lub
• dwie roboty polegającą na przebudowie, rozbudowie, budowie lub remoncie drogi wraz z przebudową/rozbudową/budową kanalizacji deszczowej/ sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00zł brutto każda.
Ocena tego warunku na podstawie Wykazu robót budowlanych oraz załączeniem dowodów czy roboty te zostały wykonane należycie ( referencje) - Załącznik nr 6 do SWZ – Wykaz robót budowlanych
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 10.1.1.1 oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej Grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wg Załącznika nr 3 do SWZ);
10.1.1.2 zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
10.1.1.3 zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
10.1.1.4 odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: • Wykaz personelu jakim dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca – wg Załącznika nr 4 do SWZ, na potwierdzenie warunku określonego w pkt 8.1.4.1 SWZ,
• Wykaz robót budowlanych wykonanych - wg Załącznika nr 6 do SWZ, na potwierdzenie warunku określonego w pkt 8.1.4.2 SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
16.1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty w wadium w wysokości:dla części I – 56 000,00 zł ( słownie: pięćdziesiąt sześć tysięcy złotych)
dla części II – 60 000,00 zł ( sześćdziesiąt tysięcy złotych)
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
wymagania określone w SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Postanowienia umowy oraz rodzaj i zakres zmian umowy określone w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących Załącznik nr 5 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://wyszkow.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-26 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- "Modernizacja krytej pływalni 'Błękitna' w Wyszkowie - remont schodów wejściowych' w ramach programu " Sportowa Polska - program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej - edycja 2023".
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań mikrobiologicznych oraz dzierżawa analizatora z technologią immunofluorescencyjną
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa boisk sportowych wraz z bieżnią lekkoatletyczną oraz oświetleniem zewnętrznym na potrzeby szkoły podstawowej w Widomej" - postepowanie nr 4
- Przebudowa drogi gminnej- ul. Polna w Orzyszu
- Wymiana nawierzchni bitumicznej na ul. Morcinka w Ząbkach
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 4901E Annopole Stare - Zborowskie na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 4914E do granicy powiatu - Etap I
- Przebudowa odcinka DP 2023 S ul. Wojska Polskiego od DK 43 do skrzyżowania z DP 2020 S ul. Jana Długosza oraz odcinka DP 2020 S od DP 2023 S do przejazdu kolejowego.
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych o nawierzchni bitumicznej w miejscowości Góry
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.