Ogłoszenie z dnia 2024-06-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00451879/01 - Wynik z dnia 2024-08-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane w zakresie dostosowania do obowiązujących warunków ochrony przeciwpożarowej budynku DS. Maluch
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA CZĘSTOCHOWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001643
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Jana Henryka Dąbrowskiego 69
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-201
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 3250204
1.5.8.) Numer faksu: 3250415
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lukasz.zyngier@pcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane w zakresie dostosowania do obowiązujących warunków ochrony przeciwpożarowej budynku DS. Maluch
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b114826a-2721-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00360748
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00063213/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Roboty budowlane w zakresie dostosowania do obowiązujących warunków ochrony przeciwpożarowej budynku DS. 5 "MalUch" PCz
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=bccb450d-5bfd-4cec-9c52-47ae97f8017d3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami określonymi w tym zakresie przez Zamawiającego w dokumencie SWZ. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: stały dostęp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem Platformy wynosi 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami przechowywane są na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiający otrzyma dostęp do plików dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie "Data przesłania"; o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Państwa danych osobowych
przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
będzie Politechnika Częstochowska z siedzibą 42-201 Częstochowa, ul. J.H. Dąbrowskiego
69.Możecie się Państwo kontaktować z nami w następujący sposób:• listownie na adres siedziby
Politechniki Częstochowskiej;• przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępną na stronie
internetowej: https://www.bip.pcz.pl;• poprzez e-mail: kancelaria@pcz.pl• telefonicznie:
centrala(34)3250100Inspektor ochrony danych Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym
możecie się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych
osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem ochrony
danych możecie się Państwo kontaktować w następujący sposób:• przy użyciu danych kontaktowych
administratora wskazanych w pkt.1;• poprzez e-mail: iodo@pcz.pl;Cel i podstawa prawna
przetwarzania Państwa danych Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda
wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz następujące przepisy prawa, w tym w
szczególności:• ustawę z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r.
poz. 2019 z późn. zm.),•rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie protokołów
postępowania oraz dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z dnia 18 grudnia
2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 2434 );• ustawę o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U.
z 2020 r. poz. 164 ).Okres przechowywania danych Państwa dane pozyskane w związku z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane będą przez okres wynikający z ustawy Prawo zamówień
publicznych oraz zgodnie z zasadami archiwizacji obowiązującymi w
Politechnice Częstochowskiej. Odbiorcy danych Państwa dane pozyskane w związku z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim
zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego jest jawne. a) Ograniczenie dostępu do Państwa danych może wystąpić jedynie w
przypadkach wskazanych w ustawie, zgodnie z art. 18 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) Odbiorcami danych osobowych
zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być również
podmioty, z którymi Politechnika Częstochowska zawarła umowy w zakresie wsparcia informatycznego lub innych usług niezbędnych do realizacji zadań uczelni.
Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy W związku z jawnością postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG z
zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 5 a). W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z
prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia: prawo do
swoich danych oraz otrzymania ich kopii;• prawo do sprostowania
(poprawiania) swoich danych;• prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie
danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach
sprawowania władzy publicznej; • prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć
możliwość skorzystania z tego prawa,• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie
danych osobowych w związku udziałem w
postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale stanowi warunek niezbędny do wzięcia w nim udziału. Odmowa
podania danych będzie oznaczać rezygnację z udziału w postepowaniu jeżeli prawo żądania danych wynika z przepisów ustawy
Prawo zamówień publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych.
Państwa dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu procesowi podejmowania decyzji, w tym profilowaniu
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RK-NZ.261.27.2024.ŁZ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 5190175,44 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty budowlane w zakresie dostosowania do obowiązujących warunków ochrony przeciwpożarowej budynku DS. Maluch
Szczegółowy zakres zadania:Roboty budowlane w zakresie dostosowania do obowiązujących warunków ochrony przeciwpożarowej budynku DS. Maluch został opisany w dokumentacji obejmującej : Opis przedmiotu zamówienia, dokumentację projektową, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiary robót stanowiące załącznik do SWZ.
1. Rękojmia i gwarancja:
Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na okres min. 36 miesięcy na przedmiot zamówienia z wyłączeniem systemów i urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, dla których gwarancji udziela producent. W przypadku systemów i urządzeń objętych przedmiotem zamówienia obowiązuje okres gwarancji zgodnie z warunkami gwarancji producenta, jednak nie krótszy niż 36 miesięcy.
Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 5 lat rękojmi na przedmiot zamówienia. Szczegółowe warunki gwarancji i rękojmi określa projekt umowy stanowiący integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.
2. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z załączoną dokumentacją obejmującą Opis przedmiotu zamówienia, dokumentację projektową, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiary robót , wiedzą techniczną, sztuką budowlaną, prawem budowlanym oraz innymi obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z zachowaniem zasad zapewnienia dostępności zgodnie z wymogami ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, innymi przepisach związanymi z przedmiotem umowy. Załączona dokumentacja podlega obowiązkowej weryfikacji przez Wykonawcę. Nie wyklucza to obowiązku wykonania robót rozbiórkowych i towarzyszących, bez których przedmiot zamówienia nie mógłby osiągnąć gotowości do eksploatacji bez pomniejszenia wartości użytkowej.
3. Dokumentacja może służyć Wykonawcy tylko do sporządzenia oferty i prawidłowej wyceny zamówienia. Nie może być wykorzystana w innym celu.
4. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z dokumentacją, sprawdzić jej kompletność i dokonać jej weryfikacji zapoznać się z warunkami realizacji i uwzględnić je w wycenie i terminie realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Wszelkie wątpliwości Wykonawca winien wyjaśnić z zamawiającym na etapie przygotowywania oferty, w trybie określonym w niniejszej specyfikacji.
6. Cena określona w ofercie za realizację przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową nie podlegającą weryfikacji, w konsekwencji czego konieczność wykonania prac dodatkowych, bez których przedmiot zamówienia nie mógłby być zrealizowany, a których Wykonawca wcześniej nie przewidział nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia - nie będzie stanowiła podstaw do podwyższenia ceny określonej w ofercie z zastrzeżeniem opisanym w załączonym do SWZ projekcie umowy.
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych
Zadanie będzie realizowane na podstawie Dokumentacji Projektowej, która została opracowana z zastosowaniem systemów i rozwiązań technicznych dobranych odpowiednio dla założonego celu wykonania robót budowlanych. Powyższe zostało osiągnięte ze wskazaniem, w odniesieniu do niektórych materiałów, urządzeń i systemów, konkretnych rozwiązań, znaków towarowych, charakteryzujących produkty dostarczane przez konkretnego producenta. Dokumentacja została uzgodniona przez właściwych rzeczoznawców, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zostało na jej podstawie uzyskane pozwolenie na zmianę sposobu użytkowania budynku oraz na budowę.
W związku z powyższym, w zakresie wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, materiałów, urządzeń lub systemów, wskazanych poprzez znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów, urządzeń lub systemów równoważnych. W związku z powyższym należy przyjąć, że jeżeli ilekroć dla: materiałów, urządzeń lub systemów, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy "lub równoważne".
Wskazane przez Zamawiającego materiały, urządzenia lub systemy pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne oraz minimalny okres i zakres gwarancji jakim muszą odpowiadać materiały, urządzenia lub systemy oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.
W przypadku wskazania rozwiązań zamiennych całego systemu, Zamawiający dokona oceny zachowania równoważności w odniesieniu do minimalnych parametrów jw. dla całego systemu.
W przypadku wskazania materiałów lub urządzeń równoważnych, Zamawiający dokona oceny zachowania równoważności w odniesieniu do minimalnych parametrów jw. w zakresie wskazanych materiałów lub urządzeń, a także w odniesieniu do potencjalnych niekorzystnych dla Zamawiającego skutków zastosowania zamiennych materiałów lub urządzeń w konkretnym elemencie robót budowlanych, zmieniając parametry minimalne tego elementu robót.
Pod pojęciem "minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne oraz minimalny okres i zakres gwarancji" Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów, urządzeń lub systemów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) w sytuacji gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiOR, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie "lub równoważne", to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy "lub równoważne".
Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne z opisanymi przedstawionymi przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że zaproponowane przez niego materiały i/lub urządzenia i/lub systemy spełniają (są równoważne) wymagania określone przez Zamawiającego, również w zakresie wpływu zaproponowanego produktu na parametry minimalne całego elementu robót, w którym będzie zastosowany. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie nazwy (typy, rodzaje) i producentów przyjętych do wyceny i zastosowania przy realizacji zamówienia oferowanych produktów i/lub systemów oraz przedłożyć odpowiednie dokumenty (w języku polskim) opisujące parametry techniczne oraz producenta, wymagane przepisami certyfikaty i inne dokumenty, pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
90520000-8 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45314310-7 - Układanie kabli
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
51300000-5 - Usługi instalowania urządzeń komunikacyjnych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryteria oceny ofert - cenę, okres
gwarancji. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty. Za
najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższy bilans ceny i innych kryteriów
oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowaO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał 3 zamówienia
polegające na wykonaniu robót budowlanych w ramach których wykonano roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie systemu sygnalizacji pożarowej w budynku użyteczności publicznej, zamieszkania zbiorowego lub w budynku mieszkalnym wielorodzinnym o łącznej wartości powyżej 2 500 000 zł netto.
Zamawiający rozumie te 3 zamówienia jako 3 odrębne zadania budowlane dotyczące 3 różnych przedmiotów zamówienia.
W niniejszym postępowaniu stosuje się definicję budynku użyteczności publicznej i zamieszkania zbiorowego określoną w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2019 r. poz. 1065 ze zm.);
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w zakresie wykazu dostaw, usług lub robót budowlanych, które wykonają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.; Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.; Pełnomocnictwo - jeżeli umocowanie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentówrejestrowych, Wykonawca do oferty powinien dołączyć dokument pełnomocnictwa udzielonego
przez osoby uprawnione i obejmujące swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do
złożenia oferty i podpisania umowy. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem
osobistym albo w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej notarialnie za zgodność z
oryginałem przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 35 000.00 PLN6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie postępowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z załączonym projektem umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-27 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-26
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu napodstawie art. 108 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: " Przebudowa DP 1029S na odc. Kłomnice - Bartkowice wraz z budową chodnika i dwodnieniem, gm. Kłomnice".
- Sporządzanie opinii kominiarskich,w tym spr.stanu technicznego przew.kominowych dym.,spalin. i went. w wolnych lokalach zlok.w bud. stan. zasób kom. aminy zarz.i admin. przez ZGM TBS Sp. z o.o.
- Remont pomieszczeń 137,138, wymiana drzwi korytarzowych do pom. 134, 135 oraz remont 2 toalet na 1 piętrze w budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie, przy ul. Waszyngtona 4/8-segment C
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej przez okres 24 miesięcy
- Sukcesywne dostawy mięs (3 części) do AŚ w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- "Modernizacja pompowni próżniowo-tłocznej w miejscowości Potworów"
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.