Ogłoszenie z dnia 2023-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00231505/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-24
- 2023/BZP 00235750/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-26
- 2023/BZP 00248844/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-06
- 2023/BZP 00263789/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa wewnętrzna kawiarni (segment A) z tarasami zewnętrznymi – etap 5 oraz oddymianie klatki schodowej w segmencie B (wraz z robotami wspólnymi i nierozdzielnymi dla segmentu B) – etap 3.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląskie Centrum Kształcenia Ustawicznego i Językowego Kadr w Legnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361830153
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Zamkowy 1
1.5.2.) Miejscowość: Legnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@centrumzamek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://centrumzamek.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
publiczna placówka systemu oświaty
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa wewnętrzna kawiarni (segment A) z tarasami zewnętrznymi – etap 5 oraz oddymianie klatki schodowej w segmencie B (wraz z robotami wspólnymi i nierozdzielnymi dla segmentu B) – etap 3.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-988a1fe6-fa2b-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00360746
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00231505
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.340.62.23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przebudowa wewnętrzna kawiarni (segment A) z tarasami zewnętrznymi – etap 5:roboty hydroizolacyjne – iniekcje ciśnieniowe,
roboty rozbiórkowe,
roboty murowe,
stolarka aluminiowa,
stolarka drewniana,
tynki renowacyjne,
posadzki,
malowanie,
sufity podwieszane o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami gipsowymi – montaż,
montaż grzejników,
odtworzenie kanału C.O.,
posadzki pełne o grubości 3 cm z elementów prostokątnych kamiennych – taras i schody,
instalacje niskoprądowe:
system sygnalizacji pożaru,
system telewizji RTV/SAT,
system okablowania strukturalnego,
system sygnalizacji włamania i napadu,
system telewizji dozorowej i monitoringu wewnętrznego,
instalacje elektryczne wysokoprądowe:
instalacja oświetlenia podstawowego z osprzętem,
instalacja oświetlenia awaryjnego z osprzętem,
osprzęt montażowy i rozprowadzenie instalacji,
instalacje sanitarne:
roboty budowlane instalacji wody użytkowej z armaturą,
instalacja kanalizacyjna z armaturą,
wentylacja kawiarni – nawiew i wywiew, kurtyny powietrzne
wyposażenie kawiarni (po konsultacji z Zamawiającym),
wyposażenie zaplecza.
Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w następujących dokumentach SWZ: Rozdział 4 SWZ – dokumentacja oraz Rozdział 3 SWZ – projekt umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45000000-7 - Roboty budowlane
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
4.5.5.) Wartość części: 3578146,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 2 – oddymianie klatki schodowej w segmencie B (wraz z robotami wspólnymi i nierozdzielnymi dla segm. B) – etap 3parter, I, II i III piętro:
a. wykonanie robót budowlanych, w planowany zakres zamierzenia budowlanego wchodzą między innymi:
- roboty rozbiórkowe,
- odgrzybianie stropów i ścian ceglanych metodą smarowania,
- roboty murarskie,
- schody żelbetowe,
- stolarka drewniana i aluminiowa,
- tynki renowacyjne,
- malowanie,
- posadzki,
- sufity podwieszane o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami gipsowymi – montaż,
- instalacje niskoprądowe:
- system sygnalizacji pożaru z czujnikami dymu (w całym segmencie B),
- system oddymiania (w całym segmencie B),
- system okablowania strukturalnego,
- system telewizji dozorowej i monitoringu wewnętrznego,
- system multimedialny,
- instalacje elektryczne wysokoprądowe:
- instalacja oświetlenia podstawowego z osprzęte
- instalacja oświetlenia awaryjnego z osprzętem,
- osprzęt montażowy i rozprowadzenie instalacji,
- wewnętrzne linie zasilające.
Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w następujących dokumentach SWZ: Rozdział 4 SWZ – dokumentacja oraz Rozdział 3 SWZ – projekt umowy. W części nr 2 wycenić roboty w zakresie oddymiania klatki schodowej w segmencie B (wraz z robotami wspólnymi i nierozdzielnymi dla segm. B) – etap 3 – z dokumentacji jaką załączył Zamawiający.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45000000-7 - Roboty budowlane
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 1016853,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3578146,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3578146,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3578146,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA "ROKOM" ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE I RENOWACJA OBIEKTÓW ZABYTKOWYCH H.G.I. KOMOROWSCY SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6141295093
7.3.3) Ulica: ul. Spacerowa 7A
7.3.4) Miejscowość: Kamienna Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3578146,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Najniższa cenowo oferta, oferta dodatkowa FIRMY "ROKOM" ROBOTY
OGÓLNOBUDOWLANE I RENOWACJA OBIEKTÓW ZABYTKOWYCH H.G.I. KOMOROWSCY SPÓŁKA JAWNA, ul. Spacerowa 7A, 58- 400 Kamienna Góra opiewa na kwotę 2.140.890,03 zł brutto, a zamierzenie i możliwości Zamawiającego to 1 016 853,00 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- "Budowa drogi rowerowej wzdłuż ulic: Wrocławskiej i Żołnierzy II Armii Wojska Polskiego", w formule zaprojektuj i wybuduj
- Usługa przygotowania, dostarczenia i wydania zestawów obiadowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 16 im. Kornela Makuszyńskiego w Legnicy
- DOSTAWY ŚWIEŻYCH WARZYW I OWOCÓW
- Usługa zakwaterowania wraz z wyżywieniem , wynajmem sal oraz obsługą techniczną podczas organizacji obchodów uroczystości w dniach od 8-10 października 2025
- "Rewitalizacja zabytkowego Parku Miejskiego w Legnicy - Etap 1, Ogród Francuski, podetap II - alejki w ogrodzie różanym"
- Usł. cateringowa-zimny bufet dla uczestników zajęć w proj. "Dolnośląski Program Stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie przedmiotów ścisłych i zagrożonych wykluczeniem społecznym"
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Białymstoku
- Remont sali gimnastycznej z pomieszczeniem do przechowywania sprzętu sportowego oraz sali do tenisa stołowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 18 w Krakowie przy ul. Senatorskiej 35
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
- Remont instalacji elektrycznej w części budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Krakowie na os. Szkolnym 21. Etap IIA.
- Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej w Babicach, malowanie dachu kaplic cmentarnych w Babicach i Krzywczy oraz dostawa i montaż klimatyzacji w budynku świetlicy w Reczpolu.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.