eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MielecSukcesywna dostawa tlenu dla celów medycznych wraz z dzierżawą i serwisem butli dla Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu



Ogłoszenie z dnia 2023-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa tlenu dla celów medycznych wraz z dzierżawą i serwisem butli dla Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Podkarpacka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Mielcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 831364262

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 22

1.5.2.) Miejscowość: Mielec

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 177736301

1.5.8.) Numer faksu: +48 177800552

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pogotowie-mielec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie-mielec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pogotowie-mielec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa tlenu dla celów medycznych wraz z dzierżawą i serwisem butli dla Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd35b948-21ac-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00360781

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00067171/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Zakup i dostawa tlenu medycznego z dzierżawą butli

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310019

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PN.9.2023.PSPR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 281194,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tlenu dla celów medycznych wraz z dzierżawą i serwisem butli dla Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu, obejmująca: sukcesywną dostawę tlenu dla celów medycznych, dzierżawę butli na tlen medyczny oraz transport i serwis butli w rodzajach i ilościach wyszczególnionych w Załączniku Nr 2 do SWZ.
2. Jednostkowe zamówienia zgodnie z potrzebami Zamawiającego dostarczane będą do następujących lokalizacji:
2.1. Grupa 1- Tlen medyczny - dostawy łącznie z dzierżawą butli:
- Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu, ul. Żeromskiego 22-MAGAZYN TLENOWNIA,
- Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli, ul. Stanisława Staszica 4,
- Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu, ul. Szpitalna 1,
- Szpital Powiatowy w Nowej Dębie, ul. Marii Skłodowskiej Curie 1 A,
- Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II w Kolbuszowej, ul. Grunwaldzka 4,
- Szpital Powiatowy ZOZ w Dębicy, ul. Krakowska 91,
2.2. Grupa 2 - Tlen medyczny - butle stalowe własne wraz z napełnieniem:
- Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu, ul. Żeromskiego 22-MAGAZYN TLENOWNIA.
3. Dostarczany tlen medyczny winien posiadać pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. prawo farmaceutyczne (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2301 ze zm.) i zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 974 ze zm.)
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załącznik nr 2 do SWZ oraz Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 303689,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 303689,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 303689,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linde Gaz Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6770067397

7.3.3) Ulica: ul. Prof. Michała Życzkowskiego 17

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-864

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 303689,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.