eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomUsługę szycia umundurowania dla żołnierzy będących na zaopatrzeniu 42 BLSz w Radomiu



Ogłoszenie z dnia 2023-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługę szycia umundurowania dla żołnierzy będących na zaopatrzeniu 42 BLSz
w Radomiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7962932928

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sadków 9

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.orzechowska@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://42blsz.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://42blsz.wp.mil.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługę szycia umundurowania dla żołnierzy będących na zaopatrzeniu 42 BLSz
w Radomiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4e07125-1ef8-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00360821

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00298118

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 43/TP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 512596,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa szycia umundurowania dla żołnierzy będących na zaopatrzeniu 42 BLSz w Radomiu.
1. Wykonawca dostarczy przedmioty zamówienia wyprodukowane na podstawie w/w Wojskowych Dokumentacji Techniczno – Technologicznych (WDTT) oraz wzorów przedmiotów umundurowania, potwierdzonych przez Wojskowy Ośrodek Badawczo – Wdrożeniowy Służby Mundurowej(WOBWSM) do produkcji seryjnej (odpowiedni dla danego przedmiotu zamówienia).
Zamawiający nie wymaga wzorów przedmiotów umundurowania potwierdzonych przez Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Mundurowej (WOBWSM) na asortyment wymieniony w pozycjach 15,16, 17 i 18.
Wzory przedmiotów oraz Wojskowa Dokumentacja Techniczno – Technologiczna dostępne są w WOBWSM w Łodzi, ul. Źródłowa 52, tel. 261 444 269 (WDTT została udostępniona na stronie prowadzonego postępowania).
2. Wojskowa Dokumentacja Techniczno – Technologiczna stanowi integralną część Opisu Przedmiotu Zamówienia.
3. Wojskowa Dokumentacja Techniczno – Technologiczna określa wymagania techniczne, materiały zasadnicze i dodatki, rodzaje szwów, elementy składowe, opis wykonania, klasyfikację wielkości oraz cechowanie, składanie i pakowanie.
4. Dostarczane przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji (danego roku).
5. Wymagania dotyczące wytworzenia przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca oferuje umundurowanie, wykonane zgodnie z otrzymaną od Zamawiającego specyfikacją ilościową – szycie na miarę, z materiału Wykonawcy, w pierwszym gatunku, kategorii i jakości.
2) Specyfikację ilościową o której mowa w pkt 6), ppkt. a) Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ujęcia PUiW o rozmiarach nietypowych, które nie są ujęte w WDTT.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 573672,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 573672,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 573672,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KREATOR Sp. z o.o. Sp. komandytowa

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Odzieżowy MODAR Sp. z o.o., CZM INTERMAG Sp. z o.o., MODUS S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792674444

7.3.3) Ulica: Bolesława Chrobrego 97

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 573672,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.