Ogłoszenie z dnia 2024-06-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00243813/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-13
- 2024/BZP 00257914/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa efektywności energetycznej Środowiskowego Domu Kultury w Skopaniu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Baranów Sandomierski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409152
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Leopolda Okulickiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Baranów Sandomierski
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158118581
1.5.8.) Numer faksu: 158118582
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@baranowsandomierski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranowsandomierski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e1279f72-e05b-11ee-a01e-f641a8763d5f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa efektywności energetycznej Środowiskowego Domu Kultury w Skopaniu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1279f72-e05b-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00360729
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00090336/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Poprawa efektywności energetycznej Środowiskowego Domu Kultury w Skopaniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększenia Odporności współfinansowany ze środków Instrumentu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00243813
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PI-II.271.1.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4323628,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Poprawa efektywności energetycznej Środowiskowego Domu Kultury w Skopaniu”.
2. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa wraz z opisami uzupełniającymi do przedmiotu zamówienia, STWIOR, stanowiące Załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.
5. Wykonawca po wykonaniu przedmiotu zamówienia i odbiorze końcowym udziela na wykonane roboty budowlane co najmniej 24 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy.
6. W przypadku nazw własnych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych i niniejszej specyfikacji dopuszcza się rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych. W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w dokumentacji projektowej i szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w w/w dokumentach. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
17. Przed rozpoczęciem prac termomodernizacyjnych Wykonawca zobowiązany jest do sporządzona inwentaryzacji przyrodniczej (opinii ornitologicznej i chiroptelogicznej) w zakresie występowania gatunków ptaków chronionych/ nietoperzy przygotowanej przez uprawnionego przyrodnika, a w trakcie prowadzenia robót do stosowania wytycznych wynikających z ww. dokumentu. Wykonawca przekaże Zamawiającemu 1 egzemplarz ww. dokumentacji po jej uzyskaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442100-8 - Roboty malarskie
45441000-0 - Roboty szklarskie
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
45262110-5 - Demontaż rusztowań
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45432130-4 - Pokrywanie podłóg
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45432210-9 - Wykładanie ścian
45421111-5 - Instalowanie framug drzwiowych
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421132-8 - Instalowanie okien
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45421145-2 - Instalowanie rolet
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45323000-7 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
32520000-4 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
42511110-5 - Pompy grzewcze
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45314310-7 - Układanie kabli
32260000-3 - Urządzenia do przesyłu danych
32510000-1 - Bezprzewodowy system telekomunikacyjny
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3350028,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6158585,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3350028,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLVENT SOŁTYS SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8711773491
7.3.3) Ulica: Lwowska
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, ocieplenie ścian zewnętrznych, odwierty GRD, instalacja klimatyzacyjna
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3350028,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami - ul. Bzowska i ul. Orzeszkowej w miejscowości Ogrodzieniec
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont drogi gminnej K580402 w km 0+000-0+750 w miejscowości Żegocina, Gmina Żegocina
- Wymiana nawierzchni poliuretanowej placu zabaw przy Zespole Szkół nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku
- Modernizacja sali sportowej w Woliborzu
- Zwiększenie efektywności energetycznej w budynkach Urzędu Gminy i GOPS w Gminie Wądroże Wielkie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.